Part-46🐻

2.3K 237 45
                                    

Jenမျက်နှာလေးကLisaမျက်နှာလေးနားကိုကပ်လာရင်းနီရဲနေတဲ့နှုတ်ခမ်းပါးလေးကိုနမ်းရှိုက်မိလိုက်တော့တယ်....Chaeလည်းထမင်းစားပွဲမှာထိုင်ရင်း...

"ငါ့လုပ်ရပ်တေက တအားများလွန်နေပီလား Lisaကငါထင်သလောက်လဲဆိုးမနေပါဘူး ဟူး ....အတိတ်ကအရိပ်ကြောင့် ငါချမ်းသာတဲ့သူတေကိုမုန်းနေမိတာက ငါ့အလွန်မဟုတ်ဘူးထင်ပါရဲ့...."

သက်ပြင်းရှိုက်ကာတီးတိုးလေးရေရွတ်မိလိုက်တော့တယ်...

Jenလည်းLisaနှုတ်ခမ်းပါးလေးကိုနမ်းရှိူက်နေရင်း အသက်ရှုမဝတော့မှတစ်ထပ်တည်းကျနေတဲ့နှုတ်ခမ်းပါးလေးကကိုခွာလိုက်ကာLisaမျက်ဝန်းကမျက်ရည်စတေကိုသုတ်ပေးရင်း မျက်ဝန်းထောင့်စွန်းနားကမှဲ့နက်လေးကိုJenကနမ်းရှိုက်လိုက်ပြီး...

"ချစ်တယ် Lili... Liliကိုအရမ်းချစ်တယ်...."

ပြောလိုက်တော့Lisaနှုတ်ခမ်းလေးကပြုံးသွားကာ ဒူးထောက်ထားတဲ့Jenကိုယ်လေးကိုရင်ခွင်ထဲပွေ့ဖက်လိုက်ပြီး...

"Liliကပိုချစ်တယ် Niniကို...."

"Omm...သိတယ်...."

လိမ္မော်ခြံရဲ့ အစွန်းဆုံးအပင်နှစ်ပင်ကြားကနေရာလေးမှာတော့ တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်လွှတ်ထွက်မတက်တင်းကျပ်စွာဖက်ထားတဲ့ကောင်မလေးနှစ်ယောက်ရဲ့နှုတ်ခမ်းထပ်ကအပြုးလေးကတော့ ပန်းချီကားတစ်ချပ်လိုလှပနေပါတော့တယ်...

ထမင်းစားနားချိန်ကျော်သွားတာကြောင့်ခြံထဲကိုအလုပ်သမားတချို့ဝင်လာတာကိုJenကလှမ်းမြင်လိုက်ပြီးLisaနဖူးလေးကိုနမ်းကာ...

"ထတော့ ခြံအလုပ်သမားတေလာကုန်ပီ..."

ပြောလိုက်သလိုLisaရင်ခွင်ထဲကနေအရင်ထလိုက်တဲ့JenကိုLisaပြုံးကြည့်ရင်း...

"Liliကိုထူပေးလေကွာ...."

လက်လေးကိုကမ်းပေးနေတာကြောင့်Jenရယ်လိုက်ကာ...

"ကဲ ထတော့..."

Lisaလက်လေးကိုဆွဲရင်းထူလိုက်တော့Lisaကထရပ်လိုက်ပြီး Jenနဖူးလေးကို...

"မွ ...."

"ဟာ Liliနော်...."

နမ်းလိုက်တာကြောင့်JenကLisaကိုမျက်စောင်းထိုးကြည့်လိုက်တော့Lisaကရယ်ပြရင်း...

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now