Part-47🐻

2.1K 216 29
                                    

Somiကားလေးကဘူဆန်ဖက်ကိုဦးတည်နေသလို Jenနဲ့Lisaတို့ရဲ့ ချစ်ရတဲ့သူငယ်ချင်းလေးယောက်ကလဲ ဘူဆန်ဖက်ကိုဦးတည်ပြီးသွားနေတာကိုတော့ ...ဘယ်သူမှမသိရှိပေ...

Soungjinoကတော့Cafeမှာ Sooတို့ပြောသွားတဲ့စကားတေကြားပြီးကတည်းကဘူဆန်ကAppaဖြစ်သူDominoပိုင်သော Chaeတို့ခြံနဲ့မလှမ်းမကမ်းခြံတစ်ခုမှာရောက်နှင့်နေပြီးလိမ္မော်ခြံဘေးမှာဆေးလိပ်တလိပ်ကိုဖွာရှိုက်ရင်း....

"ငါအစီအစဥ်တေမကြာခင်ပြည့်ဝရတော့မှာပဲ Lalisaရယ် စိတ်တော့မကောင်းပေမယ့် Park JennieဆိုတာကSoungjinoရဲ့ အပိုင်ဖြစ်လာတော့မှာကို နင်မျက်လုံးနဲ့မြင်စေရမယ် ဟား ဟား ဟား....."

အရူးတစ်ယောက်လိုရယ်မောကာ ကြိမ်းဝါးနေတာကိုတော့ Lisaတို့အားလုံးမသိကြပေ....

Somiနဲ့ကားတလှည့်ဆီမောင်းလာပြီး 1နာရီကျော်ကြာမြင့်တဲ့အချိန်မှာတော့ Somiချစ်သူJinsooခြံကိုရောက်သွားကာSomiက...

"ကဲ ရောက်ပြီ ဒါ ငါ့ ချစ်ချစ်ခြံလေ..."

Sooကိုပြောလိုက်သလို ခြံထဲကိုကားဝင်လာကတည်းကJinsooကအိမ်ထဲကနေထွက်လာပြီး...

"Mi....."

Somiကိုခေါ်လိုက်တော့ ကားပေါ်ကနေဆင်းလိုက်ကာSomiလည်းချစ်ရသူJinsooကိုပွေ့ဖက်လိုက်ရင်း...

"Jinကိုလွမ်းနေရတာ..."

"ကိုယ်ရောပါပဲကွာ...."

ပြောလာတာကြောင့်Sooလဲကားပေါ်ကဆင်းကာချောင်းဟန့်ရင်း...

"အဟမ်း ငါပါတာလဲ သတိရကြပါအုန်း မပြောချင်ဘူး ...."

ပြောလိုက်မှ Jinsooက Sooကိုတွေ့ကာ...

"ဟာ Jisooရောပါလာတာလား Miကကိုယ့်ကိုကြိုလည်းမပြောဖူးကွာ...."

မေးလိုက်တော့Somiကရယ်လိုက်ကာ...

"Jinကိုစပရိုက်တိုက်တာလေ ...."

"ဟုတ်ပါပီကွာ Jisooပါမှာမို့ Miကကိုယ့်ကိုလာမကြိုခိုင်းတာပေါ့ ဟုတ်လား..."

"ဒါပေါ့Jinရဲ့ ပီးတော့ Jinကိုအကူညီတောင်းစရာရှိသေးတယ်...."

Somiကပြောလာတာကြောင့်Jinsooကခေါင်းငြိမ့်ပြရင်း...

"Omm...အိမ်ထဲရောက်မှ အဲ့ကိစ္စကိုပြောကြမယ်လေ အခုတော့ Miတို့လဲ ကားမောင်းလာရတာပင်ပန်းနေမှာပေါ့ ခနတော့နားကြပါအုန်း...."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now