Part-10🐻

2.7K 228 13
                                    

Lisaလည်းအစကတော့Unnieဖြစ်သူSooကိုလိမ်ဖို့ရည်ရွယ်ထားပေမယ့် Jenကိုတကယ်ချစ်တာကြောင့်အမှန်တိုင်းပြောဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ် ဘူဆန်ကိုသွားရမယ့်ကိစ္စကိုတော့ထိန်ချန်ထားလိုက်ရင်း...

"Liliလေ သူ့ကိုအရမ်းချစ်မိသွားလို့ပါ မိအားနဲUnnieစိတ်ပူအောင်လုပ်မိလို့"

မျက်နှာငယ်လေးနဲ့ရှင်းပြနေသော ညီမဖြစ်သူကိုJisooကြည့်လိုက်ရင်း.....

"Liliကို Unnieမဆူပါဘူး ဒါမယ့် မျက်နှာကိုထိခိုက်လောက်တဲ့အထိ ဖြစ်လာတာကိုတော့Unnieတကယ်စိတ်ဆိုးတယ်....."

"Ommပါနောက်ခါ မဖြစ်စေရဘူးနော်"

"ဟုတ်ပါပီ Unnieညီမလေး လိမ်မာတာကို သိပါတယ် ဒါနဲ့ သူဆိုတာက..."

"ဟို ဘူဆန်ကနေပညာတော်သင်ဆုနဲ့ Liliတို့ကျောင်းကိုရောက်လာတဲ့ Park Jennieပါ"(smile)

*Park Jennie...ဟိုပါးဖောင်းဖောင်းလေးနဲ့တစ်ယောက်ရဲ့ ညီမများလား*

Jisooထပ်မေးမယ့်အချိန်Seuနဲ့Jgက...

"ရပီ Unnieဒီမှာဆေးသေတ္တာ..."

"ရေနွေးနွေးလေးလည်း ရပီ Unnie..."

"ကျေးဇူးပါနော် ခလေးတေ..."

"ရပါတယ် Unnieရဲ့ အဲ့လူဇိုးကောင်ကသာဆေးထည့်ပေးလိုက် အေးတော့ အနာရင်းနေမှာစိုးလို့..."

"အာဂူး ငါ့ချင်းဂူတေက ငါ့ကိုစိတ်ပူသားပဲ"

"အမလေး ပူမနေနဲ့ဘူး ငါတို့ကို စာရှင်းပြမယ့်သူမရှိတော့မှာစိုးလို့....ဟား ဟား ...."

"Yarrr..မင်းတို့နှစ်ကောင်သေပီမှတ်"

"Lisa ကိုပြောပီး ပြေးထွက်သွားတဲ့ နှစ်ယောက်ကိုပြေးလိုက်သွားတာကိုကြည့်ပီး Jisooကတော့ ပြုံးကြည့်ကာ...

"Aww...ဒီခလေးတေကတော့လေ အထက်တန်းရောက်နေပီကို ခုထိရန်ဖြစ်ကြတုန်း....တော်ပီ Liliလာတော့ အနာကိုဆေးထိုးရအောင်...."

Lisaကတော့ Unnieဖစ်သူခေါ်နေတာကြောင့် Sofaနောက်ကနှစ်ကောင်ကို လက်သီးထောင်ပြရင်း....

"မင်းတို့နှစ်ကောင် Unnieကြောင့် သက်သာသွားတယ်မှတ်"

"ဟား ဟား မကြောက်တာ...."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now