මන් පලවෙනියටම ලියන ස්මට් එක..ලියනවාට වඩා ට්රාන්ස්ලේට් කරපු එකයි මන් කරේ...කියවන්න බෑ වගේ නම් මග ඇරලා යන්න..මේකෙ ඇති දෙයක් නෑ..
ජිමින් ජංකුක්ගෙ කොලර් එකෙන් අල්ලලා එයා ලගට ඇදලා ගන්න ගමන් ජංකුක්ගෙ ලිප්ස් කිස් කරන්න පටන් ගත්තා...
ජංකුක් ගොඩක් බීලා හිටිය නිසා එයාගෙ හැගීම් පාලනයකින් තොර වෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ...
ජංකුක් ජිමින්ගෙ ඉනෙන් අල්ලලාඑයා ලගට ගත්තා......ජංකුක්ගෙ ඩීප් කිස් එක නිසා මත් උන ජිමින්ට එයාට නොදැනිම moans පිට උනා
ජිමින්ගෙ අත් ජංකුක්ගෙ කොන්ඩෙ තදින් අල්ල ගනිද්දි ජංකුක් ජිමින්ගෙ බෙල්ල පිටිපස්සට එයාගෙ අත යවලා අනිත් අතින් ජිමින්ගෙ නිකටට අත තියලා ජිමින්ගෙ නිකට උඩට ඉස්සුවා...ඒ උස්සලා ජංකුක් ජිමින්ගෙ ලිප්ස් එකපාරක් හපලා(කුක්කා කුක්කා කිවිවට මේකා ඇත්තටම කුක්කෙක්ද හපා කන්නෙ?) එයාගෙ දිවෙන් ජිම්න්ගෙ කට ඇතුලෙ හැම අගලක්ම පරික්ශා කරන්න පටන් ගත්තා...
"ම්ම්ම් ජිමිනී"කිස් එක නතර කරපු ජංකුක් ජිමින්ගෙ බෙල්ල කිස් කරන ගමන් මිමිනුවා....ඒ අතරෙ ජංකුක් හෙමින් ජිමින්ගෙ butt එක මිරිකද්දි ජිමින්ට කෙදිරියක් පිට උනා....
ජංකුක්ගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලලා තමන්ට ලන් කර ගත්ත ජිමින් ආපහු ජංකුක්ව කිස් කරන්න ජංකුක්ගෙ බෙල්ල ලික් කරන්න පටන් ගත්තා...ජිමින් ජංකුක්ගෙ ශර්ට් එකේ බොත්තම් ගලවන්න හදද්දි ජිමින්ට භිනා උන ජංකුක් ආපහු ජිමින්ව බිත්තියට තියලා තද කරගෙන කිස් කරන්න පටන් ගත්තෙ බඩගින්නෙ හිටිය කෙනෙක් වගේ..
ඒ අතරෙ ජිමින්ගෙ චූටි ඇගිලි ජංකුක්ගෙ නිරුවත් උඩුකය පුරා ගමන් කරන්න පටන් ගත්තා....ජංකුක් ලගින් ආව සුවද ජිමින්ව වෙනම ලෝකෙකට අරන් ගියා වගේ...ඒත් එක්කම ජිමින්ට දැනුනෙ ජංකුක් එයාගෙ ශර්ට් එකේ බොත්තම් ගලවනවා වගේ.....
මේ වෙලාවෙ ජංකුක්ව නවත්තන්න ඕන.මේ ගිය සීමාව ඇති..ජිමින්ට ඕන උනේ එකම එක කිස් එකක් විතරයි....මෙතනින් එහාට යන එක වැරදී...ඒත් ජිමින් කියන්නෙත් හැගීම් දැනීම් තියෙන මනුස්සයෙක්