"Sevişecek (M)isin benimle?"

4.2K 291 271
                                    

Selam bebekler( ̄(エ) ̄)ノ

Smut bölümü arkadaşlar rahatsız olacaklar okumasın. 🔞

İyi okumalarr.

✓✓✓✓✓

Yazarın Ağzından

Jimin sabah teninde hissettiği fazlasıyla sıcak tenle uykusundan uyandı. Alfa kollarını sıkıca kendisine dolamış, uyuyordu.

Jimin biraz geri çekilmeye çalışınca alfanın kollarından çıkmak zor olsa da arkasını dönüp alfayla yüz yüze geldi.

Alfası terlemişti ve teni çok sıcaktı. Jimin hasta olabileceğini düşünüp onu uyandırmaya çalıştı.

"Alfa.. alfa uyan. Ateşin var."

Birkaç seslenmeden sonra Jungkook gevşekçe gözlerini açıp kapattığında Jimin karşılaştığı kırmızı gözlerle alfanın kızgınlığa girdiğini anladı.

Alfa tekrar gözlerini açıp omegayla göz göze geldiğinde derince hırlayıp sırt üstü döndü.

Omegası bugün daha mı güzeldi? Üzerine atlamamak için zor duruyordu.

"Jungkook, iyi misin?"

Jimin şaşkınca ona bakarken alfa birden kalkıp omegayı altına aldı.

Jimin şaşkınca ona bakarken elinde olmadan altındaki omeganın boynuna eğilen başını kaldırıp omegayla yüz yüze geldi.

Kısık gözleri kırmızıydı ve baygın ama şehvetli bakışlarla omegayı süzüyordu. Altındaki omegayı parçalayabilirdi.

Jimin, ne yapması gerektiğini bilemeyerek alfaya bakarken Jungkook yutkunarak kafasını iki yana salladı.

"Seni uyarmam lazımdı özür dilerim omegam a-ama bu kadar erken olmasını beklemiyordum."

Jimin zorlukla konuşan alfanın bakışlarından kendisini yanlış anladığını anlayınca hemen kafasını iki yana sallayıp küçük ellerini alfanın kollarına koydu.

"Hayır Jungkook, önemli değil."

Alfa şaşkınlıkla kendisine bakıp konuştu,

"Y-yani sana dokunabilir miyim? Sevişecek misin benimle?"

Jimin'in kafasını sallaması ile Jungkook yutkunarak hızla omeganın yüzüne daha çok yaklaştı ve öldürücü bir yavaşlıkla birleştirdi dudaklarını.

Sıcak dudakları hissetmesi ile inleyip omeganın bacaklarını açtı ve arasına yerleşti.

Ellerinden biri Jimin'in saçını okşayıp onun gerilmemesini sağlamaya çalışırken diğeri boynunu ve mühür bölgesini okşuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerinden biri Jimin'in saçını okşayıp onun gerilmemesini sağlamaya çalışırken diğeri boynunu ve mühür bölgesini okşuyordu.

Girdiği bacakların arasına kendini bastırması ile altındaki omegası inlemişti. Jungkook duyduğu ilahi sesle kendini tutmakta daha da zorlanırken kanatırcasına öptüğü dudaklardan ayrılıp boynuna yönelmeden omegayla göz göze gelip konuştu,

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin