-Mit szólnál ahhoz, ha felújítanánk a konyhádat? - jutott eszembe hirtelen mire Steve felnézett a könyvből, amit éppen olvasott.
-Végülis, eddig csak alap gépek voltak, de ugye össze tervezek bútorozni egy igazi séffel… - hozta fel rám nézve.
-Elvégeztem a lakberendezési tanfolyamot is! - vallottam be mire elővette a kis jegyzet füzetét majd elkezdett írni valamit - Mit csinálsz? - kérdeztem kuncogva.
-Felírom, az összes foglalkozásodat! - válaszolt, így egyből kitört belőlem a nevetés - Szakács, rendőr, ügynök, Bosszúálló, lakberendező, terapeuta… - sorolta fel - Kihagytam valamit?
-Engedélyem van magánnyomozói tevékenységre a S.H.I.E.L.D. által!
-Magánnyomozó, rendben! - firkantotta le majd átült mellém - Esetleg még valami?
-Mesterlövész, hála Bartonnak! Natasha kiképzett kémnek is!
-Folytasd csak! - kérte, így elgondolkodtam - Érjük már el a tízet akkor Jack! - jegyezte meg kuncogva.
-Amikor én gimibe jártam… - kezdtem, de egyből megakadtam, mert nem tudtam, hogy hogyan mondjam ezt el - Személyi edző is lehetek! - tudtam le ennyivel, ezzel elsunnyogva a másik foglalkozást - És ki ne hagyjuk, hogy tudós, pilóta és operátor is vagyok! - jutott az eszembe - Tessék, kaptál egy szép prímszámot! Nem osztható csakis eggyel és önmagával, ezzel azt sugalva, hogy nincs olyan tökéletes lány a világon, mint én! Hurrá! - ujjongtam, így felkacagtunk együtt.
-Mondtam már, hogy nekem van a legjobb barátnőm? - jutott eszébe miközben magához húzott.
-Nem hiszem! - ráztam meg a fejem - Bár most elég jól hangzott! - vallottam be.
-Azt mondod? - kuncogta el magát miközben odahajoltam hozzá, hogy megcsókoljam - Sky bármikor hazaérhet… - suttogta.
-Tegnap délután óta nem jött haza, miért most jönne? - érveltem majd egyből megcsókoltam.
-Üdv mindenkinek! - csapta be az ajtót Sky, így hirtelen szétrobbantunk Stevevel, de ennek következtében én leestem a földre.
-Picsába! - mormogtam - Megharaptalak? - kérdeztem Rogetól felpillantva.
-Egy kicsit! - vonta meg a vállát majd felhúzott a parkettáról, így leültem az ölébe.
-Találjátok ki, milyen nap van ma! - tette le a pénztárcáját az asztalra a kocsikulccsal együtt.
-Egy normál kedd? - válaszoltam reálisan a kérdésre
-Aranyos, de nem! - ült fel az asztalra velünk szemben - Költözés nap van! - javított ki engem ujjongva.
-Hogy mi? - tört ki belőlem a nevetés majd egyből el is hallgattam, mert észrevettem, hogy Sky nem kacagott velem együtt - Ugye most csak viccelsz? Ehhez nincs jogod, főleg azután, hogy egész éjjel aggódtam, hogy hol vagy! - jelentettem ki.
-Ez nem is igaz! - ellenkezett Rogers.
-Tényleg nem, de akkor se áll jogában kitúrni a saját lakásomból! - tudtam le ennyivel, ha már a hazugság nem jött be.
-Azt mondtad, csak Steve beleegyezése kell a költözéshez és biztos vagyok benne, hogy igent mondott vagy mondana! - emlékeztetett Sky - Egyébként meg beleszerettem ebbe az apartmanba, szóval… - vett egy mély levegőt majd felmutatott az ajtó felé - Sipirc, gerlepár!
-Ezt nem teheted meg! Roge, szólalj már meg! - ütöttem meg gyengén az említett mellkasát.
-Igazából, nekem nem lenne vele semmi ellenérvem! - vont vállat, így hitetlenkedve eltátottam a számat.
-Ne az ő pártjád fogjad! - szúrtam le.
-Én inkább megyek pakolni! - mászott ki a helyzetből majd bement a szobámba.
-Férfi! - panaszkodtam kiakadva.
-Na, látod! - örvendezett Sky, így nagyon közel állt ahhoz, hogy megverjem - Mit mondtam? Nem megmondtam? Nincs semmi ellenvetése, szóval menj és segíts az uradnak pakolni! - vigyorgott egy hatalmasat a pofámba.
-Hohohó! - emeltem fel a mutatóujjamat - Te akartad, hogy most húzzak el, szóval emeld fel a köcsög segged és álljál neki velünk együtt pakolni! - parancsoltam beadva a derekam miközben felálltam.
-Avec plaisir, mon ami! (Örömmel, barátom!) - biccentett majd elindult a szoba felé.
-Ne kezdjél el nekem franciául hablatyolni, mert a végén visszafeleselek! - fenyítettem be.
-Allez vous faire foutre! (Cseszd meg!) - fordult hátra felmutatva nekem a középső ujját.
-Aha! - helyeseltem majd megpöcköltem a homlokát - Te is! - szóltam vissza jelezve, hogy értettem, hogy mit mondott.
-Au! - kapott oda egyből a fájdalmas ponthoz - Én is tudok pöckölni! - fordult felém majd ugyanazt megcsinálta, amit én.
-Ezt neked! - csináltam meg még egyszer majd elfutottam Sky elől, de a barátnőm egyből utánam eredt, emiatt beérve a szobába, egyből Steve háta mögé bújtam.
-Lányok, ne csináljátok ezt! - kérte nyugodtan Steve, bár hallatszott a hangjában, hogy nem nagyon volt oda a gyerekes viselkedésünkért.
-De ő kezdte!- mutattunk egyszerre a másikra, de erre csak kinyújtotta rám Sky a nyelvét.
-Ennél gyerekesebb nem is lehetnél! - szóltam be megkomolyodva, mintha én különb lennék tőle.
-Megmutatom neked mi a gyerekes! - vágott missza mire átestem egy portálon a parkba a tömeg közepébe.
-Jól van kisasszony? - érdeklődött átkarolva engem egy idősebbik ember ezzel magával húzva előre.
-Igen, köszönöm! - biccentettem - Hol vagyunk, uram? - kérdeztem körbenézve.
-A nyugdíjas klub gyaloglási versenyén! - válaszolt, így ámulva bólintottam - És Ön hogyan került ide?
-A barátnőm küldött ide, egy… - kezdtem de mivel nem figyeltem a lábam elé, megint beleléptem egy portálba és visszaestem a szobámba - Hát, ez muri volt! - vallottam be miközben felpattantam majd megigazítottam a ruhámat - Éppen egy gyaloglás versenyre kerültem és elkezdtem pletykálni egy nyugdíjas bácsival - meséltem el kuncogva - Lehet, hogy veled éppen egykorú volt! - fordultam Steve felé, de erre ő csak megforgatta a szemét.
-Komolyodjatok már meg egy kicsit! - kérte egy fokkal ingerültebben.
-Jól van vénember, győztél! - emelte fel Sky védekezően a kezét.
-Mi történt Sky? - kérdeztem mosolyogva miközben csatlakoztam Rogershöz a pakolásba - Amióta itthon vagy, nem láttalak ilyen boldognak? - hoztam fel majd a szekrényemből kivettem két stócnyi ruhát - Vagy inkább ki történt? - javítottam ki, de ezzel le is buktattam magam, hogy tudom, mi történt vele.
-Csak… Semmi hagyjuk - ült le vigyorogva a földre majd hajtogatni kezdte a cuccaimat.
-Ezt miért nem vetted még fel? - kérdezte Steve felemelve egy fekete csipkés tangát.
-Mert ezt Natasha vette nekem, amikor legelőször elmeséltem, hogy voltam nálad! - válaszoltam kikapva a barátom kezéből - És hát hozta ezt és én meg nem vettem fel, de nem is terveztem...
-Lehet, ha felveszed már hetek óta együtt lennétek! - jegyezte meg poénkodva Sky miközben a könnyeit törölgette.
-Nem, ahhoz kellettél te és az, hogy beverjen az oldalamba! - tudtam le majd bedobtam a táska legmélyére.
-Ezek szerint még felveszed neki? - értelmezte a barátnőm.
-Tudod, neked is adhatom! Szerintem a te titkos boldogság szérumod biztos örülne neki szintén! - hoztam fel a lehetőséget.
-Nem! - vágta rá egyből Steve - Nálad marad!
-Úgy látszik ezt már a vénember eldöntötte! - kuncogta el magát Skyler
-Tudod, az ő korában már nem mindennapi látvány ez és ragaszkodnak! - jegyeztem meg a poén kedvéért.
-Így szerencsés vagyok, hogy fiatalabbat találtam - dőlt hátra a padlón.
-Sky, te húsz vagy! - komolyodtam el a hallottak alapján - Ugye nem tizennyolc alatti, mert amiatt kötelességemben áll letartóztatni! - tájékoztattam.
-Dehogy is! - vágta rá egyből - Sose randiznék nálam is fiatalabbal! Harminc éves...
-Ja, bocs! - nevettem el magam, de eközben meg is nyugodtam egyben - Úgy értelmeztem, hogy nálad fiatalabbal! Rogersnél nem nehéz fiatalabbat találni! - legyintettem.
-Hé! - szólalt meg mellőlem a barátom, így elmosolyodtam - Most ti fogtatok össze ellenem! - mondta felhozva az én panaszkodásomat, még kint a nappaliban.
-Te provokáltad ki a tangás incidenssel! - löktem meg csípőből, hogy valamennyire felviduljon.
-Egyébként bármilyen kérdésre válaszolok az estémmel kapcsolatban! - sóhajtott egyet Sky - Csak mert tudom, hogy egyébként is kiderítenél mindent Ave, ha esetleg nem tetted volna meg! - magyarázta.
-Oh, már mindent tudok! - vallottam be, így elismerve biccentett - A részek összeálltak! Elmentél a szüleid után, Fury beavatott engem, mivel gondolta, hogy nem menne jól a dolog. Én meg rákapcsolódtam az utcai kamerára. Pokol konyhája, helyes férfi… - jegyeztem meg, így lehajtotta a fejét ezzel jelezve, hogy igazam volt - Megtaláltad az ördögöt és hancúroztál vele! Egyszerű! Ha nem mesélted volna el, hogy a másik világban segített neked, akkor nem jöttem volna rá! De így… Mindent tudok ennek a segítségével! - mutattam a fejemre menőzve.
-Csak, hogy tisztázzuk! - állított le minket Steve - Milyen ördögről beszélünk?
-Csak egy ember, aki segít a rendőröknek rendet tartani! Nyugi, semmi olyan! - nyugtattam meg a férfit.
-De biztosan a pokolból jött, mert a hangulat igencsak forró volt este! - kuncogta el magát a saját poénja miatt Sky.
-Oké, ez annyira nem vicces! - álltam ki a barátom mellett - Papinak erősebb a hite a Biblia és az egyház iránt, mint nekünk bármikor is lesz! Ne viccelődjünk ilyenekről előtte, kérlek!
-Akkor mi legyen? Szólítsuk az igazi nevén? - jutott eszébe a lehetőség.
-Szerintem a Matt megteszi! - helyeseltem.
-Akkor marad Matt! - mosolyodott el - Jut eszembe, valaki nem megy ma Furyhoz? - érdeklődött, így mind a ketten megráztuk a fejünket.
-Holnap megyünk, mert Rogers méretkezni fog az egyenruhája miatt.
-Rendben, akkor úgy látszik egyedül megyek! Szeretnék vele elcsevegni a szüleimről! - jelentette ki, így megálltam, mert meglepődtem ezen a viselkedésen.
-Valami baj volt? Vagyis láttam, hogy baj volt, de mi volt az? - javítottam ki, mert nem gondoltam volna, hogy Furyval kapcsolatos probléma lesz.
-Még nem tudom mit, de csinált valamit, amitől a szüleim nem emlékeznek rám! - mesélte, így ámulva leültem az ágyamra.
-Az lehetetlen! - hitetlenkedtem - A rendőrség vezette a nyomozást, a S.H.I.E.L.D. az aktához se nyúlt!
-Márpedig valami történt és ki fogom deríteni, hogy mi! - pattant fel dühvel a hangjában.
