"Beni hiç bırakmayacaksın değil mi?"

3K 249 286
                                    

Merhaba:*

İyi okumalar ~•~

✓✓✓✓✓

Yazarın Ağzından

Jungkook, uyumuş olan omegayı yatağa bıraktıktan sonra Jimin'in ateşini ölçülmüştü.

Fazla değildi ama umursanmayacak kadar düşük de değildi. Bir duş alması daha iyi olacak diye düşünüp duş aldırmaya karar verdi.

Küveti hazırlayıp geldiğinde Jimin elleri karnında uyuyordu. Onu uyandırmaya çalıştığında Jimin sonunda gözlerini hafif açıp alfaya baktı.

"Duş alman gerekiyor Jimin-ah. Sonrasında uyumaya devam edebilirsin."

Jimin'in hafifçe kafa sallamasıyla onu kucağına alıp odalarındaki banyoya yöneldi.

Jimin'i pufa bırakıp kıyafetlerini çıkardı. Üzerini çıkarıp onu kucağına alacağı sırada omega elini gevşekçe eline koyup konuştu,

"Sende gel alfa."

Jungkook, omegasının kızarmış yanaklarla konuşmasıyla eğilip iki yanağını öptü ve kendi kıyafetlerini de çıkarıp ona bakmamaya çalışan eşini tekrar kucağına aldı.

Omega kucağındayken küvete uzanıp Jimin'in bedeninin de üzerine uzanmasını sağladı.

Jimin hafif irkilmişti ama sonradan tekrar gevşeyip alfanın bedenine sarılmıştı.

Jungkook kucağındaki bedeni incitmeden güzelce temizledikten sonra uyandırmamaya çalışarak küvetten doğrulmuş ve çıplak omegasının havluya sarıp odalarına geçirmişti.

Jimin'in üzerine rahat olacağı bir pijama takımı giydirip kendisi de pijama altını giydi ve yatağa koyduğu bedenin arkasına yerleşti. Üzerilerine yorganı çektiğinde Jimin'e arkadan sarıldı.

Jimin karnının ağrıdığını söylemişti ve elininin hâlâ orda olması hâlâ ağrıyor olduğu anlamına geliyordu.

Jimin'in eli karnının üzerinde dururken yavaşça çekip yerine kendi elini koydu. Yavaşça okşamaya başlamasıyla Jimin uykusunda mırıldanmıştı.

Sabah kahvaltı yaptıktan sonra gittikleri için Jungkook ikisi de biraz dinlendikten sonra yemek yiyebilecek olduklarına karar verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah kahvaltı yaptıktan sonra gittikleri için Jungkook ikisi de biraz dinlendikten sonra yemek yiyebilecek olduklarına karar verdi.

Jimin'in mırıltılarıyla kendisine dönmesiyle minik omegasıyla yüz yüze gelmişti.

Alnına dokunduğunda daha iyi gibiydi. Ama hâlâ halsiz hissediyor olmalıydı.

Kendisine dönen omegasının boynuna eğilip bedenine kendi kokusunu geçirdi. Bu Jimin'i daha rahat hissettirecekti.

Jimin'in kokusunun biraz daha hafiflemesi ile kendisine sokulan omegayı sıkıca sarıp gözlerini kapattı.

✓✓✓✓✓

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin