Part-5🐻

2.9K 250 12
                                    

Chae လည်း ဆိုးလ်ကိုမသွားချင်ပေမယ့် ကိုယ့်အဒေါ်လိုဖြစ်နေတဲ့ Kiki Ommaကြောင့် ဘူဆန်ကနေ ထွက်လာရတယ်လေ Appaနဲ့Ommaဆုံးပါးသွားပီးကတည်းက Chaeတစ်ယောက် ဆိုးလ်ကို အရမ်းအရေးကြီးမှသာ သွားဖြစ်တော့တယ်...ကားမောင်းနေရင်း ညီမဖြစ်သူJenကို သတိရကာ Phခေါ်လိုက်တယ်....

Calling ....📲📲📲

Jenတစ်ယောက်အတန်းထဲပြန်ရောက်တဲ့အချိန် အိတ်ထဲကPhသံကြောင့် ထုတ်ကြည့်လိုက်ပီး ပြုံးလိုက်ကာ....

"Hello Unnie...."

"Jenလေး အတန်းထဲမှာလား..."

"Nae...Unnieဘာလို့လည်း..."

"Unnieအခု ဆိုးလ်ကိုလာနေတယ်"

"ဟင်...."

Unnieဖြစ်သူကြောင့် Jenလည်းအံ့သြသွားကာ.....

"အဟင်း....အံ့သြမနေပါနဲ့Jenလေးရယ် Kiki ommaအဖျားတေကြီးလို့လေ ဘူဆန်ကဆရာဝန်ကလည်း ဆိုးလ်ကိုရောက်နေလို့ အဲ့တာကြောင့်ပါ"

"အဲ့တာကြောင့်ကိုး....Unnieက အကြောင်းကိစ္စမရှိပဲ ဆိုးလ်ကိုမလာတာ Jenသိနေတာပဲ ဟီး..."

"ဟုတ်ပါပီ Unnieရောက်တော့မှာ ဆေးရုံကပြန်ရင် Jenကျောင်းကို လာခဲ့မယ်လေ Jenလေးအတွက် နွားနိူ့တေယူလာတယ်...''

"ဟယ် တကယ်...."

"တကယ်ပေါ့ 5ပုလင်းယူလာပေးတယ်"

Lisaလည်း အတန်းထဲရောက်တော့Phပြောနေတဲ့Jenကို ကြည့်ကာ ဘေးကသူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်ကို.......

"ကြည့်ပါအုန်း ....အခုကြတော့ ခလေးလေးကျနေရောရယ်နေလိုက်တာက..."

"သူ့ ချစ်သူဆိုဘယ်လိုလုပ်မလည်း...."

"No...ငါ့စိတ်ထဲသိနေတာက Niniမှာ ချစ်သူမရှိဘူး...."

"Omo...Niniတဲ့လား...."

"ငါနဲ့ ချစ်သူဖြစ်ရင် ပိစိလေးကို Niniလို့ခေါ်ပီး ငါ့ကို Liliလို့ ခေါ်ခိုင်းမှာ😎"

"ဟား ဟား အခုတောင်သူငယ်ချင်းဖြစ်ဖို့ ငြင်းနေတာလေ မင်းက တအားတေဘိုင်သေတွက်နေတာပဲ"

"တိတ်ဇမ်း....NiniကLiliအပိုင်ဖြစ်လာရမယ်"

"ဟုတ်ပါပီကွာ အရိုက်မခံရပါစေနဲ့ ငါတို့ဆုတောင်းပေးမယ်"

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now