Part-4🐻

2.8K 209 6
                                    

Lisaကဘယ်သူကိုမှမျက်နှာငယ်နဲ့အောက်ကျို့ပီးမပြောဖူးတာကြောင့်ဘေးကလူတေအံ့သြနေပေမယ့် Jenကတော့စားနေရင်း....

"ငါချမ်းသာတဲ့သူတေနဲ့ သူငယ်ချင်းမဖြစ်ချင်ဘူး"

"ဟင်...."

"Sorry...Lalisaငါ့ကို နားလည်ပေးပါ။ငါ နင့်ကြောင့် ထပ်ပီးအပြောမခံနိူင်ဘူး။ငါ အေးဆေးပဲ စာသင်ချင်တယ်"

Jenစကားကြောင့်Lisaက...

"ဘာလို့လဲဟာ။Nayeonတို့လဲချမ်းသာတာပဲလေ."

"အဲ့တာကမတူဘူးလေ။သူတို့ကငါ့ငယ်သူငယ်ချင်းတေ။နင်ကကျတော့ဒီကျောင်းမှာ Popularအဖြစ်ဆုံးကျောင်းသူလေ။အခု​ကြည့်လေ။ငါနင်နဲ့သူငယ်ချင်းတောင်မဖြစ်သေးတာကို ငါ့မှာအပြောခံနေရပီ"

"အဲ့တာကြောင့်ဆိုစိတ်မပူပါနဲ့။ငါဖြေရှင်းပေးမယ်...."

"ဟင်...."

Lisaစကားကြောင့်Seulgiက....

"ဟုတ်တယ်။နင်Lisaကိုယုံလိုက်နော်။ Jennieရယ်ငါတို့ကချမ်းသာတာမှန်ပေမယ့် နင်ထင်သလိုမဟုတ်ပါဘူးဟာ....''

Lisaဖက်ကနေဝင်ပြောပေးလိုက်တယ်။Lisaလဲရေခွက်ကိုတူလေးနဲ့ တီးလိုက်တယ်။

"Attention... Please...."

Lisaရဲ့အော်သံကြောင့်ကျောင်းသူကျောင်းသားအားလုံးကLisaတို့ဝိုင်းကိုကြည့်နေကြပေမဲ့ ထောင့်ဝိုင်းမှာထိုင်နေတဲ့Minoကတော့မော့မကြည့်ပဲစားစရာရှိတာသာဆက်စားနေတယ်။

"Lisaနဲ့ Park Jennieခုချိန်ကစပီးသူငယ်ချင်းတေဖြစ်သွားကြပါပီ။Lisaကိုယ်တိုင်ကJennieနဲ့ သူငယ်ချင်းဖြစ်ဖို့ခွင့်တောင်းခဲ့တာပါ"

Lisaစကားကြောင့်Canteenထဲကသူတေအားလုံးအံ့သြကာ...

"Omo....Oppaကိုယ်တိုင်ကခွင့်တောင်းတာတဲ့"

"အဲ့အတွက်Park Jennieကိုထိခိုက်အောင်ပြောဆိုပြုမူဖို့ Lisaခွင့်မပြုပါဘူး။နားထောင်ပေးလို့ကျေးဇူးပါ"

LisaလဲပြောပီးJennieကိုပြုံးပြလိုက်ကာ....

"ရပီနော်။အခုအားလုံးကို ငါ ပြောလိုက်ပီ။ Jennieကိုဘယ်သူမှ ထိခိုက်အောင်မလုပ်တော့ဘူး။ Lisaနဲ့ သူငယ်ချင်းဖြစ်ရအောင်ပါနော်။Please..."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now