Special Episode

2.8K 234 25
                                    

အသက်မရှိ​.တော့တဲ့Soungjinoကိုကြည့်ကာChaeကဆုံးဖြတ်ချက်တစ်ခုကိုချလိုက်ပြီးLisaကို...

"Lalisa...."

"Nae...Unnie..."

"ငါပြောသလိုလုပ်လိုက်ပါ..."

ပြောလိုက်သလို JenကLisaကိုဖက်ထားကာငိုနေပြီးChaeကို...

"ဟင့်အင်း....Oppa....Li..Liliကို အဲ့လိုမလုပ်ပါနဲ့နော် LiliကJenကြောင့်အဲ့လူယုတ်မာကိုသတ်လိုက်တာ ....အာ့ညီး....ဟင့် ဟင့်...."

ပြောလာတာကြောင့်Chaeကပြုံးလိုက်ပြီးငို.နေတဲ့Jen.ကိုကြည့်ကာ...

"Jenလေးစိတ်ချမ်းသာအောင် Unnieလုပ်ပေးမှာပါ မငိုပါနဲ့တော့...."

"ဟင့် ...ဟင့်..."

Lisaကခလေးတစ်ယောက်လိုငိုနေတဲ့Jenကိုတင်းကျပ်စွာဖက်ထားရင်းခေါင်းလေးကိုနမ်းလိုက်ကာ...

"မိ မိအားနဲNini....."

Lisaကပါမျက်ရည်တေကျလာတာကြောင့် Sooကတော့ ညီမဖြစ်သူအတွဲကိုကြည့်ကာမျက်ရည်တေဝဲနေတာကြောင့်Chae ကSooကို...

"Soo...."

"O..Ommပြောလေ Chae..."

"Chaeပြောတာတေကိုသေချာနားထောင်နော် Chaeရဲ့ညီမJenလေးကိုလဲ Chaeမရှိတဲ့အချိန်စောင့်ရှောက်ပေးပါ ...ပီးတော့ Chaeကိုစောင့်နေပေးနိူင်မလားဟင်...."

မေးလာတော့ SooကChaeပြောတဲ့စကားတေကိုရိပ်မိကာ...

"ဘာ ဘာတေလုပ်မလို့လဲ အာ့ အာ့ညီး အဲ့လိုလုပ်လို့မရဘူးနော် Chaeရယ်....Soo Soo..ဘာ ဘာလုပ်ရမှာလဲ ဟင့် ဟင့်...."

Chaeကိုဖက်ကာငိုတော့ Sooကိုယ်လေးကိုတင်းကျပ်စွာဖက်ထားလိုက်ရင်း...

"မိ မိအားနဲ Soo...Chaeအဲ့လိုလုပ်တာအကောင်းဆုံးပဲလေ Chaeလာတာအရမ်းနောက်ကျသွားတယ် ...."

Jackကတော့Lisaနဲ့Chaeတို့အတွဲကိုကြည့်ကာယောကျ်ားကြီးတန်မဲ့ မျက်ရည်တေကျလာရင်း..

"မမလေး...."

"Omm...."

"မ မလေးLisaအစား ကျွန်တော်ခံလိုက်မယ် ဒီပြသာနာတေက ကျွန်တော့ကြောင့် ဖြစ်သွားရတာပါဗျာ...."

Chaeကိုခွင့်တောင်းတော့ChaeကJackကို...

"မလိုဘူး Jack...အခု မင်းအမှားကို သိပြီမလား..."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now