"Seni işaretlememi mi istiyorsun güzelim?"

5.5K 396 65
                                    

Jungkook'un Ağzından

Jimin birden dengesini kaybedince ona koştum ve son anda yakaladım.

Bilinci gitmişti. Onu hemen kucaklayıp odama çıkardım. Dün burda yaptığı kahvaltıdan sonra bişey yememiş olmalıydı.

Zaten azıcık yiyordu bide burda çekindiği için daha  az yemiş olmalıydı. Burda olduğum zaman öğünlerine dikkat ediyorum ama dün kahvaltıda evde değildim.

Odama girdiğimde Jimin'i yavaşça yatağıma bıraktım. Ne yapmam gerekiyordu bilmiyordum.

Bayılma sebebi sadece dünkü öğünleri atlamış olması mı onu da bilmiyordum.

Hemen aile doktorumuzu arayıp eve gelmesini rica ettim. O gelene kadar Jimin'in buz gibi olmuş bedenini ısıtmak için örtüp ellerini ellerim arasına aldım.

Yarım saat içinde doktor gelmişti. Hemen onu odaya çıkardım.

Birkaç dakikalık bir kontrolden sonra doktor konuşmaya başladı,

"En son ne zaman yemek yedi?"

"Dün kahvaltıda evde değildim ama annem yememesine izin vermez. Ama muhtemelen kahvaltıdan sonra bişey yemedi."

"Anlıyorum. Bu sadece bir gün aç kaldığı için oluşan bir sorun değil. Ayrıca vücudu çok soğuk, kansızlık problemi olmalı. Kullandığını bildiğiniz bir ilacı var mı?"

"Burda kalmaya başladığından beri hiç ilaç kullanmadı, ona sorduğumda ise birşeyi olmadığını söylüyordu. Beslemeden dolayı olduğunu düşünüp öğünlerine özellikle dikkat ediyorum ama dün kahvaltıda evde değildim ve sonrasında kendisi çıkmıştı bu sabah kadar."

"Şimdi ona uyanması için bir serum vericem uyandığı zaman kliniğe gelirseniz daha detaylı bir muayene yapmak en iyisi Bay Jeon. Onu kokunuzla işaretlemeniz de yardımcı olacaktır."

"Tamam ben onunla ilgileneceğim. Teşekkürler."

Doktorun gitmesiyle tekrar odaya döndüm.

Bu durumda Jimin'in sözünün doğruluğunu anlayamıyordum ve o da söyleyemiyordu muhtemelen ama mühürlenince duygularını b hissedebileceğim birbirimize karşı daha görünür olacağız.

Elimden bişey gelmezdi ama yine de kendimi suçluyorum. Kurdum onu önceden işaretlemem gerektiğiyle ilgili baskı kurarken bunu yapamayı çok istediğimi ama daha ilk günlerden yapmamam gerektiğini kendime hatırlatıp sakinleşmeye çalıştım.

Jimin aldığı ilacın etkisiyle uyuyordu serumun içinde vücuduna besin veriliyordu. Uyandıktan sonra konuşmamız gerekiyordu.

Kurdum çok öfkeliydi bjr sağlık sorunu varsa bunu alfasından gizlemesi çok yanlıştı. Ben de bundan dolayı üzgündüm ama bazı sorunları olduğunu bilmiyordum.

Ona yeterince zaman vermiştim artık bana olanları anlatmalıydı.

O anlatacak bende nedenlerini yok edecektim.

Serum bittiğinde hâlâ uyuyordu. Başından ayrılmamıştım hiç.

Birkaç dakika sonra bırakmak istemediğim ama uyanıp yanlış anladığı için arada bıraktığım ellerini tutup kendi ellerim arasına aldım.

Vücudu titremeye başlıyordu sanki yavaşça. Terlemeye başlamasıyla elimi alnına koyduğumda ateşinin olduğunu görmüştüm.

Yanıyordu resmen. Ne yapmam gerektiğini düşünürken üzerindeki battaniyeyi çektim ve doktoru aradım.

Ama açmıyordu. Yorganı çektiğimde sızlanan bedenin üzerine eğilip yüzünü ellerim arasına aldım.

"Sakin ol omega yanındayım. Ateşin var düşmesi için duşa girmen gerekiyor sana yardımcı olucam kendini güvende hissedebilirsin tamam mı?"

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin