אלק

773 26 19
                                    

״אבל אם את כבר פה, אז בואי נדבר על כמה נושאים״ אני אמרתי לאלילה שיושבת מולי.
״על מה?״ היא שאלה בתמימות, אפשר לראות אליה שהיא לא רגילה להיות בבית של מישהו אחר, או בבית של גבר שהוא לא של נייתן..
איך אני מכיר את נייתן? תשובה אחת וקלה מאד.
הוא אח שלי, יש לנו את אותה האימא.
ואני כבר ידעתי מי היא בגלל שכבר התקשרתי אליה, היא יודעת להשים הצגה בטלפון אבל במציאות היא אחרת לגמרי.
״אני רוצה לאחד את המאפיות״ אני אמרתי לה, ישר ולעניין כמו תמיד.
״אמ... מה? כאילו.. איך?״ היא שאלה אותי.
״את יודעת איך. אנחנו נתחתן״ אני אמרתי לה ישר.
״אמ.. אני לא יודעת. אתה יודע... אני בידיוק הייתי אמורה להתחתן, ואז הוא שבר לי את הלב..״ היא אמרה בשקט.
אני לא מבין איך אפשר לשבור לדבר כזה את הלב, היא השלמות בהתגלמותה.
״הכל טוב, אני אתן לך זמן.
אם אנחנו כן נעשה את זה נעשה את זה עוד כמה חודשים.״ אני אמרתי לה, אולי זה יצליח לשכנע אותה.
״אני לא בטוחה... אני צריכה לחשוב על זה.
ועכשיו תגיד לי, למה פתאום עלה לך הרעיון הזה?״ היא שאלה אותי.
״ראיתי אותך אתמול במועדון ובואי אני אגיד לך את האישה הכי יפה שראיתי בחיי, אני ידעתי מי את.. כי את יצאת עם אחי..״ אני אמרתי ובאתי להמשיך אבל היא עצרה אותי ״אתה אח של נייתן? למה לא אמרת לי את זה? אתה עושה לו את זה בכוונה? אתה מתנקם בו דרכי? כי אם כן זה לא יעזור לך הוא זה שוויתר עליי.״ היא התקיפה אותי בשאלות.
״אל תדאגי ילדה יפה, אני לא רוצה להתנקם באחי.
אני רק רוצה להכיר אותך, ואיזה דרך טובה יותר יש בשביל להכיר מישהו אם הם לא מנהלים את אותה המאפיה?״ אני אמרתי לה בהומור, ופה ראיתי את המבט שלה.
את המבט הזה שיש שמתכננים משהו גדול ויודעים שהוא יצא טוב.
״כשאתה אומרת את זה ככה...איך אפשר לסרב״ היא אמרה לי עם חיוך ואנחנו שנינו יודעים, אנחנו הולכים להיות המאפיה הכי חזקה שיש בכל העולם הזה כי... למה לא?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My mafia boyWhere stories live. Discover now