-Nem mész sehova! Segítesz pakolni! - parancsoltam erőszakosabban, így megtorpant. Szerencsére a tisztelete még meg volt irántam és nem feleselt vissza, vagy mondott ellent a kérésemnek. Vettem egy mély levegőt majd betettem egy adag ruhát a táskába - Bármi is van a szüleiddel, vagy bármi is volt, a lényeg, hogy te már nem az ő kicsi lányuk vagy! - magyaráztam, így szomorkás arccal hátra pillantott - Akármennyire is vezet téged a düh Fury felé, mert lehetséges, hogy kitörölte a szüleid emlékét, parancsolj magadnak megálljt! Mert azzal nem mész semmire, ha a felhalmozott negatív energiát más kárára vezeted le! Szerintem is rossz dolgot tett a főnökünk, de belegondolva csak a szüleiden segített, hogy ne kerüljenek nálam sokkal rosszabb helyzetbe! Én is szenvedtem, sokat… - mutattam magamra - El nem tudom képzelni, hogy a te szüleid mennyit szenvedtek, mert csak magamból tudok kiindulni. Attól, hogy még a vérszerinti családod nem emlékszik rád, kaptál egy újat! Egy sokkal szorosabb családot, ami nem a véren, hanem a bizalmon alapszik! - jelentettem ki, így felemelte a fejét, hogy nehogy elsírja magát - Nem vagy jól lelkileg, rád van írva! - mutattam rá - De vannak emberek körülötted, akik segíteni akarnak, és még tudnak is! A chi-d lappang, konkrétan a béka segge alatt van! - jegyeztem meg, így felkacagott.
-Mióta vagy te ebben szakértő? - vont kérdőre.
-Én csak azt mondom, hogy sürgősen kéne vagy meditálnod, vagy újratölteni a chi-det! Például Murdock ebben biztos tud segíteni, mert konkrétan rózsaszínben láttad az este után a világot! - hoztam fel - Beszélj le vele egy randit! Kérd meg, hogy legyen az állandó ügyvédet! Vagy csinálj, amit akarsz! - legyintettem felállva.
-Honnan tudsz a keleti vallásról? - húzta mosolyra a száját, így vállat vontam.
-Terapeutától pszichológushoz jártam a gyerekkoromban miután eltűntél. Aztán egy ember segítségével megismertem ezeket. Bármi bajom van egy meditálás, vagy egy chi feltöltése megnyugtat! Vagyis megnyugtatott kiskoromban! - javítottam ki magam - Azóta nem jutottam el a szenvedéshez!
-Lehet talán együtt kéne feleleveníteni ezeket! - ajánlotta, így bólintottam.
-Mit szólnál ahhoz Sky, ha elmennél magadnak bevásárolni dolgokat? - jutott eszembe - Mi addig összepakolunk és mire te hazaérsz már be is rendezkedhetsz!
-Jól hangzik! - adott igazat - Akkor majd később! - intett majd el is indult később.
-Miért nem tudtam erről? - érdeklődött Steve miközben mi folytattuk a pakolást. Gyorsan előkaptam a mobilom majd leírtam neki azt, amit mondani akartam: "Nem akarok róla addig beszélni, amíg nem ment el a házból, mert hallja!" Ezt megmutatva neki csak értetlen arcot kaptam válaszol, így le is írtam neki a választ: "Sky ki lett képezve, hogy a hallása sokkal erősebb legyen a kelleténél!" Steve teljesen meglepődve figyelt engem, hogy hogyan vagyok képes ezt mind fapofával végigcsinálni. Eközben hallgatóztam én is majd miután meghallottam, hogy a kocsi kikanyarodott a mélygarázsból, zsebre vágtam a telefonom.
-Na végre! - szólaltam meg.
-Mi a franc? - akadt ki Steve.
-Sky, az első két évben Matt Murdock nevelt gyerekeként élt a másik dimenzióban! - kezdtem - Akkor Murdock megtanította neki, hogy ő vak létére hogy lát.
-Vak létére hogyan lát? - ismételte meg a mondatom.
-A szaglása és a hallása olyan szinten kiéleződött a gyerekkori balesete után, hogy azokkal lát. Hallja a szívverést, meg tudja mondani ezzel, hogy ki hazudik és ki nem!
-És te ezt honnan tudod?
-Az az ember, aki nekem segített a negatív energiáimat átdolgozni pozitívra… - mondtam mire megakadtam, hogy hogyan magyarázzam el - Murdockot is ő képezte ki! - tudtam le ennyivel - A lényeg, hogy edzettem vele, különféle keleti harcokat tanultam meg általa. Engem is megtanított arra, amit Sky tud!
