Part-49🐻

2.5K 245 43
                                    

Sooတို့ထွက်သွားတော့ Jgက...

"ယျောင့် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ Unnie Sooကမင်းကို ကြိတ်တော့မယ်ထင်တယ်နော်..."

ပြောလိုက်သလို ChaeကLisaကို...

"Sooမှာ ညီမရှိမှန်းငါသိထားပေမယ့် မင်းလို့မထင်ထားဘူး ငါသေသာသေလိုက်ချင်ပါတယ်ကွာ Sooရဲ့ အချစ်ဆုံးတစ်ဦးတည်းသောညီမလေးကိုမှ ငါကပါဝါပြမိသွားတာ.....''

ပြောလိုက်တော့ Jenက မျက်နှာကြီးရှုံ့မဲ့နေတဲ့Chaeကိုကြည့်ကာကျေနပ်ပြုံးကြီးနဲ့ပြုံးလိုက်ရင်း...

"Oppaအကြောင်းတေကို ယောင်းမလေးနဲ့တိုင်ပြောအုန်းမှာ Good Luck ...Oppa...."

ပြောကာJenက Nyနဲ့Ireneလက်ကိုဆွဲကာ Sooတို့နောက်ကလိုက်သွားတာကြောင့်Chaeက...

"ဟာ Jenလေး အဲ့လိုမလုပ်ရဘူးလေကွာ..."

နောက်ကနေလှမ်းအော်သော်လည်းJenကလှည့်မကြည့်တော့တာကြောင့် လိမ္မော်ပင်အောက်မှာထိုင်နေတဲ့ Lisaကို...

"အဲ့တာ မင်းကြောင့် Sooကငါ့ကိုစိတ်ဆိုးသွားပြီ...."

ဆူပုတ်ကာChaeပြောလိုက်သလို Lisaကလည်းခေါင်းကုတ်ကာ...

"Liနဲ့ ဘာဆိုင်လို့လည်း..."

"ဆိုင်တယ်လေ မင်းUnnieက Sooလို့ အစကတည်းပြောပါလား..."

"Unnieမေးဘူးလို့လား LiကိုသာUnnieကLessonတေပေးနေပီးတော့...."

"ငါမမေးလဲ မင်းပြောလေကွာ ခုတော့..."

"ဘာဆက်လုပ်ရမှန်းမသိတော့ဘူး...."

ငူငူကြီးထိုင်နေတဲ့Chaeနဲ့Lisaကိုကြည့်ပြီး Seulက...

"အဲ့လိုကြီးထိုင်မနေနဲ့ကြလေ...."

ပြောလာတော့Jgကပါ...

"ဟုတ်တယ်နော် Unnie Sooက ငါတို့ကိုပါ ကြံရာပါတေလို့ထင်ပြီးစိတ်ဆိုးသွားတာ...."

"ငါ ငါလည်း Unnieကိုကြောက်တယ်ကွ တခြားအရာတေသာUnnieက ငါ့ကိုအလိုလိုက်တာ လိမ်တာကို မကြိုက်ဘူး..."

Lisaကပြောလိုက်တော့ Chaeကမျက်စောင်းကြီးထိုးလိုက်ကာ...

"ခုမှ လာကြောက်ပြနေတယ် ငါ့ညီမကို ဘူးထပြီးလိုက်လာတုန်းကျတော့ အဲ့တာတေမစဥ်းစားဘူးလား...."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now