Not Update

1.1K 102 50
                                    

ဟေး .....Guys..

ပြောစရာလေးလည်းရှိလို့အာလူးလဲဖုတ်ရင်းပေါ့ဗျ။ကိုယ်Requestလေးလုပ်ချင်လို့ပါ။မင်းတို့Readerလေးတွေကိုကိုယ်တခါပြောဘူးပါတယ်။ကိုယ့်ကိုတကယ်ခင်ရင် သာသာ&Authorလို့ လုံးဝမခေါ်ပါနဲ့ မကြိုက်လဲမကြိုက်သလို စိမ်းနေတယ်လို့လဲထင်လို့ပါ။မင်းတို့တေထပ် ကိုယ်အသက်ကြီးမယ်ထင်ပါတယ်။ ကိုယ့်အသက်က32ပြည့်ပီးလို့33ထဲကိုဝင်နေပါပီနော်။အကို ကိုကြီး ပန်ဒါ ဒါမှမဟုတ် အလင်းရောင်လို့လဲ ခေါ်နိူင်ပါတယ်။ကိုယ်ဖန်တီးလိုက်တဲ့Ficလေးတေကိုမင်းတို့ကြိုက်တယ်ပြောလို့ ကိုယ်တကယ်ဝမ်းသာပါတယ်။ပျော်လဲပျော်တယ်။Updateပေးဘို့လာဂျီကျတဲ့Readerလေးတေကို ကိုယ်ကပိုချစ်တယ်။ဘာလို့ဆိုတော့ ကိုယ်ကအပျင်းကြီးတဲ့အထဲမှာပါလို့ ဟီး ဟီး။ ကိုယ်ဖန်တီးတဲ့FicတေကZလမ်းကိုအခြေခံထားတဲ့FicကTrue Loveပါ။မူရင်းSEကိုကိုယ်ကPlotချိန်းပီးHEလုပ်လိုက်တာပါ။My Crushကတော့ကိုယ့်အကြောင်းSEကိုHeအနေနဲ့ချိန်းပီးShort Storyပြန်ရေးထားတာပါ။My Love Is Only For Uကတော့ Pulse GL Wetboon ကိုဘာသာပြန်ထားတဲ့Authorဆီကနေခွင့်တောင်းပီး JL versionပြန်ချိန်းပီးရေးထားတာပါ။U R My Worldနဲ့Town's Boy True Storyကတော့ ကိုယ်ပိုင်Plotပါ။ကိုယ်ကခလေးလေးယောက်ကို ချစ်တာကြောင့် ကိုယ်ရေးချင်တဲ့Plotကိုတွေးပီး မင်းတို့Readerတေအတွက် ဖန်တီးပီးရေးပေးတာပါ။တခါတခါရေးနေရင်းPlotတေရောကုန်လို့ Updateမပေးတာကိုတော့ ကိုယ့်ကိုနားလည်ပေးပါနော်။နေ့တိုင်းကြီးUpdateမပေးနိူင်ပေမဲရက်ခြားတော့Ficတစ်ပုဒ်ကို Updateပေးပါမယ်လို့ စောင့်ရတာကို စိတ်ပျက်နေပီလား?
ကိုယ်က တခါခါ တစ်လ or တစ်နှစ်လောက်အထိကိုပျောက်သွားတတ်ပါတယ်။အခုတော့မပျောက်တော့ပါဝူး။ဘာလို့ဆိုတော့ကိုယ်တောင်ရေးထားတဲ့Plotတွေကိုမမှတ်မိလို့အစကနေပြန်ဖတ်ပီးUpdateပေးရတာကိုး။ပီးတော့မေးစရာရှိပါတယ်။ကိုယ့်ကို တကယ်ခင်ရင် ကိုယ်ရေးထားတဲ့ အထဲကဘယ်Ficကိုသဘောအကျဆုံးလဲပြောခဲ့။.ကိုယ်ရဲ့အရေးအသားအားနည်းချက်တွေကိုပါအားမနာတမ်းပြောခဲ့ပေး၊ကိုယ့်ကိုတကယ်ခင်မှပြောခဲ့ပေး။
Alinyoung🐼

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now