"En kısa zamanda sana olan tüm sevgimi hissettirmeme izin verirsin umarım."

4.2K 324 20
                                    

Günaydın bebişler:* Sabahın 7 sinde kalktım bölüm yazıp atiyim dedim ^°^

İyi okumalarr 💓

✓✓✓✓✓

Yazarın Ağzından

Jungkook gece duyduğu seslerle yüzünü buruşturup kısıkça gözlerini açtı.

Birkaç saniye kendine gelmeye çalışıp sesi dinledi. Sesin Jimin'e ait olduğunu anlamasıyla hızla doğruldu.

Kolları arasındaki beden uykuda sayıklıyordu. Kabus görüyor olmalıydı.

Jungkook yine laner etti hâlâ ona iyi gelemediği için.  Uyuduğu yerde hem ağlıyor hem sayıklıyor ve ter içinde titriyordu.

Endişesini sesine yansıtmamaya çalışarak onu uyandırmaya çalıştı.

"Jimin uyan lütfen. Jimin-ah?"

Onu dürtmemle sıçrayarak uyanmıştı. Bu an bir yerden tanıdık geliyordu sanki.

Onu kaldırıldı ve kendisini fark etmesini sağladı. Şuan korkuyor olmalıydı. Kokusu odayı kaplamıştı.

"Jimin iyi misin? Kabus mu gördün?"

Kafasını sallayarak onaylayınca kendisini ağlamamak için tuttuğu belliydi.

Hemen yatağın yanındaki komodinden su alıp içmesini sağladı.

Giydiği ince pijama takımı terden ıslanmıştı. Duş alıp yatarsa rahatlatabilirdi.

"Güzelim duş almak ister misin seni rahatlatacaktır."

Konuşmasıyla kafasını sallayıp yataktan kalktı. Daha ilk adımda sendeleyip yere düşecekken alfanın tutması ile kurtulmuştu.

Alfa iç çekip onu banyoya götürdü. Kenarda duran pufa oturtup küvete dolması için su ayarladı.

Alfa kendisini rahatsız hissetmemesi için tek yıkanmasına bişey demeyecekti ama şimdi tek girerse daha çok aklı kalırdı.

Hâlâ uyku sersemiydi. Su hazır olduğunda içine bazı rahatlatıcı kokular atıp Jimin'in yanına yöneldi.

"Jimin seni yıkamama izin verir misin? Halin yok ve başına bişey gelsin istemiyorum."

Alfanın konuşmasıyla omega başını sallamakla yetindi. Gerçekten kolunu kıpırdatacak hali yoktu ama böyle de kalamazdı.

Normalde kabus gördükten sonra uyuyamazdı ama geçen seferki gibi alfasının göğsünde uyuyacaksa biraz daha sabredebilirdi.

Alfanın onu yönlendirmesi ile ayağa kalktı alfa gözlerini gözlerine odaklayarak üzerindeki gömleğin düğmelerini çözdü. Jimin kafasını etmişti.

Gömlek çıkınca elini aşağı indirip pijama altına ulaştı. Onu da indirdiğinde boxer ile kalmıştı minik omega.

Boxerı da çıkarırsa rahatsız olacağını bildiği için onun kalmasına karar verdi.

Onu küvete yönlendirirken aklının mükemmel vücuduna düşmesi için uygun zaman olmadığını hatırlatıyordu kendine. Jimin onun duygularını tam hissedemiyordu muhtemelen çünkü daha birlikte olmamışlardı.

Alfa hissetse de Jimin edemiyor olmalıydı. Ayrıca vücudundaki izlerin de çoğu geçmişti ve bazı ufak izler kalmıştı ama onların da geçmek üzere olduğunu tahmin edebiliyordu.

Jimin'i belinden tutup yavaşça küvete oturttu. Başını küvetin kenarına yaslanmasını sağlayıp elindeki lifle vücudunu temizledi.

Uzun süre banyoda kaldıktan sonra Jimin gerçekten rahatlamış olacak ki uyuya kalmıştı.

Alfa küvette ki suyu boşaltıp onu duruladı ve bornoza sarıp kucağına aldı omegasını.

Artık kokusu daha saf geliyordu. Gerçekten rahat olmalıydı. Ama kafasını alfanın boynuna sokmasıyla alfanın boynuna sıcak nefeslerini vermesi alfa için sakin kalmasını önleyen etkenlerdendi.

Mükemmel kokusunun kaynağı olan boynuna küçük bir öpücük bırakıp omegayı yataklarına bıraktı.

Dolaptan yeni bir pijama takımı ve boxer alıp Jimin'e yöneldi tekrar önce bornozu çıkarmadan boxerı değiştirip bornozu çıkardı.

Güzel tenine eğilip köprücük kemiklerinden tenini soludu. Jimin uyanmadan üzerini değiştirip yatırması gerekiyordu.

Üzerine yeni bir takım giydirip saçlarını da bir havluyla biraz kuruladı.

Daha sonra kendisi de yorganın altına girip omegasını kendine çekti ve kolları arasına aldı.

Jimin'in de refleksle ona dönüp burnunu göğsüne sürtüp mırıldanması ile alfa gözlerini kapatıp sakinleşmeyi teşvikledi kendine.

"En kısa zamanda sana olan tüm sevgimi hissettirmeme izin verirsin umarım."

Omegasını başı boynundaki yeri alırken sıcak nefesler eşliğinde kafasını nemli saçlara gömüp kucağındaki bedenin sırtını sıvazlarken uykuya daldı.

✓✓✓✓✓

Arkadaşlar sabahın da hemen yazacaktım bu bölüm ama birazcık işim var ve sizi bekletmek istemedim. Bir bölüm daha gelecek öğleden sonra merak etmeyin<3

2k okunma oldu cildirmadan teşekkür ederim:* Ama neden jikook tagına cikmadim bilmiyorum:"

Onun dışında mükemmel bir fic var taslakta yazıp onu da aticam birkaç güne ins.

Bölüm nasıldı sizce yorumları alıyım 👉🏻

Destekleriniz için teşekkür ederim fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim öptüm herkesi 👋🏻💓

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin