Part-20🐻

2.5K 224 7
                                    

Lisaတို့အခန်းတွင်တော့Jgနဲ့Seuကနိူးလာကာ Lisaကုတင်ပေါ်ကြည့်လိုက်တော့ မရှိတာကြောင့်...

"ဟိုကောင်က အစောကြီးထသွားတာလား ဟ"

"အေး ရေသွားချိုးတာနေမယ် "

Jgတို့ပြောနေစဥ်Lisaကအခန်းထဲဝင်လာတာကြောင့်...

"ဟမ် မင်းကရေသွားချိုးတာမဟုတ်ဘူးလား"

"ဟုတ်ပါဘူး..."

ကုတင်ပေါ်တွင်ထိုင်ကာပြုံးစိစိနဲ့Jgအမေးကိုပြန်ဖြေနေတဲ့Lisaကြောင့် Seuကဘေးကဝင်ထိုင်ပီးLisaကို...

"ဒါဆို ညကမင်းဘယ်မှာအိပ်တာလည်း..."

"မဟုတ်မှ လွှဲ..."

"ဟီး ငါမနေ့ညက အခန်းပြန်မလာဘူး Niniနဲ့အိပ်လာတာလေ"

"Borrr....."

"ဒါ ဒါဆို မင်းတို့က..."

Jgနဲ့SeuကLisaကိုပြူးပြဲကြည့်ပီး အက်ျီတေကိုလှန်ကြည့်နေတာကြောင့် Lisaက...

"ယျောင့် တေ ဘာတေလုပ်နေကြတာလည်း"(shout)

"ဟို မာကင်ရာလေ ကွာ😁"

"အေးလေကွာ မင်း Niniနဲ့အတူတူအိပ်လာတာဆို 😁"

ပြုံးစိစိနဲ့ မေးနေတဲ့သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်က Lisaက နရင်းကိုတစ်ချက်စီအုပ်လိုက်ကာ...

"ဖြောင်း....ဖြောင်း..."

"Yarrr...ဘာလို့လာရိုက်တာလည်း လဒရဲ့..."

"မင်းတို့ရဲ့ နှာဘူးအတွေးတေကြောင့် ရိုက်တာ...."

"ဟမ် အဲ့တာဆို အတူတူအိပ်တယ်ဆိုတာက ဘာလည်း..."

"ငါမနေ့ညက Niniချိန်းတဲ့နေရာမှာ9နာရီကျော်ထိ စောင့်နေခဲ့တာလေ Niniကမေ့ပီးအိပ်ပျော်သွားတာ 9ခွဲလောက်မှ ရောက်လာတာလေ အဲ့တာငါ့ကိုဖက်ပီးတောင်းပန်တယ် ပီးတော့ နှင်းတေကျနေတာကို အကြာကြီးစောင့်နေရတာကြောင့် အအေးပတ်မှာစိုးလို့ သူ့ကုတင်မှာသိပ်တယ် ညကျငါအဖျားတက်ပီး Niniကပြုစုရင်း ငါ့ကိုဖက်အိပ်တယ် အဲ့တာ ဟေ့ တကတည်းအတွေးတေကိုကမှောင်မဲနေလိုက်ကြ Niniနဲ့ငါ ချစ်သူဖစ်တာမှ တပတ်မပြည့်သေးဘူး ...."

"ဟီး သိဘူးလေဟာ မင်းကလည်း အတူတူအိပ်လာတယ်ဆိုတော့ ငါတို့ကအဲ့တာပဲ ထင်တာပေါ့ နော့Jgရာ ...''

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now