Komunikat

365 31 12
                                    

Witajcie!

Nie jestem aktywna już przez ponad miesiąc i sądzę, że najwyższy czas na jakiekolwiek wyjaśnienia i odpowiedzi. 

Opowieść stoi w miejscu głównie przez potężny brak czasu i energii z jakim przyszło mi się zmierzyć począwszy od nowego roku szkolnego. Im dalej w las, tym więcej drzew jak to się zwykło mawiać. Ilość obowiązków które mam ostatnimi czasy na głowie sprawia, że część życia którą do tej pory przeznaczałam na pisanie, wykorzystuję w najlepszym wypadku na sen.

I nie zrozumcie mnie źle, nie chcę uciąć tego projektu. Zależy mi na tym, żeby go skończyć, zważywszy że cała historia jak wiele razy miałam okazję wspominać jest gotowa już od dawna. Pozostaje jedynie kwestia przeistoczenia jej w rozdziały, a to tu generuje się największy problem.

Myślę że to tyle w kwestii wyjaśnień.
Starych czytelników (o ile się jeszcze jacyś ostali) proszę o cierpliwość i wiarę w to, że jeszcze kiedyś ujrzycie koniec tej opowieści.

Do osób które czytających na bieżąco i zastanawiających się nad tym, czy kontynuacja będzie w najbliższym czasie - nie jestem w stanie dokładnie tego określić. Postaram się zebrać siły i usiąść do laptopa w wolniejszych chwilach, ale stworzenie zwyczajowej długości rozdziału trochę mi pewnie jeszcze zajmie.

Istnieje możliwość, że wstawię coś szybciej, ale wtedy byłaby to nieco krótsza forma. (Nie sześć czy siedem, ale np. trzy tysiące słów.) Jeśli takie rozwiązanie komukolwiek by odpowiadało, może dać znać w komentarzu.

Na tę chwilę to chyba wszystko. Przepraszam wszystkich zawiedzionych, ale niestety szara rzeczywistość braku czasu chyba nikogo z nas nie traktuje ulgowo.

Kończąc, życzę spokojnego wieczoru i smacznej kolacji~

Postscriptum [Hawks x Oc] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz