Part-32🐻

1.9K 227 22
                                    

ဘူဆန်သွားတဲ့လမ်းတစ်လျှောက်Chaeတို့ကားရဲ့မလှမ်းမကမ်းကပါလာတဲ့ ကားအမဲရောင်ကိုတော့ သုံးယောက်စလုံးသတိမထားမိလိုက်ကြပေ...

Chaeတို့ရဲ့ ကားခြံထဲကိုဝင်သွားမှကားကရပ်သွားကာကားပေါ်ကလူကလူယုတ်မာပြုံးဖြင့် ပြုံးလိုက်ရင်း...

"အဟား အချစ်သူရဲကောင်းကြီး စောင့်ကြည့်နေလိုက်ပါ Park Jennieက ငါ့အပိုင်ပဲဖြစ်လာရမယ်ဆိုတာ...."

ခြံထဲကိုကြည့်ကာပြောလိုက်ပြီး ကားကိုမောင်းထွက်သွားတော့တယ်...

Chaeကတော့ထမင်းမစားခင်Sooကိုသတိရသွားကာ...

"အာ့ အဲ့ကောင်ကိစ္စနဲ့ Sooဆီကိုတောင်ဖုန်းမဆက်ရသေးဘူး...."

ဖုန်းထုတ်ပြီး SooဆီကိုChaeဖုန်းဆက်လိုက်တယ်...စားပွဲပေါ်တင်ထားတဲ့ဖုန်းမြည်သံကြောင့် Sooနံမည်ကြည့်လိုက်ပီး ကိုင်လိုက်ကာ...

"Hello....."

"Soo..."

"Omm..."

"အားရဲ့လားဟင်...."

"အားပါတယ် Chaeရဲ့..."

"Sooထမင်းစားပြီးပြီလား..."

"မစားရသေးဘူး Chaeရဲ့ Sooကခုမှ Operationခန်းထဲကထွက်လာတာ..."

"ဟာ Sooကကွာ အဲ့တာဆို အခုခနနားပြီး ထမင်းသွားစားတော့နော် ..."

"Nae..."

"မနက်ဖြန် Chaeလာခဲ့မယ်...."

"ဟင် Chaeမနေ့ကမှ ဘူဆန်ကိုပြန်သွားတာမလား ပင်ပန်းနေမှာပေါ့..."

"ပင်ပန်းပါဘူး အလုပ်သမားအသစ်လည်းရောက်နေပြီလေ အဲ့တာကြောင့် Chaeလာလည်း ဘာမှမဖြစ်ဘူး...."

"ဟုတ်ပါပီရှင် ပြောမရလည်း Chaeသဘောပါ...."

"Omm...အဲ့တာဆို Sooထမင်းသွားစားတော့နော် Chaeလည်းစားတော့မို့"

"Nae..."

"ချစ်တယ် Soo..."

"Omm...Sooလည်းChaeကိုချစ်တယ်...."

"ဒါဆိုChaeဖုန်းချပြီ..."

"Nae..."

Chaeဖုန်းချသွားမှ Sooတစ်ယောက်Lisaဘူဆန်သွားတဲ့ ကိစ္စကိုသတိရသွားကာ...

"နေပါအုန်း Chaeကလည်းဘူဆန်က Liliကလည်း ဘူဆန်ကသူငယ်ချင်းခြံကို အလည်သွားတယ်ဆိုတော့ မဟုတ်မှ လွှဲရော Liliသွားတာသူ့ကြိုက်နေတဲ့ကောင်မလေးခြံများလား....နောက်ရက်အားမှChaeနဲ့ဘူဆန်ကိုလိုက်သွားပြီး Liliဘယ်မှာဆိုတာရှာရမယ် ..."

Town Boy's True Story(Completed)Where stories live. Discover now