🌕 Telihold a tengeren 🌕

300 48 21
                                    

(18+ / lgbtq+ )

Telihold fénye táncol a tengeren, ragyogása puffadt, szürke fellegek közül vetül a trópusi sziget környékére. Két szirén bukkan fel a lagúna sötét hullámai alól, egy kiálló szikla mögül fürkészik a homokos partot. A víz felé nyújtózkodó pálmák alatt halászok gyűjtik be hálójukat.

– Énekeljünk nekik? – veti fel a teltebb szirén, formás kebleit vörös hajzuhatag takarja, bíbor írisze cinkosan felvillan.

– Muszáj szárazföldi férfiakra vadásznunk, Nixie? – A másik, nyúlánkabb hallány kevésbé lelkes, levendulalila haja lazán omlik laposabb mellkasára, ezüstszemei kérlelően néznek a másikra. - Csak a halottak éjszakájára jöhettem vissza. Hajnalban, a lenyugvó holddal visszatérek a Túloldalra.

– Tudom, Lyla – sóhajt a vöröshajú keserédesen. – De legalább láthatlak újra!

– Így igaz – feleli szerelme. Utolsó pillantást vetve a szigetre Nixie felé fordítja fejét, s tekintetét mélyen bíbor szemeibe fúrja. Ezüst íriszeiben túlvilági ragyogással tükröződik a Hold fénye. Párja lebarnult arcához nyúl, hófehér ujjaival lágyan végig simít rajta. – Bár újra és örökké így érinthetnélek! – leheli vágyakozva.

– Bár újra és örökké csókolhatnálak! – vágja rá Nixie szomorú szenvedéllyel, s Lyla hűvös nyakára simítja tenyerét, majd vérvörös ajkait sápadt szájára nyomja.

Forró, nedves csókok közepette merülnek a sötét habokba. Összefonódva úsznak a kék mélység felé, mígnem, hajnalhasadtakor Lyla teste lila és ezüst csillámokként oszlik fel a tengerben. Nixie könnyei a sós vízbe vesznek.



❤❤❤


Korhatár csak az új törvény miatt van kint. A neveket pedig a Mako Mermaids ihlette, de a karakterek mások/sajátok.

Misztikus történetek (18+)Where stories live. Discover now