-Innen tudtad, hogy mikor ment el Sky?
-Pontosan! És Fred a 6C lakásban éppen elvágta az ujját! - jegyeztem meg, így kidülledt a szeme - Miután Bot lemondott rólam, mert túl gyengének talált engem, akkor elzártam mindent. Azt hittem, hogy nem kell nekem szuperhallás vagy szuperszaglás… Önmagam akartam lenni és nem az, akit Bot akart, hogy legyek!
-Hány éves voltál?
-Tízenkettő…
-Értem! - biccentett - Vagyis nem értem, de mindegy! - legyintett - Ez…
-Ezt senki se tudja rajtad kívül! - jelentettem ki - A S.H.I.E.L.D. kihasználná, azt viszont nem akarom!
-Érthető! - helyeselt majd körbenézett - Végeztünk a ruháiddal! - vette észre elmosolyodva.
-Összeszeded a nappaliban a cuccokat? Én addig szervezem a fürdőt! - ajánlottam fel, így biccentve elindult.
-Még egy kérdésem van! - fordult vissza Steve - Mit gondolsz Matt Murdockról?
-Az összes adatát tudom, de személyesen nem ismerem! Annyit tudok ezen kívül, hogy ő a Pokol Konyhájának a Fenegyereke!
-Miért érzem azt, hogy ki fogod deríteni, hogy milyen ember is? - vonta fel a szemöldökét.
-Ne már, most akartam elmondani a tökéletes éjszakai tervemet, hogy hogyan fogok vele találkozni! - hitetlenkedtem felkacagva - Túl jól ismersz!
-Aggódsz Skyért! Úgy, mintha a testvéred lenne, ez lenne a logikus lépés!
-Ígérem, hogy hajnali egyre hazaérek! - tettem a szívemre a kezem.
-Engedély megadva! - mondta, így szalutálva bementem a fürdőbe.(...)
-Én a helyedben zárnám a felső ajtót is! - szólaltam meg amikor Matt kijött a hálóból. Annak ellenére, hogy hirtelen kezdtem el beszélni, semmilyen reakció nem volt ráírva az arcára.
-Ki vagy te? - kérdezte felém fordulva - Ismerjük egymást?
-Én ismerlek téged, plusz van néhány közös ismerősünk!
-Mit keresel a lakásomban?
-Beszélgetni szeretnék veled! Barátilag… - tettem hozzá mielőtt még fenyegetésnek venné és kitörne belőle az ördög.
-Úgy, hogy betörsz a lakásomba? - vonta fel a szemöldökét.
-Nem betörtem, mert nyitva volt a felső ajtó! - javítottam ki - Nem követnék el bűncselekményt, arra esküdtem, hogy megállítom azt és nem elkövetem! - jegyeztem meg majd ittam egy korty vizet.
-Tán rendőr vagy? - jött rá - Mahoney az egyik közös ismerősünk?
-Mahoney akkor végzett, amikor én az első évemet töltöttem az akadémián. De engem is ide helyeztek volna a Konyhára…
-Miért csak volna?
-Mert az utolsó pillanatban változtattam a jövőmön és beálltam ügynöknek!
-Mit tudsz rólam?
-Sok mindent! - válaszoltam egyből - Szingli vagy, semmi jele egy nőnek a lakásodon. Egyéjszakás kalandjaid szoktak lenni, mert a nők megsajnálnak a vakságod miatt! A legjobb barátod Foggy, eléggé jófejnek tűnik, szimpi pasi! Kiskorodban volt egy baleseted, amikor vegyszer került a szemedbe és megvakultál. Apukád bokszoló volt, abból fizette az iskoládat. Miután ő meghalt, az anyukád vette át a nevelésed és emiatt egy erősen katolikus neveltetésben volt részed. Később a jogra mentél, ahol Summa Cum Laude vizsgát lett a Harvardon. Sikeresen elvégezted a gyakornoki éveidet egy nagyon neves cégnél, akik még állást is kínáltak neked és Nelsonnak, de nem! - ráztam meg a fejem - Kiléptetek és megalakítottátok a Nelson és Morduck céget! - mondta ujjongva majd tapsoltam párat - Elismerésem! Biztos nehéz lehet ügyfeleket szerezni, de ha valahonnan szereztek is, te a legális út helyett megkerülöd a törvényeket és éjszaka kiderített az igazat az ügyfeledről!
