"Sadece bir soru sormak istemiştim."

5.6K 381 120
                                    

Jimin'in Ağzından

Sabaha karşı gördüğüm kabusun etkisiyle sıçrayarak uyanmıştım.

Biran dün olanların kötü bir kâbus olduğunu düşündüm ama değildi.

Resmen babamın zoruyla istemediğim bir alfayla mühürlenmek zorundaydım. Düşündüklerimle görüldüğüm kabusun etkisiyle akan göz yaşlarım hızlanmıştı.

Zaten sabaha karşı uyumuştum ve şuan saat 7'ye geliyordu. Ama artık daha fazla uyuyacağımı sanmıyordum. O yüzden kalkıp duş almaya karar verdim.

Kalkıp odamdaki duşa girdim. Ilık su küvete dolarken yavaşça üzerimi çıkarmaya başladım. Uzuvlarım ağrıyordu çıkarmakta zorlanıyordum bu yüzden.

Yavaşça ılık suya girerken suyun yaralarımı yakmasıyla tekrar ağlamaya başlamıştım.

Evlenmek kolay bişey değildi. Bir kere mühürlendiğimizde bozma gibi bi şansımız olmazdı.

Sadece ilerde birini sevip onunla evlenmek istemiştim neden böyle oluyordu?

Normalde her zaman olumlu düşünen birisi olmuştum. Alfamı hayal ederdim ve bu beni mutlu ederdi ama şuan öyle düşünemiyorum.

Jeonların alfası benden çok büyük görünmüyordu yaş olarak ama bu bana kibar davranacağı anlamına gelmezdi.

Ayrıca ben moda tasarımı okuyordum ve sevdiğim bir alandı. O alfa okula devam etmeme izin verecek miydi?

Düşüncelerle daha da moralim bozulmuştu. Sessizce uzun süre küvette kaldım. Sonrasında birazdan babamın uyanacağını tahmin edip durulanıp çıktım ve üzerimi giyindim.

Sabah 9'a geliyordu saat ve kahvaltı saatine az kalmış demekti bu.

Birkaç dakika yatağımda oturup iki dakika kala aşağıya indim. Babam da yeni oturuyordu masaya. İkimiz de oturunca servis başlamıştı.

Tabağımda çok az yemek olduğu için ve okul kapandığından beri evde olduğumdan Tae'nin de bana yemek alma şansı olmadığı için yaklaşık iki haftadır aç kalıyordum.

Ayrıca ilaçlarım bitince tekrar alabilecek miydim bilmiyordum.

Normalde Tae okulda gizlice yemek yedirirdi bana ve ilaçlarımı da o alıyordu.

Gizlice diyorum çünkü okulda ve dışarda herhangi başka bir yerde ne yapıyorsam hemen babama bilgi veriliyordu.

Ama Tae sayesinde bir şekilde gizlice karnımı doyuruyordum. İki haftadır Tae ile konuşamadığım için çok üzgün hissediyordum. Ama en azından okul zamanları onunla konuşabildiğim için mutluydum. Babam muhtemelen annem sayesinde Tae ile arkadaş olduğum için birşey demiyordu ama güven de olmazdı.

Acaba evleneceğim alfa onu da hayatımdan çıkarmamı ister miydi ki?

Sanırım telefonumu alıp alamayacağım hakkında konuşacaktım. Normalde bende kalmazdı zaten ama belki bu evlilik mevzusundan dolayı kısa süreliğine de olsa verirdi.

Aslında evlilik mevzusu için mi konuşsam yoksa telefon için mi arada kalmıştım. Ama emindim birinden biri için şansımı deneyecektim. Ah bide biraz daha yemek isteme fikri vardı..

Hangisinden şansımı denesem bilmiyordum. Evlilik konusunda ağzımı açarsam kendisinin nasıl geri kapatacağını biliyordum maalesef ve bu konuda konuşmam sadece benim canımı yakardı.

Geriye telefon ve yemek isteme şansları kalmıştı. Son günlerde baş dönmelerim ve baş ağrım artmıştı ilaçlarımı düzenli almam gerekiyordu. Ayrıca birkaç gün sonra bitmek üzere olan ilaçlar hakkında konuşmam gerekicekti o yüzden şansımı yemekte kullanmam en mantıklısıydı sanırım.

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin