"Lavanta kokuyorsun Jimin-ah."

5.1K 354 27
                                    

Selamlarr!

Nasıl gidiyor hayat?💓

✓✓✓✓✓

Jimin'in Ağzından

Sabah uyandığımda alfa yanımda yoktu. Eve baya geç gelmiştik ve gelince de mührümüzü oluşturduktan sonra üzerimizi değiştirip uyumuştuk.

Mühürlendikten sonra sürekli acı çekeceğimi düşünmüştüm ve evlendiğimiz gece alfanın bana zorla sahip olacağını. Ama düşündüğüm gibi gitmiyordu hiçbir şey.

Alfa baştan beri bana karşı iyiydi. Evlendikten sonra da değişmeyeceğini tahmin ediyordum. Bana zaman vermiş olması çok güzeldi ve ben kendime engel olamadan hayallerimdeki hayatı alfayla yaşayabilecek olmayı düşünüyordum.

Ayrıca canımı yakmaktan ziyade mühürlenme hissi daha bir gecedir tadıyor olmama rağmen çok güzeldi.

Artık tamamen birine ait olmuştum ve tamamen bana ait olan biri vardı. Bu his hiç de kötü değildi.

Yataktan kalkıp banyoya gittim ve kısa bir duş alıp
üzerimi giyindim. Eşyalar bir taşınmadan yerleşmişti eve. Düğünden önce eve gelmiştim daha önce ve alfa bana tanıttığı için biraz biliyordum.

Bir eşofman ve tişört giyip aşağıya indim. Alfanın kokusunu daha tam tanıyamadığım için evden gittiğini sanıyordum.

Ama salona indiğimde mutfaktan gelen seslerle o tarafa yönelirken oradaki kişinin üstünde kirli önlükle yemek yapan alfayı görmeyi beklemiyordum.

Bir süre kapıda durup bekledim alfa arkasını dönünce beni beklemiyor olacak ki şaşırmıştı,

"Ah Jimin bende seni uyandırmak için gelecektim."

"Ben uyanıp görmeyince işe gittin sanmıştım."

Konuşmamla kıkırdayıp cevap verdi,

"Gitmedim çünkü gideceğim bir işim yok aynı üniversitede okuduğumuzu bilmiyor musun?"

Duyduklarımla çok şaşırmıştım alfayla aynı okulda mıydık? Onu hiç fark etmemiştim. Bunda şaşılacak bişey yoktu insanlara dikkat etmezdim ve iletişim kurmazdım pek ama şaşırmamıştım.

"Niye bu kadar şaşırdın Jimin-ah o kadar yaşlı mı görünüyorum ki?"

Alayla konuştuğunda yanlış anladığını düşünüp konuştum hemen,

"Hayır.. hayır alfa ben sadece daha önce görmediğim için şaşırdım."

Yanlış anlamasını istemiyordum kesinlikle bu yüzden hızlıca konuşmuştum.

"Ben yanlış anlaşıldıysam özür dilerim."

"Şaka yapıyorum Jimin-shi~ Ayrıca fark etmemiş olman çok normal Tae dışında kimseyle konuşmadığın için görmemiş olabilirsin."

Aegyo yapmasına mı şaşırmalıydım yoksa beni daha önceden izlemiş olduğuna mı bilmiyordum ama bu konuyu sorgulamak için şuan uygun değildi sanırım.

Ben kapının orda durmaya devam ederken yanıma gelip elini belime atıp beni salona doğru çekti,

"Önce yaralarına kremi sürelim sonra kahvaltı yaparız."

Beni koltuğa oturtup komodinden kremi alıp yanıma oturdu.

"Tişörtünü çıkarabilir miyim?"

Her krem süreceği ya da benimle ilgili bişey yapacağı zaman izin alması kalbimi ısıtıyordu.

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin