part 3

426 106 29
                                    

18+ කොටසක් අඩංගුයි.(මතක් කරනවා මේක මගෙ කතාවක් නෙමෙයි මේක ට්‍රාන්ස්ලේට් කරන්න වැටුන අමාරුව මන් විතරයි දන්නෙ)

ජුන්ග්කුක්  ලීසා එක්ක එයාලගෙ අපාට්මන් එකට ගියාට පස්සෙ එතන තිබ්බ සෝපා එකට කඩන් වැටුනෙ ගතට වඩා හිතට අමාරු නිසා....ජංකුක් බලාපොරොත්තු උනේ ජිමින් ටේමින් එක්ක යන්න බෑ කියාවි කියලා... දැන් ජංකුක්ට ජිමින් හා ටේමින් ගැන හිතෙන් අයින් කර ගන්නම බෑ....ජංකුක්ට හිතා ගන්න බැරි ඒ දෙන්නා අද මොනවා කරාවිද කියලා

"බබා,"ජංකුක්ට කතා කරගෙන ලගට ගිය  ලීසගෙ ඉන වටෙ අත දා ගත්ත ජංකුක් ලීසගෙ බඩට ඔලුව තියා ගත්තෙ හිතේ තිබ්බ අවුල අඩු වෙන්න කියල ප්‍රාර්තනා කරන ගමන්

"ඔයා හොදින්ද කූ?" ලීසා ඇහුවෙ ජංකුක්ගෙ නලලට පොඩි කිස් එකක් දීලා  ඔලුව අත ගාන ගමන්

"හැමදේම හොදින් බබී"
එහෙම කියපු ජංකුක් ලීසාව තදින් බදා ගන්න ගමන් ලීසාව කිස් කරන්න පටන් ගත්තා......
ජංකුක් ලීසාගෙ පෑන්ටිය ගලවලා ඔහුගෙ දිග  ඇගිල්ලක් ලිසා තුලට ඇතුල් කරා....ජංකුක් එකපාරින් ඒ  කරපු දේ නිසා ගැස්සුන ලීසා අමාරුවෙන් හුස්ම ගන්න පටන් ගත්තා...ජංකුක් ඒ අතරෙ වේගෙන්  එයාගෙ ඇගිල්ල ලීසා තුලට ඇතුල් කරන්නත් පිටට ගන්නත් පටන් ගත්තා....

ඉවසීමේ සීමාව පැන්න ලීසා ජංකුක්ගෙ බෙල්ට් එක බුරුල් කරලා කලිසම පහලට ඇදල දෑවා...හෙමින් හෙමින්  ජංකුක්ගෙ ඉන දිගෙ පහලට ගිය ලීසා දැක්කෙ ඒ වෙනකොටත් විශාල වෙලා පිම්බිලා තිබ්බ ජංක්ක්ගෙ සාමාජිකයාව...ජංකුක්ගෙ දිහා බලපු ලීසා ජංකුක්ගෙ බොක්සර් එකත් පහලට ඇදලා දාලා ජංකුක්ගෙ සාමාජිකයාව අතින් හා තොල් වලින් උඩ පහල කරන්න පටන් ගත්තා....

ටිකකින් ලීසාගෙ ඔලුවෙන් අල්ලා උස්සපු ජංකුක් ලීසාගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන ඇතුල් වෙලා පහර දෙන්න පටන් ගත්තා....ටික වෙලාවකින් කාමරෙම පිරිල ගියේ ලීසාගෙ කෑ ගැසීම් වලින් වගෙම ජංකුක්ගෙ සුසුම්ලෑම් වලින්.....ජංකුක් ලීසාගෙ බෙල්ල තැනින් තැන සිප ගනිද්දි ලීසා තව තව ජංකුල්ගෙ කොන්ඩෙන් අදින්න පටන් ගත්තා...

"ඔයා හරිම ලස්සනයි ලීසා" ලීසාගෙ තොල් වලට මුමුනපු ජංකුක් ආයිමත් ලීසාව සිපගන්න පටන් ගත්තා...ලීසා හුස්ම ගන්න වේගෙ වැඩි වෙනවත් එක්කම ලීසාට come වෙන්න ආවා.ජංකුක් අවසරේ දුන්න ගමන් ලීසා එයාගෙ හැම හැගීමක්ම පිට කරලා ජංකුක්ව තදින් බදා ගත්තා....ජංකුක් ලීසාගෙ,ලීසා ජංකුක්ගෙ.එහෙමයි එවෙලෙ දෙන්නටම හිතුනේ....ජංකුක්ට ඒකෙන් ලොකු සතුටක් දැනුනා...ජංකුක්ට ඒක  ලොකු වින්දනයක් උනා....

straight Where stories live. Discover now