Part-22🐻

1.9K 157 2
                                    

Dominoလည်း သားငယ်​ဖစ်သူMinoဖုန်းဆက်ပီး Hojinoဆုံးသွားတဲ့အကြောင်းကြားတာနဲ့Japanကအလုပ်တေကိုဖျက်လာကာ Koreaကို ချက်ချင်းပြန်လာလိုက်တယ် အိမ်ရောက်တာနဲ့.....

"Jino....သားငယ် မင်းHyungကဘယ်လိုဖစ်ရတာလည်းကွာ Appaမင်းဖုန်းဆက်တော့ မယုံနိူင်ဘူး အခုက တကယ်လားကွာ သားကြီး....ရယ်"(cry)

Minoလည်းAppaဖစ်သူရဲ့ ပုခုံးကိုကိုင်လိုက်ကာ...

"မိအားနဲ Appa....H.Hyungက တကယ်ဆုံးသွားခဲ့ပီဗျ...."

"ဘယ်ကြောင့်လည်း ဘယ်သူငါ့သားကို သတ်တာလည်း....ပြော....ငါ့သားမသေဘူး..."

"သခင်ကြီး စိတ်ထိန်းပါ..."

Dominoတစ်ယောက် Jinoရဲ့ အသက်မရှိတဲ့ရုပ်အလောင်းကို ဖက်ပီးမေးနေတာကြောင့် Mino က....

"Jisoo Manobanဆိုတဲ့ မိန်းမကြောင့် Hyungသေရတာ Appa...သူHyungကို ငြင်းလိုက်လို့ Hyungကားတိုက်ပီးသေရတာ...."

အံကိုကြိတ်ကာMinoကAppaဖစ်သူကိုပြောနေသလို Dominoကတော့ Jisoo Manobanဆိုတဲ့ နံမည်ကိုကြားတာနဲ့ အရုပ်ကျိုးပျက်လဲကျသွားမလို ဖစ်နေတာကို Minoကထိန်းလိုက်ရင်း ...

"Appa...သတိထားပါအုန်း..."

"သခင်ကြီး...."

Minoထိန်းထားတဲ့ လက်ထဲကDominoရုန်းလိုက်ကာ....

"ဘာ ဘာလို့ အဲ့လောက်တိုက်ဆိုင်နေရတာလည်းကွာ ..."

Appaဖစ်သူDominoစကားကြောင့် Minoက...

"Appaဘာတေပြောနေတာလည်း...."

"Jisoo Manobanဆိုတာက မင်းHyung Car နဲ့တိုက်မိတဲ့ မိသားစုတစ်ခုထဲက အကြီးဆုံးသမီးပဲ...."

"ဗျာ...."

Dominoကတော့အသက်မရှိတော့တဲ့Hojinoရုပ်အလောင်းကိုကြည့်ကာ....

"သားကြီးရယ် မင်းဘာလို့ သူ့ကိုချစ်မိသွားရတာလည်းကွာ အခုတော့...."(cry)

Minoကတော့ Appaဖစ်သူစကားတေကိုနားမလည်ကာ ...

"Appaဘာတေလည်းဗျာ Hyungသေရတာအဲ့မိန်းမကြောင့်ဗျ ပီးတော့ သူHyungကိုငြင်းလိုက်ရတာလည်း မိန်းမတစ်ယောက်ကြောင့် Appaသိပီလား သားကတော့ သူတို့နှစ်ယောက်စလုံးကို ခွင့်မလွှတ်ဘူး...."

Minoရဲ့နာကျင်နေတဲ့ အသံနဲ့ပြောနေတဲ့ စကားကြောင့် Dominoက...

"စိတ်လျော့ပါ သားငယ်ရယ် သားကြီးက သူ့အပြစ်သူပြန်ခံသွားရတာပဲလေ Appaတို့ဘယ်လောက်ထိ ဖုန်းကွယ်ထားထား အမှန်တရားကတော့ တချိန်ပြန်ပေါ်လာရတာပဲ...."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now