"Seninle en iyi şekilde ilgileneceğim, omegam."

4.5K 311 132
                                    

Öncelikle bismillah 🛐🤲

Yazmaya hazır hissetmiyorum sanırım shvshsb

Şakaydı neyse:" Sınır+55 oy +100 yorum:))

Iyi okumalar bana da iyi yazmalar..

✓✓✓✓✓

Jungkook'un Ağzından

Odanın kapısında dikilirken karşımdaki görüntüyü sindirmeye çalışıyordum.

Odadaki koku birden çok fazla yoğunlaşmıştı. Duyduğum yoğun lavanta kokusu bile bacaklarımı titretecek güçteydi.

Jimin sırtı bana dönük olacak şekilde ve üzerindeki battaniye popousunun hemen üzerini örterken çıplak bir şekilde yatıyordu.

Hafif mırıltılarını duyabiliyordum. Kızgınlığa girdiğini anlamıştım.

Yanına yaklaşınca rahatlaması için bende feromonlarımı salgıladım.

Yatağın yanına ulaştığımda Jimin yakından duyduğu kokumla ağlamasını hızlandırmıştı.

Canı yanıyor olmalıydı. Onu rahatsız etmek istemezdim eğer isterse başka odaya bile giderdim. Ama onu rahatlatmak istiyordum.

"A-alfa.."

Konuşmasıyla kendime gelip ona eğildim.

"Efendim omega?"

Arkası hâlâ bana dönükken konuştu.

"Y-yardım et b-bana alfa."

Kısık sesiyle konuşunca kendimi sakin olmaya zorlayıp yatağa dizlerimin üzerine oturdum.

Şuan omegasının etkisinde olduğu için omegasının mühürlü alfasıyla birleşmek istemesi normaldi. Her ne kadar çok istesem de bu gece birlikte olamazdık. Çözmemiz gereken sorunlar vardı ve tamamen bana aşık olduğunda ona sahip olacaktım.

Elimi beline yerleştirip hafifçe okşamamla titredi.
Onun gözlerimin içine bakar istediğini söylemesi gerekiyordu.

Yüzünü yüzüme hafifçe çevirip altımdaki ilah gibi omegaya saldırmamak için zorladım kendimi.

Yüzünü yüzüme hafifçe çevirip altımdaki ilah gibi omegaya saldırmamak için zorladım kendimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sana yardım etmemi istiyor musun Jimin-ah? Istersen başka bir odaya gidebilirim."

Konuşmamla ağlaması hızlanmış ve hızla konuşmuştu,

"H-hayır alfa g-gitme."

Yalvarır sesiyle konuşmasıyla kafamı sallayarak onu onayladım.

"Seninle en iyi şekilde ilgileneceğim, omegam."

Önce yaklaşıp yüzüne sakinleşmesi için öpücükler kondurmaya başladım. Dudağı hariç yüzündeki her noktayı öpmüştüm.

Jimin'in ben dahil daha önce kimseyle öpüşmemiş olduğuna emindim ve bende öyleydim. Ilk öpücüğümüzü hatırlamasını istiyorum.

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin