Aa çok özlemisim burayı:"
Tutmadan okumaya aliyim sizi. İyi okumalar 💓
✓✓✓✓✓
Yazarın Ağzından
Şirketten sonunda çıktığında hızla arabaya ilerleyip bindi genç alfa. Jimin'in çıkış saatine az kalmıştı ve kendisi okul bahçesinde bekleyecekti.
Kendi okulunin bitmesine az kalmıştı ve kısa süre sonra mezun olacaktı. Ve bu şirketin yönetimini devralacağı
anlamına geliyordu. Bu yüzden çoğunlukla şirkette oluyordu artık.Okula gitmediğim günlerden birinde yine Jimin'i tek bırakmak zorunda kalmıştı. Her ne kadar yanında Taehyung olsa da yine de onu bıraktığı için rahatsız hissediyordu. Ve mühür bölgesinde hissettiği sızı endişelenmesine neden oluyordu. Jimin'e bişey olmamasını umarak hızlandı.
20 dakika kadar sonra kampüsün önünde durduğunda öğrencilerin yeni yeni çıkmaya başladıklarını görmüştü. Ama Jimin bugün bir ders erken çıkıyordu ve beni bahçede bekleyecekti.
Onu görme umuduyla gözleri bahçeyi tararken yaşlı gözlerle kendisine doğru koşan Taehyung ile şaşırmıştı. Aklına hemen Jimin gelirken ona bişey olmamış olmasını umarak hızla Tae'ye adımladı.
"H-hyung, hyung Jimin..."
Telaşla karşısındaki çocuğa bakarken hissettiği telaş gittikçe artıyordu.
"Ne oldu Jimin nerde Taehyung."
"Hyung.. o"
"O ne, noldu Jimin'e?"
Sesini yükseltmesiyle karşısındaki çocuk daha da korkmuştu ama önemseyecek durumda değildi.
"O öğleden beri yok bana tek başına kantine gidip geleceğini söyledi ben de yakında olduğum için onayladım ama sonrasında geri gelmedi. Bazı öğrenciler okuldan çıktığını söylüyor ama aramalarıma da dönmedi."
Sakin kalmak o an için çok zordu. Öğleden sonra Jungkook da Jimin ile konuşmamızı. Ama sevgili eşi dersteyken hep böyle yaptığı için üstüne düşmemişti.
Adımları hızla idari binaya yönelirken Taehyung da peşinden geliyordu.
Rektörlük binasına ulaştığında güvenlik görevlisiyle konuşup kamera kayıtlarına baktı. Jimin öğle arası kantinden çıktıktan sonra yanında başka bir çocukla bahçeye çıkıyordu ve arka bahçede zorla bir arabaya bindiriyorlardı onu.
Gördükleriyle sakin kalmak imkansızken bunu yapanın babası olacak serefsiz olmamasını umuyordu alfa. Ona bir şans daha vermezdi.
Okuldan çıkıp otoparka yönelirken Namjoon Hyungu aradı.
Birkaç çalışan sonra açtığında sabırsızlıkla konuştu,"Hyung Park Namghyun bu günlerde ülkeye giriş yapmış mı acilen öğrenir misin?"
Namjoon, her durumda soğukkanlıluğını koruyan arkadaşının endişeli sesiyle şaşırsa da onu onayladı. Sebebinin Jimin olduğunu anlamak zor olmazdı.
"Hemen hallederim Jungkook, Jimin iyi mi?"
"Bugün okulda bir arabaya zorla bindirilip kaçırılmış muhtemelen Namghyun yaptı hyung onun yerini öğrenmemiz lazım."
"Tamam birkaç dakika içinde sana döneceğim."
Jungkook telefonu kapattığında hızla yola devam ediyordu. Kısa sürede Namjoon'dan onun iki gün önce ülkeye geldiğini öğrendiğinde saklandığı yere sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria • Kookmin
Fiksi PenggemarOmega Jimin ve Alfa Jungkook ailelerinin ortaklık kararıyla evlenmek zorunda kalırlar. Jimin, sessiz sakin fazla arkadaşı olmayan birisi tek arkadaşı beraber büyüdüğü Taehyung. Jungkook ise geniş bir çevreye sahip ama samimi olduğu kişi sayısı çok a...