"Evliliğimizi simgelememe izin verir misin?"

5.2K 348 71
                                    

Mühür Günü

Yazarın Ağzından

Sabah ilk uyanan Jungkook olmuştu. Jimin hasta olduğu için odasında kalmasını istemişti ama düğünden önceki gece yatağında yatıp dinlenmesi gerektiğini söyleyerek odasına geçmişti Jimin.

Jungkook elini yüzünü yıkayıp Jimin'in odasına yöneldi. O günden sonra daha çok üstüne titriyordu.

Jimin'e ona yaşadığı şeyleri anlatabilecek olduğunu söylemişti. Jimin o an pek kendinde olmadığı için sonraya ertelemişti ve sonrasında dün gün boyu nikah töreni için yapılan hazırlıklarla uğraşmıardı.

Jimin'le uyuduğu gecenin sabahında genel bir kontrole gitmişlerdi ve Jimin'in ilaçlarını almışlardı.

Kansızlık sorununu atlaması için yediklerine de özellikle dikkat ediyordu Jungkook.

Jungkook üstüne gitmek istemiyordu ama anlatması gerekiyordu Jimin de bunu biliyordu ve mühürlendikten sonra anlatacaktı elbet.

Banyoda işlerini hattikten sonra Jimin'in odasına dönüp kapıyı çaldı.

Ses gelmeyince kapıyı açıp yavaşça içeri girdi.
Jimin hâlâ uyuyordu. Onu rahatsız etmemeye çalışarak omzuna dokunarak uyandırdı.

"Jimin kalkman gerek, yemek yiyip ilaçları içmelisin."

Jimin uyanınca karşısında alfayı görmeyi beklemiyordu. Alfa özlellikle son birkaç gündür beklediğinin çok çok aski davranıyordu.

Yatakta oturur pozisyona geldi.

"Günaydın omega"

"Günaydın alfa"

"Bu geceki tören için hazırlanmamız lazım öğünlerinin aksamasına istemiyorum kahvaltı yapmamız gerekiyor."

Kafasını sallayıp onayladı Jimin onu.

"Bayoda işlerimi halledip ineceğim o halde."

"Tamamdır kremlerini de sürmemiz gerekiyor. Kahvaltıdan sonra yapalım iniyorum ben aşağıya."

Alfa çıktığında Jimin banyoya gidip işlerini hallederken alfayı düşünüyordu. Gerçekten ona hep böyle mi davranacaktı?

Ona karşı içinde oluşan kıpırtıya engel olamıyordu.

Hazırlandıktan sonra kahvaltıya indi. Kahvaltı yapıldıktan sonra herkes odalarına hazırlanmaya geçti.

Jimin üzerini giyindikten sonra odaya gelen görevliler saç ve makyajını yapmışlardı.

Jimin üzerini giyindikten sonra odaya gelen görevliler saç ve makyajını yapmışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten iyi göründüğünü inkar edemezdi Jimin. Hazırlandıktan sonra Bayan Jeon da yanına gelmişti.

Jimin'i övdükten sonra şık elbisesinin kolunu Jimin'in koluna dolayıp aşağı salona indi.

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin