11

65 6 0
                                    

~1 évvel később~

-Két fegyveres őr - válaszoltam - A többiek valószínűleg bent vannak! - feltételeztem.
-Tizenötöt hallok - guggolt mellém Matt.
-És összesen heten van teljes fegyverzet, míg kettőnél penge és a maradéknál pisztoly - hallgatóztam odafigyelve - Sima ügy! - vontam vállat majd felálltam.
-Ne feledd, kerüljük a feltűnést! - emlékeztetett, így bólintottam.
-Ahogy óhajtod! - mondtam majd lemásztam a tűzlétrán. Halkan leértem az utcára majd befordultam a sikátorba. Besétáltam és elkellett egy kis idő, hogy az őrök is felfigyeljenek rá.
-Hölgyem, ön nem tartózkodhat itt! - jegyezte meg, így megálltam.
-Nem? Pedig azt hittem, hogy nekem mindenhova van engedélyem! - értetlenkedtem mire felismertek egyből a hangom és az arcom által, így rám fogták a fegyverüket - Nyugi, békével jöttem! - emeltem fel védekezően a karom mire Matt leugrott mögéjük, és egy mozdulattal kiütötte őket - De ő nem! - vontam vállat.
-Feltűnés nélkül! - emlékeztetett engem a társam.
-Híres vagyok, nem tehetek róla, hogy mindenki ismer! - jelentettem ki miközben odamentem a villanyórához majd kinyitottam a dobozt - Teljes sötétséget akarsz vagy legyen félhomály?
-Bírod a teljes sötétségben? - fordult felém - Nem látnák az arcodat!
-Ja, de akkor én is a hallásra és a szaglásra lennék bízva! - mormogtam majd elvágtam a kábeleket - De akkor menjünk! - vontam vállat majd berúgtam az ajtót.
-A tartalék generátort is elintézted?
-Megvan kerülve, ahhoz nem tudok hozzáférni! Öt percünk van, ameddig az bekapcsol! - magyaráztam mire meghallottuk a felénk jövő bandatagokat.
-Akkor húzz bele! - tudta le ennyivel, így a falhoz simultam, hogy lesből támadhassak.
Amikor odaértek, akkor az elsőnek kirúgtam a kezéből a fegyvert, majd a nyakánál megkapaszkodva a mögötte lévő kettőt is elintéztem. A halántékába beverve az első egyből ki is esett, így a többihez beugrottam tigris bukfenccel. Matt is csatlakozott hozzám, így együtt vertük szét őket. Annak ellenére, hogy a Jakuza egyik csoportja volt ez, eléggé gyengék voltak hozzánk képest. Megtámadva az utolsó embert Matt először szétverte majd felém dobta, de én csak lerúgtam a földre. Mire végeztünk az ellenféllel a tartalék generátor fel is kapcsolt, így lihegve elindultunk a terem felé. Beérve megérkeztünk egy olyan helyre, ami tele volt heroinnal és a csarnok közepében volt egy asztal. Odamentem majd megvizsgáltam a térképet, ami ott volt.
-Mi van a térképen? - állt mellém Matt.
-Fisk épületei, amelyiket fel akarja újítani.
-Miért lenne ahhoz a Jakuzának köze?
-Úgy tűnik, hogy nagyon is együtt dolgoznak és ezekbe az épületekbe viszi el a Jakuza a tiszta heroint - értelmeztem a helyzetet.
-Némelyikben az oroszok tartózkodnak! - jutott eszébe.
-Szóval Fisk fedezi az oroszokat és a japánokat! Szuper jó! - mormogtam - Megjegyezted a helyszíneket?
-Persze, mehetünk! - bólintott, így elindultunk a hátsó ajtón.
-Egyébként, mit tervezel ezzel a heroinnal? - kérdeztem körbenézve.
-Látva, hogy betörtünk a Jakuza egy helyre fogja szállítani az összes heroint és majd azt elégetem!
-Helyes! - biccentettem amikor kinyitottam az ajtót majd kiléptem egy másik sikátorba - Ne felejtsd, hogy holnap jövünk ebédre! - emlékeztettem, így felkacagott.
-Hogyan felejthetném? – kérdezte költőien.
-Igaz, én felejthetetlen vagyok! - poénkodtam mikor megálltunk.
-Üdvözlöm Rogerst!
-Én nem mondhatom ezt, mert még mindig nem mondtad el Skynak, hogy együtt dolgozunk! - jegyeztem meg, így lehajtotta a fejét - Ideje lenne!
-Te is tudod, hogy milyen féltékeny típus! Nehezen értené meg, hogy miért veled verem szét a rosszakat és nem vele! De persze könnyebben megérteni, ha te is elmondanád neki, hogy téged is Bot képzett ki! - vágott vissza, így igazat adva vállat vontam.
-Ott a pont! Akkor majd délben Skynál! - tudtam le ennyivel majd megöleltem.
-Ott találkozunk! - mondta majd megsimogatta a vállam és elengedett - Óvatosan vezess! - kérte miközben elindult a tűzlétra felé.
-Te meg óvatosan ugrálj házról házra! - utánoztam kuncogva majd kimentem az utcára. Átmentem az úton majd beszálltam az ott leparkolt kocsimmal.

Dimenziók közöttWhere stories live. Discover now