Part-44🐻

2.2K 204 10
                                    

Jenနဲ့Lisaလည်းရေချိုးခန်းထဲကထွက်လာတော့Jenကိုကုတင်ပေါ်မှာထိုင်ခိုင်းလိုက်ပြီးLisaက...

"Niniကိုရေသုတ်ပေးမယ်နော်..."

"Omm..."

ခေါင်းရေသုတ်ပေးရင်းလည်ပင်းညှပ်ရိုးနားကLove Biteတေကိုကြည့်ရင်းပြုံးသွားကာ...

"နာနေလားဟင်..."

Lisaကမေးလိုက်တာကြောင့်Jenရှက်သွားကာ...

"အာ့ ဘာတေလာမေးနေတာလဲ..."

"အာ့ဂူး ရှက်သွားတာလား Liliကဒီတိုင်းမေးလိုက်တာကိုကွာ..."

Jenရဲ့ဆံနွယ်လေးတေကိုတယုတယသုတ်ပေးရင်းLisaကပြောလာတော့Jenလည်းLisaကိုမော့ကြည့်ကာ...

"အမှန်တိုင်းပြောရရင် ရှက်တယ် Liliကိုအရမ်းချစ်လွန်းလို့ Niniရဲ့ပထမဆုံးသောအရာကိုပေးလိုက်မိတာကိုLiliက အထင်သေးသွားတာလားဟင်..."

မေးလာတော့Lisaကရေသုတ်တာကိုရပ်လိုက်ပီးJenရဲ့ ပါးဖောင်းဖောင်းလေးတေကိုပွတ်သပ်ရင်း....

"ဘာလို့အဲ့လိုမေးရတာလဲ..."

"ချစ်သူတေဖြစ်တာမကြာသေးသလို Niniကိုယ်တိုင်ကတောင်းဆိုခဲ့တာလေ အဲ့တာကြောင့်Liliကိုမေးကြည့်တာ..."

Lisaလည်းရပ်နေရာကJenရဲ့ရှေ့ကိုထိုင်ချလိုက်ပြီးပေါင်ပေါ်ကိုခေါင်းတင်လိုက်ကာ...

"NiniကိုLiliအထင်မသေးပါဘူး...Liliလည်းNiniကိုဆုံးရှုံးရမှာကြောက်မိလို့အခုလိုအခြေနေထိဖြစ်သွားတာလေ ပီးတော့ Liliကိုယ်တိုင်လည်းNiniကိုထိတွေ့ချင်ခဲ့မိတာ...အဲ့တာကလည်းNiniကိုအရမ်းချစ်လို့ Liliထိတွေ့မိတဲ့သူကလည်းNiniဖြစ်နေလို့..."

Jenလည်းLisaဆံနွယ်လေးတေကိုဖွလိုက်ရင်း...

"အရမ်းချစ်တာပဲလား..."

မေးလာတော့Lisaလည်းJenကိုမော့ကြည့်ကာ...

"အရမ်းချစ်တာထပ်ပိုတယ် ...."

"Niniလည်းLiliကိုအရမ်းချစ်တယ်..."

Lisaရဲ့ နဖူးလေးကိုငုံ့နမ်းရင်းJenကပြောလိုက်တော့Lisaရယ်လိုက်ရင်း...

"Omm..အခုတော့အဝတ်အစားလဲတော့နော် ညကရော အခုရေချိုးခန်းထဲရောမှာဆိုတော့Niniပင်ပန်းနေမှာကိုLiliသိတယ်..."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now