Az "Ősellenségek" c. egyperces folytatása.
Julian, a vámpír és Lucas, a vérfarkas már egy éve vannak együtt. A fjord völgye igazi szeretetfészkükké vált, Lucas falkája pedig immár mindkettőjük családjává. Évfordulójukat megünnepelve úgy határoznak, ezúttal is részt vesznek a kisváros halloweeni ünnepségén. A poén kedvéért Julian sárga szemű farkasembernek, Lucas pedig klasszikus, fekete köpenyes, belőtt sérójú vámpírnak öltözik.
Emilnek, Isaknak és Olavnak nem jut jobb eszébe, ők három testőr lesznek. Míg Lucas és Julian azzal vannak elfoglalva, hogy idén is megnyerjék a jelmezversenyt, ők hárman inkább becsajoznak és összejönnek három tündérlánnyal. Persze, a buli utáni farkastanyás afteren kiderül, hogy a három tündér közül két nővér boszorkány, egy pedig a félig démon unokatestvérük. Persze, nem mintha ne törték volna meg korábban már az ősellenség trope-ot a bandában, így belevágnak.
Az immár nyolc természetfeletti lényt tekintve viszont megduplázódik múlt halloweenhez képest a norvég kisváros természetfeletti lényeinek száma, ami hamarosan a vadászokat is a közelbe vonzza. December 21-ére tervezik a vadászatot, az év leghosszabb éjszakájára – ami itt északon különösen hosszú. A csapat szerető kitalálja, hogy a bulihoz hasonlóan más lényeknek adják ki magukat, mint amik valójában, hiszen a vadászok csak azt sejthetik, milyen lényből hány darab van, azt nem, hogy kik azok.
Olav, Isak és Emil boszorkánymestereket imitálnak, akiken nem fog a boszorkányoknak szánt ellenátok, s a mágiaellenes láncokat is letörik magukról. Lucas démonnak adja ki magát, s jót nevet, ahogy a vadászok szenteltvízzel locsolják és imákkal üldözik. Julian és a két banya vérfarkasokként üvöltöznek, majd míg a lányok erejükkel eltérítik az ezüstgolyókat és farkasfű bombákat, Julian lefegyverzi a vadászokat. Azok utána még előállnak a fenyőfa karókkal és fokhagyma főzettel, de a vámpírnak öltözött démonlány jól eltöri a rudakat, majd jóízűen megissza a fokhagymalevest.
A vadászok végül kudarcot vallva, megszégyenülve s lógó orral húzzák el a csíkot a természetfeletti szeretők fjordbéli otthonából.
YOU ARE READING
Misztikus történetek (18+)
ParanormalEbben a gyűjteményben rövid, a természetfelettit és a misztikumot valamilyen mértékben érintő történeteket olvashattok. Fogadjátok őket szeretettel!❤️🏳️🌈 A Halloween témájúakat a Best of Wattpad - Hun kihívása ihlette. [A 18+ jelzőt elsősorban az...