Part-9🐻

2.5K 230 7
                                    

LisaကိုပြောပီးChaeကတော့Jenတို့ကိုအဆောင်ပြန်ပို့ပေးဖို့အရင်ထွက်သွားတော့တယ်...Lisaကိုတော့Seu&Jgက...

"Yarrr...မင်းရူးနေတာလားဟ"

"အေးလေ အိမ်မှာတောင်ဘာမှမလုပ်ဖူးတဲ့သူက ခြံအလုပ်ကိုလုပ်ဖို့လက်ခံလိုက်တယ်တဲ့"

ဘေးကနှစ်ယောက်ကသာစိတ်ပူပီးပွစိ ပွစိပြောနေတာပေမယ့် Lisaကတော့...

"ငါUnnieကို ဘယ်လိုပြောရပ့မလည်း"(smile)

Lisaစကားကိုကြားတော့Seu&Jgကတော့

"လခွမ်း ငါတို့ကသာစိတ်ပူနေတယ် သူကတော့Unnie Sooကိုလိမ်ဖို့တောင်ပြင်ဆင်နေပါလားကွာ"

နာရီကြည့်လိုက်တော့ အဆောင်ကပိတ်တဲ့ချိန်ရောက်တော့မှာကြောင့် Lisaက

"ငါ့အိမ်ပဲပြန်ရအောင်ကွာ အဆောင်မပြန်နဲ့တော့ကနေ့"

"ဟမ်..."

"ဖစ်ပ့မလားကွ မင်းနှုတ်ခမ်းကအနာက "

"ရပါတယ် Unnieအိမ်ပြန်မအိပ်လောက်ဘူးဆေးရုံမှာပဲရှိလောက်မှာပါ"

"အာ့ဆိုလည်းပီးရောကွာ ငါအဆောင်မှုးကိုလှမ်းပြောလိုက်မယ်"

"OK...."

Lisaတို့ကံဆိုးချင်တော့ Jisooက ကနေ့အိမ်ပြန်ပီးနားနေကာ အရင်ပြန်ရောက်နေတာကိုတော့ မသိလိုက်ကြပေ.....

Chaeလည်းအဆောင်ရှေ့ရောက်တော့ ကားရပ်သော်လည်းနောက်ကနှစ်ယောက်ကသာဆင်းလာပေမယ့်Jenကတော့ဆူပုတ်ကာ ကားထဲကမဆင်းလာတာကြောင့်Chaeပြုံးလိုက်ကာ...

"Jenလေး ကားထဲမှာအိပ်တော့မလို့လား အဆောင်ရောက်နေပီလေ"(smile)

Chaeကသာပြုံးပီးပြောနေပေမယ့် Jenကတော့ မျက်စောင်းထိုးလိုက်ကာ....

"ဟွန့်...."

"စိတ်ကောက်နေတဲ့Jenခေါင်းလေးကိုပုတ်လိုက်ကာ Chaeတံခါးကိုကိုယ်တိုင်ဖွင့်ပေးရင်း...

"စိတ်မကောက်နဲ့တော့ ခလေးကျနေရော...."

"ကောက်မှာပဲ Oppaဘာလို့Jenသူငယ်ချင်းကိုကိုယ်ထိလက်ရောက်လုပ်လိုက်တာလည်း...."

"Borrr...."

"ဟုတ်တယ် LisaကJenသူငယ်ချင်း ဂရုစိုက်တယ် ကာကွယ်ပေးတယ်"

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now