-Nem tudom, hogy mire gondolsz! - rázta meg a fejét, így a kezemben levő kést felé hajítottam. Annak ellenére, hogy vak létére meg se kellett volna mozdulnia, egyből elkapta az arca előtt a kést a két ujjával.
-Erre hogyan képes egy vak ember? - kérdeztem tettetett meglepődéssel mire letette a kést a dohányzó asztalra.
-Ki vagy te és ki küldött?
-Avery Jackson, örvendtem! - mentem oda hozzá majd felemeltem a kezem. Ő direkt meg se mozdult, így megforgattam a szemem - Ugyan! Az igazsággal akartam kezdeni, hogy ne legyen semmi buktató a további kapcsolatunkban! - jegyeztem meg, így felvonta a szemöldökét.
-Milyen kapcsolat?
-Rémlik még az a név, hogy Sky? - hoztam fel mire meghallottam, hogy hevesebben vert a szíve - Oh, a szív mindent elárul! - tettem csípőre a kezem.
-Te hallottad a szívverésem? - értelmezte a mondanivalómat - Az lehetetlen, nem vagy...
-Az egyik közös ismerősünk Bot! - vágtam közbe mire lefagyott - Próbált kiképezni, de kudarcot vallottam! Megtanított arra, amire te vagy képes.
-Ő küldött ide?
-Isten ments! Menjen a picsába az a vénember! - jelentettem ki, így mosolyra húzta a száját - Azért vagyok itt, hogy letisztázzam a helyzetet Skyról! - mondtam el.
-Miért? Talán titokban bűnöző? - poénkodott.
-Sky egy másik dimenzióból jött, ahol máshogy működnek a dolgok! Sebezhető és érzelmileg gyenge még most!
-Igen, azt észrevettem!
-És ő is képes arra, amire te!
-Mégis hogyan?
-Te magad tanítottad meg neki a másik világban!
-Ez furán hangzik, ugye tudod? - jegyezte meg.
-Oh, hidd el, hogy én is csak azért hiszem el, mert átéltem! - fújtam ki a levegőt - Nem fenyegetni jöttem, hogy vigyázz vele, mertha nem akkor megtalállak! - ráztam meg a fejem - Csakhogy képbe legyél, ő maga fog bántani, ha olyat teszel! - vallottam be, így megértően bólintott.
-Igen, ezt én is megéreztem, hogy nem mindennapi!
-Azért vagyok itt, hogy megkérjelek, hogy vigyázz, hogy mit csinálsz vele!
-Persze! Megértem teljesen!
-A telefonodba beleírtam a számomat… - jutott eszembe - Ha mondjuk néha szükséged van egy segédre, vagy valami titkosított adatra a tárgyalásodhoz! - magyaráztam majd biccentve elindultam a lépcsője felé.
-Avery! - szólt utánam, így megtorpantam - Bot miért mondott le rólad?
-Érzelmileg gyenge voltam, mint te! Mindig téged hozott fel példának, hogy ne legyek olyan, mint te. De itt vagyunk! Képtelenek vagyunk embert ölni, mert van bennünk könyörület… Hisszük azt, hogy Isten eldönti az ő sorsát!
-Katolikus vagy?
-Több bennünk a közös, mint gondolnád! - vallottam be.
-Nem jönne rosszul egy partner néha! - mosolygott rám, így elkuncogtam magam.
-De ne minden este! - kértem, így felkacagtunk.
-Rendben!
-Mi, elcseszettek, tartsunk össze! - mondtam majd felkocogtam a fenti ajtóhoz - És ha Sky bemutatna minket egymásnak, akkor majd lepődj meg! - jutott eszembe.
-De te is! - mutatott rám, így bólintottam - Jó éjt Avery!
-Jó éjt Matt! - köszöntem el majd kimentem a tetőre.
YOU ARE READING
Dimenziók között
Fanfiction-Mi vagy te?-kérdezte lihegve miközben nagy nehezen tápászkodott fel a földről. -Attól függ ki kérdezi!-vontam vállat-Ember, nő, barátnő, feleség... Ha máshogy nézzük, akkor rendőr, ügynök, vagy akár Bosszúálló is lehetek! Te döntöd el minek gondols...