Ősellenségek 🐺⚡🧛‍♂️

278 44 21
                                    

(18+ / lgbtq+)

Jelmezes bulit szerveznek a fjord völgyében fekvő norvég kisvárosban. Julian, a vidék új vámpírja óegyiptomi uralkodónak öltözik, Lucas, a tősgyökeres vérfarkas pedig múmiának. Messziről szemeznek egymással. Lucas és falkája, Emil, Isak és Olav nem ismerik fel az ellenséget. Még sohasem találkoztak efféle lénnyel, csupán érzik, hogy a jövevény szokatlan illatot áraszt magából.

Éjfél körül a szervezők jelmezversenyt hirdetnek. Julian erőt vesz magán és odalép a falkatagokhoz.

– Helló! Ti egy társaság vagytok, igaz?

– Aha. Fura a szagod – jegyzi meg Lucas, társai bólogatnak.

– Nektek meg kutyaszagotok van – von vállat a vámpír, majd a lényegre tér. – Te múmia vagy, én fáraó. Párban megnyerhetnénk a versenyt!

Lucas végül belemegy.

Megnyerik a versenyt, amit Olav, Isak és Emil társaságában italozva ünnepelnek. A nyertes pár később félrevonul, és egy árnyékos sarokban Julian megcsókolja Lucast, aki szenvedélyes érintésekkel összekötve viszonozza azt. Julian hegyes szemfogai kivillannak, eltolja magától kiszemeltjét.

– Vámpír vagyok, Lucas! – vallja be. – Még így is akarsz?

– Vámpír, azta! Én meg vérfarkas!

– Igen, megéreztem. Nagyon tetszel, de tudnod kell, hogy irodalmi értelemben ősellenségnek számítunk.

– Ah, nem olvasok irodalmat! – legyint végül Lucas. – Amúgy megharapnál?

– És te engem?

– Nekem jobb ötletem van! – somolyog Lucas, s újra birtokba veszi Julian ajkait.

Még hajnal előtt a vérfarkasok tanyáján kötnek ki.

Misztikus történetek (18+)Where stories live. Discover now