Part-31🐻

1.9K 215 23
                                    

Chaeကိုတော့ Lisaကိုထားခဲ့ကာ အိမ်ထဲဝင်လာပြီး Sofaမှာဝင်ထိုင်ကာ ခေါင်းမှီလိုက်ရင်း...

"တောက်စ်..တွေးရင်းအဲ့Lalisaဆိုတဲ့ကောင်မျက်နှာကြီးကိုဆွဲထိုးပစ်လိုက်ချင်တယ်ငါ့ကိုဘယ်တုန်းကမှပြန်ခံမပြောဘူးတဲ့.Jenလေးကအခုတော့ စိတ်တိုတဲ့လေသံနဲ့ပြန်တောင်အော်သွားတယ် အဲ့တာမင်းကြောင့် သိရဲ့လား Lalisaရဲ့...."

အိတ်ထဲကLisaဖုန်းကို ထုတ်ကာစားပွဲပေါ်ပစ်တင်လိုက်ရင်း Chaeစိတ်တိုကာပြောနေတဲ့အချိန်Kikiကအိမ်ထဲရောက်လာပြီး ...Chaeဘေးဝင်ထိုင်ကာ...

"Unnieဘာတေဖြစ်နေတာလည်း...."

မေးလာတာကြောင့် Chaeလည်းKikiကိုကြည့်ကာ...

*Aww...ဒီခလေးလေးတောင်မှ အတော်အရွယ်ရောက်လာပြီပဲ....*

တွေးနေမိတာကြောင့် Kikiကငြိမ်နေတဲ့Chaeကို...

"Unnie... Unnieလို့...."

"အာ့ Omm...Ommဘာလည်း..."

"Unnieငုတ်တုတ်ကြီးမေ့နေတာများလား Kikiမေးနေတာကိုမဖြေပဲ...."

Kikiဆိုတာက Chaeနဲ့Jenတို့ရဲ့ညီမလိုဖြစ်နေသလို အလိုက်သိတတ်တဲ့ခလေးတစ်ယောက်ဖြစ်နေတာကြောင့် ChaeကKikiတို့သားအမိကို အလုပ်သမားတန်းလျားမှာမထားပဲ အိမ်မှာသာနေခိုင်းထားတော့ မိသားစုဝင်အဖြစ်သဘောထားကာChaeက...

"ဘာမေးလိုက်တာတုန်း...."

"ဟာ Unnieကိုဘာဖြစ်နေတုန်းလို့မေးတာလေ Kikiအိမ်ထဲဝင်လာကတည်းက Unnieဖုန်းကြီးကြည့်ပြီး ပွစိပွစိပြောနေတာ...အာ့ နေပါအုန်းPhအသစ်လဲလိုက်တာလား I Phoneကြီး .... "

"မလဲပါဘူး ဒါကငါ့ဖုန်းမှ မဟုတ်တာ..."

"ဟမ် အာ့ဆို ဘယ်သူ့ဖုန်းတုန်း ဒါက..."

Kikiအမေးကြောင့် Chae သက်ပြင်းချလိုက်ရင်း...

"ခနက ငါတို့ကားနဲ့ပါလာတဲ့ တစ်ယောက်ရဲ့ဖုန်း..."

"မမJenသူငယ်ချင်းဆိုတာလား...''

"မဟုတ်ဘူး ငါခြံအလုပ်တေခိုင်းဖို့ ဆိုးလ်ကနေခေါ်လာတာ...."

"Omo...ခြံအလုပ်သမားလုပ်မယ့်သူက I Phoneကိုင်နိူင်တယ်....Unnieနောက်နေတာလား...အလုပ်သမားတော့မဟုတ်လောက်ပါဘူး မမJenနဲ့ပတ်သတ်နေတဲ့သူမဟုတ်သလား."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now