Chapter 22

102 17 13
                                    

~ ජස්මින් මුළු වෙලේම කල්පනා කර කර හිටියේ ජේසන් ගැන. ඒ නිසා හරියට වැඩක් කර ගන්නත් බැරි උනා. 3rd period එකේ econ මිස් එනකන් හිටියම ළමයෙක් ඇවිල්ලා කිව්වෙ ඔක්කොම teachers ලට meeting එකක් වැටිලා කියලා. ජස්මින් සැනින් නැගිටලා පන්තියෙන් එලියට ගියා. ~

~ අමන්දා lab එකට යනකොටම ජේසන් lab එකේ එයාගෙ තැන මේසෙට ඔළුව තියාගෙන හිටියා. අමන්දා පොත් ටික ජේසන්ගෙ එහා පැත්තෙන් තියලා ජේසන්ගෙ ඔළුව අතගෑවා. ,~

" ජේසන් ඔයා හොදින්ද ? "

~ ජේසන් නැගිටලා seat එකට හේත්තු උනා. එතකොටම ජස්මින් ආවා lab එකට . ජේසන් ජස්මින්ව දැක්ක ගමන් බිම බලාගත්තා. ~

- ජස්මින් -

" මට දැන ගන්න ඕනෙ ඔයා ඊයෙ කියපු දේ තේරුම . ඒක මගේ හිතට වද දෙනවා. ඇයි ඔයා එහෙම කිව්වෙ ? ඇයි ඔයා කිව්වෙ ඔයා පිටස්තරයෙක් කියලා ? "

- ජේසන් -

" ඒක මන් හිතලා කිව්වෙ නෑ. මන් කටට ආපු එක කිව්වෙ "

- ජස්මින් -

" බොරු !!! "

- ජෙසන් -

" නෑ අනේ ඇත්ත. මන් තරහට කිව්වෙ "

- ජස්මින් -

" ඇයි ඒ ? තරහට මොකටද එහෙම කියන්නෙ. "

- ජේසන් -

" මන් කිව්වනෙ . කටට ආපු දේ කිව්වෙ "

- ජස්මින් -

" අයියෙ මන් හොදටම දන්නවා ඔයා ඔය බොරු කියන්නෙ කියලා. මන් අන්තිම සැරේට අහන්නෙ . ඇයි ඔයා එහෙම දෙයක් කිව්වෙ ? "

~ ජස්මින්ට එක පාරට ඇඩුනා. ජස්මින් අඩ අඩ මෙහෙම ඇහුවා . ~

" මන් මේක අහන්න ආස නෑ. ඒත් ඔයා හැසිරෙන විදියෙන් මට ඒක අහන්නම හිතෙනවා.

අයියේ..... ඔයා මගෙ අයියා නේද ? එක කුසේ උපන් මගේම අයියා නේද ? "

~ ජේසන් එකසැරේ කදුලු පිරිච්ච ඇස් වලින් ජස්මින් දිහා බැලුවා, ජේසන් මුකුත් කියන් නැතුව බිම බලාගත්තා. ~

🌹🥀 AMANDA 🌹🥀  [ At My Worst  ] Where stories live. Discover now