Jimin sessizce yemek yerken babasının seslenmesiyle yemeyi bırakıp kafasını kaldırmadan onu dinlemeye başladı.
Babası onu hiçbir zaman sevmemişti bir omega olduğu için ama annesi varken en azından biraz mutluydu. Annesi öldükten sonra ise herşey çok daha kötü olmuştu. Babası ona hiçbir alakası bile olmayan şeylerden dolayı şiddet uygulamaya başlamıştı.
Hiçbir şey yapamazdı Jimin evde.
Hatta babasına baba bile diyemezdi. Onunla göz göze gelmesi bile yasaktı.
Zaten ürkek bir çocuktu Jimin. Omegaydı ama erkek bir omegaya göre bile küçük ve narin bir bedeni vardı. Kimse için kötü düşünmeyen bir insandı.
Zaten başkalarıyla konuşması da yasaktı sadece Taehyung vardı her zaman yanında olan onunla konuşurdu.
Babasının sözünden çıkma riskine de girmezdi çünkü hatası olmadan ya da küçük hatalarından dolayı - mesela sokaktaki bir kediye yemek aldığı için okula her günkü saatinden 10 dk geç gitmesi gibi - onu döverken bile günlerce hareketlerini kısıtlayacak kadar acıyan tatlı canı buna dayanamazdı.
Babasını dinlerken de kafasını kaldırmadığı için şükretti çünkü kaldırması gerekseydi omzundaki kemer izleri bunu yapmakta zorlanmasına sebep olurdu ve bu da babasını sinirlendirirdi. Omega bile olsa onun kanını taşıdığı için kusursuz olmak zorundaydı.
Babası konuşmaya başladı,
"Bu akşam misafirler gelecek. Senin de orda olman gerekiyor sakın beni rezil edecek bir davranışta bulunma yoksa olacakları biliyorsun."
Tehdit dolu sesiyle sesini titretmemeye çalışıp cevapladı,
"Evet efendim"
"Tamam şimdi yediğin yeterli odana çık ve hazırlan"
Babasının konuşmasıyla sakince ayağa kalktı. Daha yeni oturmuştu hiçbir şey yiyememişti ki zaten küçük midesine günlerdir doğru dürüst bişey girmiyordu.
Kansızlık ve vitamin eksikliği sorunu vardı, çok zayıftı zaten ve iyi beslenmesi gerekiyordu normalde çok yiyemese bile ilaç aldığı için yemeye çalışıyordu ama babası kalk dediğinde kalkmak zorundaydı ve yemek saatleri dışında bişey yemesi söz konusu bile olmazdı.
Tekrar soğuk ve karanlık odada yerde yatmak kesinlikle istemiyordu. O yüzden sessizce odasına çıktı.
İçten içe akşam yemeğine misafirler gelirse karnını doyurabileceğini düşünüp mutlu oldu ve ilaçları aç karına içmemesi gerektiğini bildiği için içmemeye karar verdi.
Genelde babası onun kendisiyle insan içine çıkmasını istemezdi neden bu akşam katılacağını anlamamıştı.
Gelenler kimdi acaba diye düşünürken dolabından aldığı takım elbiseyi giymeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria • Kookmin
FanfictionOmega Jimin ve Alfa Jungkook ailelerinin ortaklık kararıyla evlenmek zorunda kalırlar. Jimin, sessiz sakin fazla arkadaşı olmayan birisi tek arkadaşı beraber büyüdüğü Taehyung. Jungkook ise geniş bir çevreye sahip ama samimi olduğu kişi sayısı çok a...