Part-43🐻

2.4K 217 14
                                    

Sooလည်း နာရီနိူးစက်မြည်သံကြောင့်နိူးလာကာဖုန်းကိုယူကာကြည့်လိုက်တော့...

"7နာရီ..."

Messageလေးဝင်နေတာကြောင့်Sooကြည့်လိုက်ရင်း...

"Chaeပို့ထားတာပဲ အဲ့တာဆိုမနေ့ကဘူဆန်ကိုမပြန်ဘူးထင်တယ် ထားပါ မနက်စာအတူတူစားမှာဆိုတော့ ရေချိုးတော့မယ်..."

Sooလည်းဖုန်းလေးကိုစားပွဲပေါ်တင်ကာအားသွင်းလိုက်ရင်းရေချိုးခန်းထဲဝင်သွားတော့တယ်...

Lisaလည်းနိူးလာတော့ရင်ခွင်ထဲကအကောင်ပေါက်လေးကိုငုံ့ကြည့်ရင်းညကအဖြစ်ကိုသတိရသွားကာပြုံးလိုက်ပြီးစောင်လွှတ်နေတဲ့Jenပုခုံးသားဖွေးဖွေးလေးကိုနမ်းလိုက်ရင်း...

"အိပ်ပုတ်လေး ထတော့လေကွာ...."

နိူးလိုက်တော့ Jenကမျက်လုံးမဖွင့်ပဲLisaရင်ခွင်ထဲကိုပိုတိုးဝင်ကာခါးကိုဖက်ထားလိုက်ရင်း...

"အာ့ညီး ထသေးဘူး အိပ်ချင်သေးတယ်ကွာ..."

ပြောလိုက်သလို ညကတည်းကအဝတ်မဲ့နေပြီးခန္ဓာကိုယ်အသားဆိုင်တေကထိတွေ့နေတာကြောင့်Lisaမနေတတ်ဖြစ်ကာ..

"မထလို့မရဘူးနော် LiရောNiniရော အဝတ်ပါတာမဟုတ်ဘူး စိတ်မထိန်းနိူင်လို့ မနေ့ညကလို ထပ်ဖြစ်သွားရင် Liliမတတ်နိူင်ဘူးနော်..."

Jenနားရွက်ဖျားလေးကိုကိုက်ရင်းLisaပြောလိုက်မှJenလည်းမနေ့ညကအတူတူနေဖြစ်သွားတာကိုသတိရသွားသလို ခန္ဓာကိုယ်ကလည်းNakedဖြစ်နေတာကြောင့် ရှက်သွားပြီး ...

"Yarrr.....ဘာတေပြောနေတာလည်း မနက်စောစောစီးစီး နှာဘူးထနေတယ်..."

LisaကိုJenကိုက်မိလိုက်တဲ့နေရာကိုLisaကကြည့်ပြီးရယ်လိုက်ကာ........

"ဟား ဟား အခုနှာဘူးထနေတာကဘယ်သူလဲ...."

မေးလိုက်တာကြောင့်Jenကိုက်မိလိုက်တဲ့နေရာကLisaရဲ့Nippleလေးကိုပါ...

"ဟမ်...သေစမ်းငါကလည်းရှက်ပြီးကိုက်လိုက်မိတာ အဲ့နေရာဖြစ်နေရတာလို့...."

ရယ်နေတဲ့Lisaကြောင့်Jenပိုရှက်သွားကာ အမြင်ကတ်ပြီး Nippleလေးကိုအားပါပါကိုက်လိုက်တော့Lisaလန့်သွားသလို...

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now