Extra

3.4K 259 40
                                    

Chaeအထဲမှာနေတဲ့တစ်လျှောက်လုံးပြသာနာတစ်စုံတစ်ရာမရှိတဲ့အတွက် လျော့ရက်ရပြီး(5)နှစ်မကြာတော့ပဲ(4)နှစ်နဲ့လွတ်မြောက်ခွင့်ရခဲ့ပါတယ်...

Chaeကိုထောင်မှုးချုပ်ကြီးကိုယ်တိုင်ကလာပြောတာကြောင့်ဝမ်းသာသွားသလို Sooတို့ကိုလဲစပရိုက်လုပ်ချင်တာကြောင့်ဘာမှအကြောင်းမကြားပဲခြံကိုသာထွက်လာလိုက်တော့တယ်...

4နှစ်အတွင်းမှာတော့ Lisaနဲ့Jenမှာက Park Ella Jane Manobanဆိုတဲ့သမီးလေးတစ်ယောက်ရခဲ့တာကိုတော့ Chaeမသိရှိထားပေ...Sooကိုယ်တိုင်ကJenနဲ့Lisaကိုမပြောဖို့တားထားသလို Jenကလည်းUnnie ဖြစ်သူChaeကိုစပရိုက်လုပ်ချင်တဲ့ Sooပြောတာကိုလက်ခံလိုက်သလို Ella လေးသုံးနှစ်ပြည့်မှသာပြောဖို့ ဆုံးဖြတ်ချက်ချထားတဲ့အတွက်ကြောင့်ပါ...

ဒီနေ့က Ellaလေးရဲ့ သုံးနှစ်ပြည့်မွေးနေ့ဖြစ်လို တီတီဖြစ်သူChaeတစ်ယောက်လျော့ရက်နဲ့လွတ်မြောက်လာတာကိုတော့ Lisaတို့မသိလိုက်ပေ...

Ellaလေးကို Chaeအထဲရောက်သွားပြီး 2လကျော်လောက်မှ Jenမူးလဲပြီးကိုယ်ဝန်ရှိမှန်းသိရတော့ Sooနဲ့အတူဆိုးလ်ကManobanဆေးရုံမှာသွားစစ်ကြည့်တော့ မိန်းခလေးချင်းဖြစ်ပေမယ့် Lisaကကျားဟော်မုန်းဓာတ်များနေတဲ့အတွက်Jenကကိုယ်ဝန်ရတာကိုသိရှိသွားပြီး ဆေးရုံခန်းထဲမှာJenကိုပွေ့ချီကာLisaတစ်ယောက် ပါးပါးဖြစ်တော့မယ်ပြောပြီးပျော်နေမိသလို Sooကလဲ Lisaတို့ကိုကြည့်ကာပျော်နေသလို Chaeကိုသတိရသွားကာ...

"Chae...Chaeရောအဆင်ပြေတယ်မလားဟင်...အခုJenလေးမှာLiliလေးသွေးသားကိုကိုယ်ဝန်ဆောင်ထားရပြီ Chaeသိရင်ဘယ်လောက်တောင်ပျော်လိုက်မလဲ....ChaeသာSooဘေးနားရှိရင် Jenလိုမျိုးဖြစ်အောင် Sooကိုပူဆာမှာမလား...အဲ့ကျရင် Sooကိုယ်တိုင်လိုက်လျောမိမှာပဲ ဘာလို့ဆိုတော့ Chae ရဲ့အသွေးအသားလေးကို Sooလည်းလိုလိုချင်ချင်မွေးပေးမိမှာ...လွမ်းတယ် Chae...."

Sooတစ်ယောက်တီးတိုးလေးရေရွတ်မိပါတော့တယ်...

Chae အထဲရောက်နေတဲ့ကာလပတ်လုံးLisaကိုJackနဲ့Manager Joeက ခြံကိစ္စတေအသေးစိတ်သင်ပြပေးတာကြောင့် Lisaကိုယ်တိုင်ခြံလုပ်ငန်းတေဦးစီးနေတာကိုတော့ Chaeတစ်ယောက်မသိရှိထားပေ...

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now