יצאתי מהחדר במהירות, הגעתי לחדר שלי הכי מהר שיכלתי ובטעות דפקתי את הכתף בדופן של הדלת ״לעזאזל״ אמרתי עם כאב שאפשר לשמוע בקולי, אבל תוך שנייה זה עבר אז ישר נעלתי את הדלת וישר הולכת למראה.
כולי אדומה, זה בחיים לא קרה לי לא משנה כמה אנסו אותי הטרידו אותי התחילו איתי הביכו אותי בחיים לא הייתי אדומה אבל למה זה קורה רק איתו? זה כנראה אני אצטרך לגלות.סוף סוף הביאו לי את הטלפון שלי ונכנסתי לוואצאפ כדי להתעדכן, וראיתי מספר ששלח הרבה מאד הודעות... נכנסתי לצ'אט וזה אראה לי את הבנאדם שהזמין את ההרג של נייתן.
׳למה הוא לא מת עדיין?׳
׳אם את לא מתכוונת להרוג אותו לפחות תחזירי לי את הכסף.׳
׳הוא נעלם עכשיו, הרגת אותו כבר?׳
׳למה את לא עונה?׳ ועוד הרבה מאד הודעות מאותו איש הקשר.
החזרתי לה את הכסף לחשבון, מסמנת לה שלא הרגתי אותו בסוף. למזלי יש לי חוק כזה שגם אם אני מבטלת הרג אני מקבלת חצי מהכסף, אז ככה שזה לא בעיה כי עדיין נשאר לי 5 מיליון דולר..... אז אני לא מתלוננת.עברה שעה לבינתיים שאני מטפלת בכל העניינים של המאפיה, אחד העובדות שלי דפקה על החדר ״אפשר להיכנס״ אמרתי היא הורידה את הידית של הדלת מנסה להיכנס, ״גברתי הדלת נעולה, רק רציתי להודיע לך שהארוחת ערב מוכנה...״ אמרה ושמעתי את הצעדים שלה מתרחקים מהדלת שלי.
ירדתי למטה רואה את נייתן כבר בשולחן, ״אתה יודע היום שבדקתי את ההודעות שלי קיבלתי הרבה הודעות מהבנאדם שקנה את ההרג שלך..״ אמרתי לנייתן רק בשביל ליידע אותו.
״אני יכול לראות את המספר? אולי אני יזהה אותו..״ הוא אמר לי.
הבאתי לו את הטלפון שלי עם הצ'אט פתוח על הטלפון, הוא לקח את הטלפון שלו הקליד את המספר ואני יכולה להישבע שראיתי את העיניים שלו הופכות מכחול ים לשחור.
״הכל בסדר?״ שאלתי בשקט, ״בת זונהההה״ הוא אמר בכעס, ״מה קרה אתה מכיר את האיש קשר הזה?״ שאלתי מסוקרנת.
״היא אחותי החורגת, אני לא מאמין ועוד היא מנסה להתחיל איתי ביום יום״ הוא אמר לי, אה מההה ׳מנסה להתחיל איתי ביום יום׳ איזה חולה זה אחיך החורג.סיימנו לאכול וכל אחד הלך לחדר שלו אחרי שאמרנו לילה טוב אחד לשני, פתחתי את האינסטנגרם, רואה מלא סטורי של כל מיני ערוצי חדשות כולם מדברים רק על המאפיות ועל הרצח הגדול שאני ונייתן עשינו לכנופיה של מאור. אני בחיים לא הבין את זה.. כאילו אין לכם חיים? זה מה שמעניין אותכם?.
הלכתי למקלחת מורידה את בגדיי מגופי ונכנסת למתחת למים החמים, מקלחת זה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם, אין הרגשה יותר טובה מאשר הרגשה אחרי מקלחת...
סיימתי להתקלח והלכתי לחדר ארונות מוציאה משם מכנסון ממש קצר וגוזיית ספורט כי ממש חם היום.
נכנסתי למיטה מפעילה את הסדרה המקוריים, אין לא משנה בת כמה אני יהיה בחיים לא ימאס לי מהסדרה הזאת אני כבר ראיתי אותה 7 פעמים ואני עדיין ממשיכה... לא שמתי לב ונירדמתי.קמתי בבוקר מרעש ענקי של בום, ישר קפצתי מהמיטה בבהלה והוצאתי מהמגירה שבשידה שלי סכין ואקדח....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי יפים ויפות שליייייי, ניסיתי לעשות את הפרק הזה קצת יותר ארוך מהאחרים... אני אשמח אם תגיבו ותצביעו כי זה ממש עוזר לי ונותן לי מוטיבציה להעלות לכם עוד פרקים❤️
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...