Part-37🐻

2K 218 14
                                    

ခလေးတစ်ယောက်လိုငိုနေတဲ့Jenကိုကြည့်ပြီးLisaရယ်လိုက်ကာကိုယ်လုံးပိစိလေးကိုရင်ခွင်ထဲပွေ့ဖက်လိုက်ရင်း...

"အာ့ဂူး ခလေးလားNiniရယ် မငိုပါနဲ့တော့ အခုLiliဗိုက်အရမ်းဆာနေပြီ...."

"ဟင့် omm...ထမင်းစားမလားဟင်..."

"အာ့ညီး ...Niniပြုတ်ပေးတဲ့ခေါက်ဆွဲလေးစားချင်တယ် ပြုတ်ပေးပါလားဟင်..."

"အင့် ဟင့် ပြုတ်ပေးမယ်နော်..."

Lisaကချော့နေတာကြောင့်Jenအငိုတိတ်သွားပေမယ့်ရှိုက်နေသေးတဲ့အတွက် LisaကJenမျက်ရည်တေကိုသုတ်ပေးကာ...

"မငိုနဲ့တော့နော် ထမင်းစားဆောင်သွားပြီးရေနွေးသွားယူရအောင်....''

"ဟင့် Omm..."

"လာ ပိစိလေး..."

"ဟင့် အာ့ Liliနော်..."

"ဟား ဟား စတာပါ Niniရယ် သွားရအောင်Liliဗိုက်အရမ်းဆာနေပြီ...."

"Omm..."

Jenလည်းမျက်ရည်တေကိုလက်ခုံလေးနဲ့အကုန်သုတ်လိုက်ရင်း ကမ်းပေးနေတဲ့Lisaလက်လေးကိုဆွဲကိုင်လိုက်ကာ ရေနွေးယူရန်အတွက် ထမင်းစားဆောင်ဖက်ကိုနှစ်ယောက်သားလက်တွဲပြီးထွက်လာလိုက်ကြတယ်...

Chae ကတော့ ထမင်းစားပွဲမှာထိုင်နေရင်း...

"ဟူး ဒီပုံအတိုင်းဆို Jenလေးက ငါ့ကို တစ်ပတ်လောက်ခေါ်မှာမဟုတ်ဘူး....ဒီနေ့တစ်ရက်တော့ လွတ်ပေးထားလိုက်မယ် အခုတော့Sooကိုလွမ်းလာပြီ...ဆေးရုံသွားတွေ့လိုက်အုန်းမယ်...."

Sooကိုသတိရကာ ကားသော့နဲ့ပိုက်ဆံအိတ်ကိုယူကာကားရပ်ထားရာနေရာကိုထွက်လာလိုက်တယ်....

Jenနဲ့Lisaထမင်းစားဆောင်ရောက်တော့ အိုးတေဆေးနေတဲ့အားဂျင်းမားကJenတို့ကိုတွေ့သွားပြီး....

"Jenလေး ဘာလိုချင်လို့လည်း ..."

"အာ့ ရေနွေး ရေနွေးလိုချင်လို့..."

"ဘာလုပ်ဖို့လည်းကွယ် ခနJenလေးဘေးနားက တစ်ယောက်တောင်ရေနွေးလာယူသွားသေးတယ် Miyaလေးနဲ့..."

"Nae...Jenသိပါတယ်...အခုလည်းLiliအတွက်ခေါက်ဆွဲပြုတ်ဖို့ ရေနွေးလာယူတာလေ..."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now