(14+)
Hatalmas vihar közelít Florida partjaihoz. Halloween este, alkonyatkor már sötét felhők gyülekeznek a horizontnál, szürke köd ereszkedik a félsziget csücskére.
Miami egyik jachtkikötőjében három részeg tinédzser randalírozik. Gazdag szülők gyerekei, ittasan úgy döntenek, elviszik Sam szüleinek jachtját és kihajóznak a nyílt óceánra, mert az jó buli. Sam, Nat és Jack a hullámokat hasítva kibeszélik a csajokat, akiket megdugtak az elmúlt időszakban, akiket megdugnának, s mindenki mást, akit jól megszívattak a héten.
A három delikvens ezután tengeri rémtörténeteket mesél egymásnak, mígnem igencsak viharosra fordul az idő. A sötét fellegek összezárnak a fejük felett, egymással villámokat váltva, feltámad a szél, tajtékot szítva a megvadult hullámokon, melyeket belátni is nehéz a sűrű, tapadós ködtől. Meg is rémülnek rendesen a srácok, de segítséget hívni sem tudnak, a vihar elektromágneses mezeje interferál a kommunikációs eszközökkel s a navigációt is tönkreteszi a jachton.
Épp beletörődnek, hogy végük, amikor egy női hang csendül a fülükben. Túlvilági ének szűrődik át az áthatolhatatlannak tűnő ködfalon, népdal és ária keveréke, s ahogy egyre közeledik, úgy csitul a vihar a közelükben. Lenyugodnak a hullámok, tükörsimává válik a vízfelszín, de távolabb még vészjóslón örvénylik körülöttük a vihar, mintha épp a szemébe jutottak volna.
Az énekhanghoz újabb csatlakozik, majd még egy, s még egy, mintha angyalkórus szólna a víz alól. A fiúk azt hiszik, képzelődnek, de akkor egy aranyhajú, meztelen lány bukkan fel a kék víztükörből, zöld szemei buján csillognak, majd egy vöröshajú, kék szemekkel, s egy barna, sárga szemekkel mosolyog rájuk. Egy afro amerikai türkiz tekintettel és egy indián típusú vörösesbarna íriszekkel intett feléjük. Majd még több, angyali szépségű, meztelen lány, a végén két tucat gyűlik össze.
A szirének énekükkel elkábítják a fiúkat, akik sokkal inkább gyönyörködnek túlvilági szépségükben, mint ismerik fel a végzetes veszélyt. Nem is védekeznek, ahogy a tengeri lények jacht oldalán felkapaszkodva, halfarkukkal csapkodva megragadják, majd a tengerbe rántják őket. Ahogy a szirének a mélybe úsztak áldozataikkal, az óceán hullámai újra birtokba veszik a területet. A jachtot végül darabokra töri a vihar, a három fiút pedig soha nem látják többé.
Bár szirénekre kevesen gyanakodnak, az újságokban úgy szól a cikk, hogy Sam, Nate és Jack "a mélység áldozataivá váltak, elnyelte őket a tenger", más megfogalmazásban "a vihar végzett velük". Sokan hosszú hónapokig siratják őket, kivéve néhány lányt, akik inkább örülnek a hírnek.
Amber és Kate, akiket Sam korábban szexuálisan zaklatott, titokban megkönnyebbülnek, hogy megszabadultak iskolatársuktól, aki miatt eddig minden nap remegve léptek be az intézménybe.
Tamy, akit kissé telt alkata miatt a fiúk kocának csúfoltak, szintén nem siratja őket.
Gina, akivel Jack egy fogadás miatt kamu kapcsolatba kezdett, majd az egész iskola előtt megszégyenítette, jót mosolyog a dolgon.Roxy, akit folyton gúnyoltak alternatív stílusa és okkult dolgai miatt, és akit Nate egyszer durván letapizott a menzán, pedig pontosan tudja, hogy nem baleset volt, hanem büntetés. A tenger istennője, Calypso állt bosszút a fiúkon bűneikért, amiket ő és nőtársai ellen követtek el. Persze, hogy tudja, hiszen az ő ötlete volt összegyűjteni a rémes hármas korábbi áldozatait, hogy halloween éjjelén együtt megátkozzák őket. Persze, ők öten csak vihart kértek az istennőtől, hogy jól rájuk ijesszenek, a szirének már Calypso külön büntetése voltak. Legalábbis Roxy, Gina, Amber, Kate és Tamy szerint.
Szirének éneke és áldozattá vált nők segélykiáltásai így halloween éjjelén egybeforrtak Calypso istennő viharában. A tenger haragja, akár csak a nőké – könnyen végzetessé válhat.
YOU ARE READING
Misztikus történetek (18+)
ParanormalEbben a gyűjteményben rövid, a természetfelettit és a misztikumot valamilyen mértékben érintő történeteket olvashattok. Fogadjátok őket szeretettel!❤️🏳️🌈 A Halloween témájúakat a Best of Wattpad - Hun kihívása ihlette. [A 18+ jelzőt elsősorban az...