"Onunla normal günler bile çok güzeldi."

4.3K 299 120
                                    

Jimin'in Ağzından

Dün kızgınlığımın son günüydü. Şuan her ne kadar çok utanmış hissetsem de alfaya minnettardım.

Geçen seferki kızgınlığıma göre daha acısız ve kısa sürmüştü. Bunun için alfaya minnettardım çünkü gerçekten canımı acıtıyordu.

Alfa istese bana sahip olabilirdi kızgınlık dönemimde ama o durumu kendi yararına kullanmaya kalkmamıştı.

Bu sabah uyandığımda ise üzerimde hâlâ bişey yoktu. Alfa benim için küveti hazırlandığını söyleyip kahvaltı hazırlamak için aşağıya mutfağa inmişti.

Kendimi kötü hissetmemem için bana alan tanımasına minnettardım.

Alfanın sıcak suyla doldurduğu küvete girip uzanmıştım. Birkaç dakika sonra alfa kapıyı çalıp banyoya girdiğinde uyumak üzere hissediyordum.

Gece kızgınlığımın son dalgasını yaşamıştım ve pek uyuyamamıştım. Bu yüzden yorgundum ve sıcak su da iyice mayışmamı sağlamıştı.

"Su soğuyor Minie hasta olmadan yıkanman lazım."

Küvetin başına gelip çöktüğünde konuşmuştu,

Kendimi doğrultmaya çalışıp oturur pozisyona geldiğimde uykum bastırmış olduğu için kendimi başımı eğmemek için tutuyordum.

Alfa kısaca gülüp duş jeli döktüğü lifi vücuduma sürmeye başladı.

Kısa sürede beni yıkayıp duruladığında bornozu getirip tıpasını çektiği küvette ayağa kalkmamı sağlayıp bana bakmadan bornozu uzattı.

Bornozu üzerime geçirildiğimde belimden tutup ayaklarımın yere basmasını sağladı.

Dengede durmayınca iç çekip beni kucağına alıp içeri geçirdi.

Ellerini kalçama koyup beni kucağına almıştı.

Odaya geldiğimizde beni çarşafları değiştirilmiş olan yatağa oturttu.

Aşağı kayıp yatacakken beni durdurup tepsiyi yatağa koydu.

"Önce kahvaltı yapalım Jimin-ah uzun süredir açsın. Sonra uyuyabilirsin."

Tepsiyi uzattığım bacağımın üzerine koyup ikimize de yemek yedirmeye başladı.

İkimiz de yedikten sonra tepsiyi alıp komodine koydu.

Üzerimdeki bornozu çıkarmadan dolaptan getirdiği boxerı giydirirken yüzümün utançtan kızardığına emindim.

Boxer üzerine sadece bir tişört giydirip yatağa yatmamı sağladı ve alnıma öpücük konudurup tepsiyi aldı ve çıktı.

Bende karnımdaki huylandıran hissi duymamaya çalışarak uyuyakaldım.

✓✓✓✓✓

Jungkook'un Ağzından

Jimin uyuduktan sonra aşağıya inmiştim. Geçtiğimiz birkaç gün onun için yorucu geçmişti. Ben alfası olarak yardım etmiştim ona ama kızgınlığını kullanıp ona sahip olmak istemediğim için biraz acı çekmişti.

Bugün evdeydik ve Jimin de yorgun olduğu için yalnız olduğumdan ev işlerini yapmaya karar verdim.

Önce kahvaltı tabaklarımızı makineye yerleştirip salona geçtim. Çok dağınık değildi ama Jimin'in kızgınlık aralarında salonda oturmuştuk arada bu yüzden birkaç battaniye gibi eşya kalmıştı.

Salona başlamadan önce klasik müzik açmıştım. Jimin'in uykusunu derinleştirirdi ve ikimiz de dinlemeyi seviyorduk.

Salonu da toparladığımda kıyafetleri halletmek için banyoya geçtim. Odanızdaki kirli kıyafetleri almak için yavaşça kapıyı açıp odaya girdiğimde Jimin'in hâlâ uyuyor olduğunu görüp gülümsedim.

Kendime engel olamayarak yanına gidip başucuna oturduğumda hafifçe gülümsedi, kokumu yakından aldığı için olsa gerek diye düşünmüştüm.

Kafamı boynuna sokup hâlâ benim gibi kokan boynundan derince bir soluk aldım.

Kokumu vücuduna tekrar geçirip gülümsedim artan kokuyla ve küçük bir öpücük konudurup kalktım. Yüzündeki küçük tebessümle uyumaya devam ediyordu.

Ona karşı hissettiğim şeyler gün geçildikçe artıyordu. Ve bunun sadece koruma içgüdüsünden dolayı olmadığının da farkındaydım.

Uyanmaması için sessizce kalkıp kıyafetleri aldım ve yavaşça kapıyı kapatıp çıktım odadan.

Öğleden sonra evde yapacak bir işim kalmamıştı. Jimin de birazdan uyanır diye düşünüyordum. O uyanana kadar yemek yapmaya karar vermiştim.

Biraz erkendi ama Jimin uyandıktan sonra yapmak için bir planım vardı.

Yemek hazır olduğunda kendime kahve yapmak için makineye su koyacakken arkamda Jimin'in sesini duymuştum.

"Alfa?"

Hemen arkamı döndüm.

"Günaydın güzelim. Daha iyi misin?"

"Evet alfa teşekkür ederim."

"Önemli değil, Minie. Sana bişey söyleyecektim ben, evimiz için istediğimiz çiçekler gelmişti dün istersen şimdi bahçeye ekebiliriz?"

Sorar gibi konuşmamla hevesle kafasını salladı.

"O zaman bize birer kahve yapayım ve gidelim olur mu?"

"Sen bahçeye çıkabilirsin alfa kahveleri ben yaparım."

Konusmasıyla onu kırmayıp bahçeye çıktım ve fideleri ekeceğimiz yere getirdim.

Jimin'in de gelmesiyle akşam yemeğine kadar bahçede çiçek ekimi yapmıştık.

Sonrasında üzerlerimizin kirlenmesi ile duş almış ve aşağıya inmiştik.

Akşam yemeği vakti geldiğinde birlikte yemek yemiş ve sofrayı toplamıştık.

Yemekten sonra film izlemeye karar verdik ve salona geçtik. Saat gece yarısına gelirken odamıza çıkıp uyumaya karar verdik.

Dişlerini fırçalayıp gelmesiyle bende gittim ve geri döndüğümde arkasına yerleşip elimi karnına getirip hafifçe okşadım. Kızgınlığından sonra karnı ağrıyor olabilirdi.

Onunla normal günler bile çok güzeldi.

Memnunca mırıldanıp konuştu,

"İyi geceler alfa."

"İyi geceler omegam."

✓✓✓✓✓

Ben bunları içime sokmak istiyorum ya.. Diğer bölüm okul dönemi başlasın ve bir jeonlous gelsin dimi ehe;)

Ve yeni bir fic yayınlandım bakmayı unutmayın lütfen<3

Ve yeni bir fic yayınlandım bakmayı unutmayın lütfen<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Desteklerinizi bekliyorum<33

Bölüm hakkında düşüncelerini belirtmeyi unutmayın 👉🏻

Öptüm bayy 😽👋🏻

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin