-Neked dudálnak? - kérdezte Steve majd az albakhoz ment. Egyből kitört belőle a nevetés, így félve odamentem.
-Uram atyám! - kaptam a számhoz a pink limuzint meglátva - Tudod, most még visszamondhatunk mindent! - hoztam fel felé fordulva - Még mondhatod, hogy ne igyak alkoholt, és akkor lesz egy villásreggeli! - tájékoztattam miközben a szememmel kértem, hogy ezt tegye meg.
-Ezt már nem lehet visszavonni! - rázta meg a fejét majd átkarolt és megpuszilt - Jó szórakozást!
-Ez csúnya dolog! - engedtem el majd megragadtam a mobilomat - Jó szórakozást a fiúkkal! - mondtam mikor kinyitottam az ajtót.
-Élvezd a pink limuzint! - szólt utánam, így válaszul csak becsaptam nevetve az ajtót. Lementem a lépcsőházba majd nyugodtan kinyitottam az utcára.
-Komolyan? Pink? - kérdeztem egyből - Nem lehetett volna inkább fehér, vagy esetleg fekete?
-Te akartad, hogy mi szervezzük meg! - emlékeztetett Nat.
-Te jó ég, mit tettem lehetővé! - néztem fel az égre - Halljátok, most csináltattam egy tesztet, ami azt mutatta, hogy terhes vagyok, szóval én ebben nem vehetek részt! - hazudtam majd hátra indultam, de Sky megjelent mögöttem, így átkarolt.
-Tényleg azt hiszed, hogy ilyen könnyen megúszod? Nyugi, jó muri lesz! - mondta, így lehajtottam a fejem - Először is, kell egy szép szalag neked! - jegyezte meg mire Hill előkapta a táskájából.
-Hát, ha nagyon muszáj... - adtam be a derekam.
-Igen, hiszen ez a te nagy estéd! - bólintottak miközben rám tették.
-Utolsó estém önálló nőként? - olvastam fel - Jobbat nem találtatok? - szóltam be kacagva.
-Miért? Szerintem ez tökéletes! - legyintett Nat míg a többiek egyetértően bólintottak.
-Egyébként nekünk is van! - emelte fel Sky a sajátját, így felkacagtam a felirattól.
-Támogató barátnő? Most tényleg? - kérdeztem szemet forgatva.
-Igen, pontosan! - válaszolt vigyorogva Morgan majd behajolt a kocsi ablakán - Elnézést! Készítene rólunk egy képet? - érdeklődött kedvesen.
-Hát persze! - szállt ki a sofőr is egy kamerával, így a lányok körbevettek. Az est kedvéért beálltam rendesen, ahogy a többiek akarták és nagyban mosolyogtam - Kész is! Nagyon jók lettek! - jelentette ki, így megköszönve biccentettem.
-Akkor kezdődjön a buli! - kiabálta el magát Nat, így kacagva beszálltunk az utastérbe - Egy este se kezdődhet el egy beszéd és egy kellemes pia nélkül, szóval kiöntöttem mindenkinek egy poharat, amíg Averyt vártuk! - mondtam miközben kiosztotta az italokat.
-És ki mondja azt a hatalmas beszédet? - néztem körbe a társaságon, így Nat Skyra mutatott.
-Hűha, nem hittem volna, hogy én leszek az első, aki megszólal majd! - mormogta majd megigazította magát az ülésen - Köszönöm Nat, hogy így lepasszoltad a staféta-botot! - fintorgott felé, így Natasha küldött neki egy puszit - Na szóval, Avery ez a te estéd! - emelte felém a poharát - Életed utolsó estéje, amíg még meggondolhatod magad és kereshetsz magadnak egy barna hajú férfit! - hozta fel poénkodva, így felnevettünk. A kocsi el is indult eközben, így egy kicsit meginogtunk - Persze az se baj, ha nem, több marad nekünk! - legyintett még mindig kuncogva.
-Holnap utánig van még idő! - szólaltam meg túlságosan elgondolkozva a viccelődés folytatása miatt.
-Csak azt akarom mondani, hogy amiken egész életben keresztül mentél végre megjött a jól megérdemelt szőke herceged és begurult az életedbe egy motoron! - folytatta a beszédét - Abban mindannyian egyetértünk, hogy végtelenül furán indult köztetek minden, de ez az élő és működő kötelék, ami köztetek van pár nap múlva elszakíthatatlanná válik! Kívánom nektek a hosszú és boldog életet egymás mellett egy nyugodt helyen, mert megérdemlitek! - fejezte be, így mi is felemeltük a poharainkat - A Stevery párosra! - mosolygott ránk.
-A Stevery párosra! - ismételtük meg Skyt majd koccintottunk egyet. Mindannyian egyből ittunk is egy kortyot, de én egyből elámultam a pezsgő ízétől.
-Lehet, hogy csak az alkohol hiányától van ez, de ennek rohadt jó íze van! - jegyeztem meg.
-Nat választotta! - mutatott felé Hill - Az ő érdeme!
-A ma este az utolsó, amíg Rogers nem kéri számon, hogy mit csináltunk, szóval meg kell adni a módját, nem igaz? - vont vállat Romanoff, így egyből helyeseltünk. Röhögve lehúztuk a pohár tartalmát mire megállt a limuzin.
-Úgy tűnik meg is jöttünk az első feladat helyszínére! - értelmezte Sky.
-Miért kezdtem el félni? - mormogtam.
-Csak szálljunk ki! - magyarázta Maria, így szépen sorjában kiszálltunk majd végül a sofőr is megjelent a kamerával a kezében.
-Ezen az estén el kell búcsúznod az összes szabad prédától, de még egy utolsót flörtölhetsz velük - kezdte ismertetni Nat a dolgokat - Az első feladatban négy teljesen ismeretlen férfit kell elcsábítanod! - mondta el, így biccentettem.
-Plusz pont jár, ha meg tudod szerezni a számukat! - tette hozzá Sky - Mutasd meg, hogy van még benned tűz!
-Nem merem megkérdezni, hogy mi lenne a többi feladat ezután! - nyeltem nagyot majd vettem egy mély levegőt.
-És a jutalmad a pia! - jelentette ki Hill - Minél több pont, annál többet iszunk! Sky persze duplán... - vont vállat.
-Igen, én sem maradhatok ki a berúgásból! - adott igazat az említett.
-Csak tisztázzuk, hogy tripla adag kell ahhoz, hogy Sky bármit is érezzen! - jegyeztem meg - Meg alapból, ne itassuk a gyereket! - mutattam rá kiakadva.
-Miért kellett elmondani? - suttogta tettetett dühvel, de én csak lepasszoltam neki a szalagomat majd megigazítottam a ruhámat és a hajam.
-Ave, indulhatsz! - állt félre Nat, hogy utat adjon - Minden pasi után vissza kell jönnöd ide és jelentést tenni, hogy hogyan sikerült a flört! - tette hozzá az utolsó szabályt.
-Vettem! - biccentettem majd neki is indultam.
Egyből egy nagyobb tömeghez mentem. Két férfi külön beszélgetett, így odamentem hozzájuk. Udvariasan szóltam hozzájuk és kedvesen egyből fogadtak is. Igazából, rohadtul nem flörtöltem, hanem bevallottam, hogy kellett volna a telefonszámuk és a színészkedés, hogy a társaim elhihessék távolból a dolgot. Azzal magyaráztam, hogy az alkohol nélkül nem bírnám ki mellettük, így viccelődve meg is adták a telefonszámukat. Mosolyogva megköszöntem majd ujjongva visszamentem a lányokhoz a két számmal. Elismerve megdicsértek engem, majd kiosztották az adott mennyiséget, ami nem volt kevés. Miután lehúztam mindegyiket, vissza is tértem a vadászathoz. Nem volt nehéz ilyenkor egyedüli pasikat találni. Az egyiknek direkt nekimentem, és így alakítottam ki a kapcsolatot. Valami üzletember volt, és a beszédhez hozzá se kellett tennem, hogy miért csinálom azt. Csak alapból érdeklődésből megadta a számát. Letudva ezt a kis flörtöt visszasétáltam a limuzinhoz majd megint lehúztam kettő felest. Utolsó fordulóként bementem a bárba és ott őszintén mindent bevallottam a pultosnak. Jófejnek tűnt, egyből segített cserébe vennem kellett egy italt. Miután ott is lehúztam egy felest, megkaptam a számát majd visszatértem a csapatomhoz. Mire ezt a kört is megittuk az első üveg majdnem kifogyott. Beszálltunk a kocsiba majd mentünk a következő állomáshoz. Kétségtelenül jobb lett a pillanat az alkohol mellett, bár ez mikor nem volt így? Beérve Washington legforgalmasabb részére megint megálltunk majd kimentünk a levegőre. Gyorsan elmondták a következő feladatot, így miután befejezték neki is álltam. Hozzávalókat kellett felsorolni random férfiak kedvenc ételéhez. Számomra ez volt a legkönnyebb feladat az egész estén. Egy olyan nőnek, aki stresszelve főz és dühösen süt... Ugyan már, álmomból felkeltve képes lettem volna erre, nemhogy részegen! Minimum öt embert kellett megkérdeznem. Én meg is tettem és még kedvesen ajánlottam nekik egy-két dolgot, hogy jobb legyen az ételük. Végül elégedetten visszamentem a lányokhoz majd felsoroltam a hibátlan válaszokat, így ledöbbenve eltátották a szájukat. Én jól tudtam, ha rajtam múlna az ivászat, akkor innánk rendesen! Ők nem voltak erre teljesen felkészülve... Beültünk az utastérbe majd megvártuk, amíg újra elindultunk. Útközben megittuk az adagokat, amiket a teljesítmény által összejöttek majd cseverésztünk egész végig. Teljesen káoszok voltunk már abban az állapotban, kivéve Skyt, mert neki a szervezete nem engedte, hogy berúgjon. Szinte csak vihorászni tudtunk, mert attól az alkoholtól, amit ittunk, már minden vicces volt. Sajnos a végére, már egyikünk se bírt inni, így csak passzolgattuk egymásnak az üveget. Végül Sky bevállalta azzal a feltétellel, hogy nekiállok táncolni az utcán. Nem megfutamodva megállítottam a limót, majd felhangosítottam a zenét a kocsiban. Kinyitottam a tetőablakot majd felálltam ott. Ott fel is álltam a limuzin tetejére és elkezdtem táncolni a zene ritmusára. Szerencsémre a zene is valami mix volt, így könnyen lehetett rá táncolni. Felkapták az utcán lévő fiatalok a figyelmüket, így én leugrottam a kocsi tetejéről majd csatlakoztam hozzájuk. Ők is elkezdtek velem együtt táncolni, így még nagyobb lett a hangulat. Én valahogy a nagy tömegbe nekimentem egy villanyoszlopnak, így egyből átsuhant a fejemen egy gondolat. Részeg voltam, szóval biztos hülyeség volt, de kizárva az elmémet felmásztam a rúdra majd elkezdtem ott táncolni. Az ujjongás még nagyobb lett, így én csak folytattam. A zene végére én is nevetve leszálltam majd elköszöntem az emberektől. Kinyitva a limuzin ajtaját szinte beestem a lányokra, mert a rúdtánctól elvesztettem az egyensúlyomat. Kitörtünk belőlünk a nevetés, és csak jobban mulattunk. Bár mivel hulla részegek voltunk ezért Sky jobbnak látta, hogy hazavigyen minket. Sorban kiraktunk mindenkit, majd engem utoljára. Nagy nehezen felsegített a lakásba majd le is fektetett. Vagyis ennyire emlékeztem, mert nagyon ki voltam ütve. Olyan hamar bealudtam, hogy másodpercek kellettek csak hozzá. A legközelebbi emlékem a nap sütése volt és a világosság. Lüktetett a fejem. Nem emlékeztem semmire megint! Ahh, ez sokkal rosszabb volt, mint az utóbbi italozás Natashával és Clinttel. Ott legalább foszlányok voltak, de most fekete képernyő fedte az éjszaka tetteit. Fájt a fejem, fáradt voltam, szédelegtem, hányingerem volt. Szidtam is az eget, hogy miért nem egy villás reggelivel ünnepeltük meg a lánybúcsút. Gyorsan kikászálódtam az ágyból, mert igazából nem tudtam eldönteni, hogy a pisilés vagy a hányás miatt kellett vécére mennem. Lehet, hogy mind a kettő. Amikor felálltam, akkor vettem észre, hogy még a tegnapi ruhámban voltam és a szalag is rajtam volt még. Benyitottam a fürdőbe majd egyből lehajoltam a vécéhez, hogy kitaccsoljam, ami bennem volt. Miután három kör rókázás után végeztem lehúztam a tartályban lévő vizet majd felálltam és belenéztem a tükörbe. Szerencsém volt, hogy nem használtam semmilyen sminket a lánybúcsúra, mert szörnyen festettem volna. Így is tiszta karikás volt a szemem és a ritkán látszódó ráncaim is megjelentek. Megmostam az arcomat majd fogat mostam. Minimum tíz percig sikáltam a mentolos pasztát a fogaimon és a nyelvemen, hogy ne érezzek semmilyen alkoholt a számban. Így is rossz volt újra inni. Vagyis nem rossz volt, hanem fura. Német Steve óta csak egy üveg sört ittam, de azt is csak félig, mert valahogy mindig jött valamilyen indok. A kórház, a tárgyalás, a kutatás, aztán a baba projekt... Belevágtunk, mert miért ne, úgyis sokkal kisebb esélyem van arra, hogy teherbe essek a sérülésem miatt. Ha Steve nem mondta volna azt, hogy nyugodtan igyak, akkor nem néznék ki tíz évvel öregebbnek. Miután megtöröltem a fejem kimentem a szobából, bár amikor beértem a nappaliba, akkor egyből a szemem elé kaptam, mert az erős fény nem tett jót a gyenge retinámnak.
-Szép napot! - szólalt meg kuncogva Steve a konyhából így szégyenkezve lehajtottam a fejem.
-Hogy én mennyire utálom, hogy nem tudsz berúgni! - panaszkodtam majd becsoszogtam a helyiségbe és leültem az asztalhoz.
-Melyik tablettát adhatom? - kérdezte amikor megállt mellettem - B6, savlekötő, aspirin vagy inkább hagyjuk a gyógyszert és kérsz egy rágót? - tette elém a választékokat így nyűgösen mindegyiket eltoltam majd az asztalra feküdtem - Felőlem szenvedhetsz is! - adta be a derekát kuncogva.
-Bele fogom írni az eskümbe, hogy a házasságunk alatt azon leszek, hogy egyszer megtapasztalhasd milyen berúgni! - jegyeztem meg miközben az arcom a fa asztalba fúrtam.
-Nem mondom azt, hogy mindjárt csinálok neked reggelit, mert lassan délután három óra van - támaszkodott meg felettem az asztalon.
-Te mennyit aludtál, ha egyáltalán aludtál? - néztem fel rá.
-Én tízkor keltem fel, azóta figyeltem, hogy mikor fordulsz úgy, hogy kihányod a benned levő alkoholt - mesélte miközben hátradőltem a széken, így fölém került. Óvatosan hátrasimította a hajamat majd engem nézett - Neked vannak ráncaid ilyen fiatalon? - lepődött meg.
-Ha még egyszer szóvá mered tenni, hogy ráncaim vannak huszonöt évesen esküszöm szétverem a kilencvenöt éves seggedet! - fenyegetőztem, emiatt elnevette magát - Komolyan beszélek! - tettem hozzá mormogva.
-Tudom! - bólintott még mindig röhögve - Csak próbáltam elképzelni, hogy ilyen állapotban próbálsz engem elkapni - magyarázta mosolyogva.
-Egész nap mókát fogsz csinálni a helyzetemből? - emeltem fel a szemöldököm.
-Még meglátjuk! - vont vállat.
-Akkor kell aspirin! - tudtam le ennyivel majd bekaptam az apró tablettát és lenyeltem folyadék nélkül.
-Csináljak pirítóst? - hajolt a vállamhoz és mivel megéreztem a leheletét a nyakamon kirázott a hideg - Vagy valami mást? - érdeklődött miközben gyengéden megsimogatta a belső combomat. Egyből elkapott az ismerős bizsergés, amit mindig ki szokott váltani belőlem.
-Azt hiszem, hogy én inkább megyek fürdeni! - tértem vissza a valóságba majd felpattantam. Felkacagott a válaszomtól a szituációra, hiszen nem volt még olyan alkalom, amikor visszautasítottam volna ezek után - Addig csinálnál nekem kettő pirítóst egy kevés vajjal és paradicsommal? Szeretlek! - pusziltam meg majd visszamentem a szobába levő fürdőbe.
Lekaptam a ruháimat majd beálltam a zuhanyzóba és megnyitottam a hideg vizet. A hajamat is megmostam, így a csurom vizes testemre rátekertem egy törcsit majd felhúztam a köntöst. Kifésültem a vizes hajamat majd testápolóval bekentem az arcomat. Kicsit megráztam a fejemet, hogy ne legyen lelapulva a hajam majd kiléptem üdén a vőlegényemhez.
-Pedig kezdtem megszokni, hogy egy ráncos nőhöz megyek hozzá! - szólalt meg Roge, így szemet forgatva leültem az asztalhoz - Jó étvágyat! - rakta elém a rendelésemet majd megpuszilta a fejem.
-Mit szórtál a vajra? - vizsgáltam meg a kenyeret, amin piros fűszer volt.
-Paprikát - mondta miközben megkóstoltam.
-Ügyes! - dicsértem meg - Mintha csak én találtam volna ki!
-Hiszen azt tetted! - tett elém egy cetlit, így elolvastam, hogy mit írtam rá.
-Vajas pirítós plusz paprika, életem legjobb hamija - olvastam fel hangosan a szöveget - Ennyire részeg voltam? - értelmeztem megalázva a szöveget
-Konkrétan fordítva feküdtél bele az ágyba és a lábamat karoltad át és azt kezdted el puszilgatni! - emlékezett vissza miközben ittam egy korty kávét, de egyből kiköptem a számban levő adagot a történet miatt.
-Hol áshatom el magam szégyenembe? - kérdeztem hitetlenkedve, hogy hogyan lehettem ennyire röhejes, amikor be voltam rúgva.
-Meg merjem kérdezni, hogy mit csináltatok a lánybúcsún?
-Nem emlékszem semmire! Volt egy pink limuzin és én beültem, ennyi van meg! Mi volt a legénybúcsún? - dörzsöltem meg a szemem majd folytattam az étkezést.
-Stark elvitt mindannyiunkat egy bárba, amit kibérelt egész estére. Játszottunk dartsot és billiárdot, aztán meghívott sztriptíz táncosokat is, hiszen ez volt az utolsó estém hajadon férfiként. Aztán elmentünk golfozni.
-Golfozni? - értetlenkedtem - Az éjszaka közepén?
-Rajtam kívül mindenki már ittas állapotba volt így vicces volt, ahogy próbálták elütni a labdát, de huszadjára se sikerült. Természetesen én nyertem, de az felesleges - mosolyodott el. Én megfogva a törlőkendőt feltöröltem a kiköpött kávét majd hátradőlve nekiálltam inni a maradékot - Merem feltételezni, hogy Skyon kívül mindenki úgy berúgott, mint te.
-Őszintén, nem emlékszem! - vallottam be fintorogva - Semmilyen képem sincs az estéről! - ellenkeztem - Pink limó, lányok, pia és ennyi!
-Ennyire sokat ittatok?
-Ennyire kijöttem a gyakorlatból! Hetek óta nem ittam semmilyen komoly alkoholt és most meg hirtelen sokat... Nem engedted volna az ivást a babaprojekt miatt, akkor megúsztam volna egy villásreggelivel! - ráztam meg a fejem kacagva.
-Szóval, ez az én hibám? - mutatott meglepődve magára.
-A te spermáid nem működnek! Ha terhes lennék, akkor nem is lett volna kérdés a villásreggeli!
-Mindennek én vagyok az okozója? - nevetett fel.
-Kinevetsz miközben szenvedek! Együtt kéne velem érezned és támogatnod meg segítened! - jelentettem ki nyavajogva, így felállt és mögém sétált majd átkarolt hátulról - Istenem milyen hisztis lettem a hormon adagolás miatt! - jöttem rá.
-Semmi baj! - nyugtatott meg majd megpuszilta a nyakam. Abban a pillanatban meg is szólalt a telefonom, így megragadtam majd kihangosítva felvettem.
-Mondd, hogy te is be vagy rúgva! - kértem Natashától, emiatt Steve halkan kuncogott.
-Mit gondolsz Avery? - kérdezte kiakadva a barátnőm - Éppen okot kerestem, hogyan mondjam vissza a mai vacsorát, de gondoltam, hogy megkönyörülsz rajtam!
-Szó sincs könyörületről! - mondtam szigorúan.
-De...
-Natasha, én is ugyanolyan másnapos vagyok, mint te! Felveszel egy szép ruhát és elvonszolod a segged az étterembe! Nincs kibúvó! - jelentettem ki.
-Ugye tudod, hogy mennyire szeretlek ebben a pillanatban?
-El tudom képzelni!
-Akkor három óra múlva találkozunk!
-Alig várom!
-Szarkasztika van a hangsúlyodban! - jegyezte meg.
-Mintha a tiédben nem lett volna, amikor azt mondtad, hogy szeretsz! - vágtam vissza egyből - Na akkor majd később! - vettem egy mély levegőt majd kinyomtam a barátnőmet a mobilon - Úgy lemondanám azt a vacsit! - vallottam be, így Steveből kitört a röhögés.
Mosolyogva felálltam majd Roge társaságában beindultam a szobába készülődni. Felhúztunk mind a ketten alkalomhoz illő ruhákat majd én bementem a fürdőbe megszárítani a hajam. Amikor már kellően száraz volt a hajam, akkor lazán begumiztam majd felraktam egy fehér lógó fülbevalót. Egy nagyon halvány sminket kentem az arcomra, hogy egyáltalán ne látszódjon rajtam a másnaposság majd készen kiléptem a hálóba, ahol Steve nagyban rajzolt az ágyon. Kimentem a nappaliba majd megfogva egy üveg vizet visszamentem a páromhoz. Volt egy kis időnk még, így nyugodtan néztem meg, ahogy folytatta a hetedik rajzát rólam. Olyan pozícióban festett le mindig, ahogy még sohase láttam magam. Például az első rajza az olyan volt hogy tiszta lisztes ruhában és arccal rámosolygok miközben a kezemben kevertem a tésztát. Kétségkívül az volt a kedvencem és már többször terveztem, hogy ellopom azt a rajzot, de mindig rajtakapott engem. Boldogan és beszélgetve indultunk el az étterembe a kocsival. A város enyhén bedugult a nagy forgalom miatt, de számítottunk erre, emiatt előbb indultunk el. Tíz perccel volt maximum több az út, így nyugodtan parkoltunk le az étterem előtt. Steve kinyitotta nekem az ajtót majd segített kiszállni. Bezárta mögöttem a kocsit majd felemelte a karját, hogy átkaroljam. Meg is tettem majd együtt léptünk be a helyiségbe, ahol már a többiek tartózkodtak.
-Miért nem látszik rajtad a másnaposság? - akadt ki Hill egyből, ahogy meglátott minket.
-Édes drága vőlegényem poént csinált a helyzetemből, ezért gyorsan kijózanodtam, hogy szétverhessem! - válaszoltam poénkodva, így elkuncogták magukat a vendégek.
-Oda nézzenek! Nem hittem volna, hogy ilyen jól rendbe tudod szedni magad! Mikor keltél fel? - faggatózott Sky, amint meglátott.
-Délután háromkor! - mondtam miközben leültem a Steve által kihúzott székre - Ti hogy bírtátok? - néztem körbe érdeklődve.
-Egész nap mosott rongy voltam! - vallotta be Hill.
-Az egész Avery hibája! - mutatott rám Morgan - Ha nem teljesítette volna olyan jól a feladatokat nem kellett volna négy felest meginnunk fejenként - okolt engem.
-Milyen feladatok is voltak? - vakartam meg nevetve a tarkóm, ezzel elárulva, hogy nem emlékeztem semmire.
-Flörtölnöd kellett pár sráccal, fejből elmondani néhány receptet és elárulnád honnan tanultál meg rúdtáncolni? - kérdezte kiakadva, így egyből elpirultam a hallottak miatt. Nem gondoltam volna, hogy hulla részegen is képes lettem volna rúdtáncolni. Sőt, abban reménykedtem, hogy ez a titkom a síromig csak az enyém lenne.
-Várjunk csak, azt hiszem, nem hallottam jól! - emelte fel a karját Stark - Azt mondtad, hogy Jackson rúdtáncolt? - pillantott Skyra.
-Igen, azt mondtam!
-Ugye van róla videó? - szólalt meg Barton - Ezt még annyira se hiszem el, mint amikor Ave megkérte Rogers kezét! - emlékezett vissza kacagva.
-Ebben nem vagyok biztos! -rázta meg a fejét Sky - Ha minden igaz a sofőrünk minden feladatot megörökített emlékül! - vont vállat.
-A francba! - hitetlenkedtem mire Nat elővette a mobilját és előkereste a videót. Egyből középre is rakta a telefont majd kivetítette, így az egész társaság engem nézett miközben egy rúdon forogtam körbe-körbe - Utállak Natasha!
-Csak egy kérdés! - emelte fel a tekintetét Stark - Hol is voltál mikor még szingli voltam? - kérdezte, mire mindenkiből kitört a nevetés.
-Az a vicc, hogy néha ezt én is kérdezem magamtól! - vallottam be a poén érdekében, emiatt még jobban röhögtek a többiek.
-Mintha nem is te lennél Avery! - jegyezte meg Bruce.
-Erről mi a francért nem tudtam? - akadt ki Clint is - A legjobb barátod vagyok és ilyet nem osztasz meg velem?!
-Én sem tudtam semmit! - panaszkodott Natasha.
-Senki se tudott erről és ez így volt jó! - tudtam le ennyivel.
-Hát én ezt nem titkoltam volna el a vőlegényem elől! - jegyezte meg Steve fintorogva.
-Ki tudja? Ha Steve előbb megtudta volna, akkor már rég házasok lennétek! - legyintett Maria.
-Én már egy éve is meg akartam szervezni nekik az esküvőt! - emlékezett vissza Sky.
-Tisztázzuk, hogy abba Fury keze is benne volt - hoztam fel a főnökömre mutatva, aki felkacagott.
-Előbb-utóbb csak eljutottunk ide is végül! - jegyezte meg a férfi.
-Későn érő típus vagyok, jó? - játszottam a kiakadásomat, így még nagyobb hangzavar keletkezett az asztalunknál a nevetés miatt.
-Jut eszembe! - kapta fel a fejét Sky - Holnap fél hatra ott leszek érted Avery! Nincs kifogás és megyünk a többiekért is! - nézett rám komolyan.
-Szívesen fogadlak szerény hajlékunkban késő délután, fél hatkor! - biccentettem a barátnőm felé.
-De aranyos vagy! - kuncogott - De én reggelre gondoltam! - tette hozzá, így lefagytam - El kell kezdeni készülődni korán az esküvőre.
-Úgy rád csapom az ajtót, hogy Rogers erejével vetekszik majd! - váltottam komoly hangnemre, azután, hogy valódinak gondolta, hogy én felkelek ötkor, hogy fél hatra már vele menjek a többiekért. Bármikor máskor szívesen, de a lánybúcsú utáni napon ne várjon tőlem ilyet!
-Pedig fel foglak kelteni Avery Jackson! Így vagy úgy! - emelte fel az ujját fenyegetőleg.
-Kihúzod a gyufát gyerek! - szóltam be.
-Lázadó korszak! - tudta le ennyivel vállat vonva.
-Hassál már a lányodra! - paskoltam meg Steve hátát, így vett egy mély levegőt és Skyler felé fordult.
-Hozz jeget és jeges vízzel nyakon öntjük! - vázolta a tervet a szerelmem, emiatt számon kérve keresztbe tettem a kezeim.
-De ha Steve hamarabb elmegy alhatsz hétig. Ez megfelel? - ajánlotta fel Morgan.
-Na húzzál csak el a lakásból holnap reggel hétig! - parancsoltam Stevenek, így felnevettünk egyszerre.
-Már most olyanok, mint egy öreg házaspár! - morogta Sky - Mi lesz velük tíz év múlva? - érdeklődött Natashánál nevetve.
-Rogers helyett Avery fog megráncosodni! - kezdte Nat kacagva, így röhögve lehajtottam a fejem ezzel neki igazat adva.
-Ismer valaki egy jó plasztikai sebészt? - érdeklődtem - Drága vőlegényem ma reggel is beszólt, hogy az éjszaka után miért vagyok ráncos!
-Sajnos nincs szerencséd ezzel a kérdéssel! - szólalt meg Clint.
-Akkor ha lesz is gyerekünk, akkor te kelsz fel éjszaka, hogy nekem ne legyenek ráncaim! - tudtam le ennyivel Steve felé fordulva mire a pincérek elkezdték kihordani az előételeket.
-Akkor eljött az én időm! - állt fel Natasha majd megfogta a poharát - Mondanék pár szót a pár érdekében! - jelentette ki, így elcsendesedtünk és felé kaptuk a fejünket - Steve és Avery! Egyre közelebb értünk a nagy napotokhoz. Tudom, hogy ijesztő, de ti vállakoztatok rá! Ne aggódjatok, mind a kettőtöknek terveztem menekülési útvonalat, ha bármelyikőtök meggondolná hirtelenjébe magát! - jegyezte meg, így elnevettük magunkat - De mindannyian tudjuk, hogy feleslegesen dolgoztam hiszen nem hagynátok el a másikat, mert tökéletes megtestesítője vagytok az igaz szerelemnek! Nem mondanék oltárian hosszú és nyálas szöveget, mert még bármi történhet holnapig és a nagy szöveget azt akkorra tartogatom, szóval mindenkinek megköszönném, hogy eljött, hogy Sky megszervezte ezt az egészet, és hogy tanúja lehetünk egy csodás házasság kezdetének - sorolta fel mosolyogva - Stevery párosra! - emelte fel a poharát, így mindannyian megragadtuk a sajátunkat és követtük a példáját.
-Stevery párosra! - mondták egyszerre a többiek.
-Ránk! - koccintottunk külön Stevevel majd megpusziltuk egymást.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dimenziók között
Fanfic-Mi vagy te?-kérdezte lihegve miközben nagy nehezen tápászkodott fel a földről. -Attól függ ki kérdezi!-vontam vállat-Ember, nő, barátnő, feleség... Ha máshogy nézzük, akkor rendőr, ügynök, vagy akár Bosszúálló is lehetek! Te döntöd el minek gondols...