Part-38🐻

2.1K 216 19
                                    

Chaeလည်းဘူဆန်ကနေSooရှိရာဆိုးလ်မြို့ကManobanဆေးရုံကိုဦးတည်ပြီးမောင်းလာလိုက်တယ်...

Sooကတော့Dutyပြီးကတည်းကအခန်းထဲမှာအနားယူနေရင်းLisaဆီကိုဘယ်လိုမှဆက်သွယ်လို့မရတာကြောင့်စိတ်တိုနေတဲ့အချိန်စားပွဲပေါ်တင်ထားတဲ့ဖုန်းရဲ့တုန်ခါမှု့ကြောင့်ကိုင်လိုက်ကာ...

"Hello...."

Sooရဲ့လေသံခပ်မာမာကြောင့်Chaeကားမောင်းနေရင်းလန့်သွားကာ...

"ChaeပါSooရဲ့..."

"Omm..."

"Sooဘာဖြစ်နေတာလည်းဟင် အသံကမာနေလို့လေ..."

"အာ့ညီး ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး ဒီတိုင်းလူကOperationတေဆက်ဝင်ထားရတော့ ပင်ပန်းနေလို့ စိတ်ကဆတ်ချင်နေတာ မိအားနဲ Chaeကိုအော်မိသလို ဖြစ်သွားလို့..."

"ရပါတယ်Sooရဲ့ Chaeနားလည်ပါတယ်..."

"Ommပါ..."

"Chaeအခု Sooဆေးရုံရှေ့ရောက်နေပြီ ဝင်လာခဲ့ရမလား..."

"ဟင် ရောက်လာပြီလား..."

"Omm..."

"အဲ့တာဆို ခနစောင့်လေ Sooအခုပဲထွက်လာခဲ့မယ်Dutyလည်းပြီးပီဆိုတော့..."

"Nae...အဲ့တာဆို Chaeကားပါကင်ကနေပဲစောင့်နေမယ်နော်...."

"Omm...ommmဒါပဲနော် Chae..."

Sooဖုန်းချသွားတော့Chaeလည်းကားပေါ်ကနေဆင်းကာ ဖုန်းသုံးရင်းSooကိုစောင့်နေလိုက်တယ်...Chaeကားရပ်ထားရာရဲ့ မလှမ်းမကမ်းတစ်နေရာမှာရပ်ထားတဲ့ ကားအနက်ရောင်ထဲကလူတစ်ယောက်ကစောင့်ကြည့်နေတာကိုတော့Chaeသတိမထားမိလိုက်ပေ...

Sooလည်းDuty Coatကိုချိတ်မှာချိတ်လိုက်ရင်း တွန့်နေတဲ့အဝတ်အစားတေကိုသေချာပြင်လိုက်ပြီးစလင်းဘတ်နဲ့ဖုန်းကိုယူကာ...ဆေးကောင်တာဖက်ကိုထွက်လာပြီးDuty Offတဲ့အကြောင်းလက်မှတ်ထိုးကာ အရေးကြီးCaseတေရှိရင် ချက်ချင်းဖုန်းဆက်ဖို့Nurseမလေးတေကိုမှာခဲ့ကာChaeရှိရာကားပါကင်ဖက်ကိုထွက်လာလိုက်တယ်....

Jenကတော့Lisaကိုခေါက်ဆွဲပြုတ်ကျွေးပြီး...

"Liliဝရဲ့လားဟင်..."

"Omm...Liliဝပါတယ်ဗိုက်ကိုတင်းလို့..."

ပါးလေးတေဖောင်းအောင်ရယ်ပြကာပြောနေတဲ့Lisaကြောင့်Jenလည်းအူယားလာကာLisaပါးလေးတေကို လက်နှစ်ဖက်နဲ့ညစ်လိုက်ရင်း...

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now