Merhabaq🫂
Naber, nasılsınız??
Medya Jimin'in az önce Jk için attığı tweet. Iyiki doğdun donseng demis aglicam sknwhsvwja
Iyi okumalar•́ ‿ ,•̀
✓✓✓✓✓
Jungkook'un Ağzından
Jimin uyurken bende kahvaltı hazırlamak için aşağıya inmiştim. Birkaç gündür güzel beslemiyorduk.
Ne zaman birimiz kalkıp yemek ve ya herhangi bir aktivite yapmaya kalksa kızgınlığım tekrar vuruyordu. Bunun sebebinin ilk defa biriyle birlikte olmam olduğunu tahmin edebiliyordum.
Bu yüzden düzgün beslenememiştik. Ve Jimin'in hasta olmasını istemezdim. Aynı zamanda fazlasıyla yorgundu ama yemek yedikten sonra tekrar uyuyabilirdi, isterse.
Onu incitmemek için kurdumun kontrolunde olsam bile kendimi tutmaya çalışmıştım. Jimin'e her nasıl olduğunu sorduğumda iyi olduğunu ve devam etmemi söylese de bu yaşananların onun için de çok fazla olduğunu tahmin edebiliyordum.
Yine de her şeye rağmen yaşadığımız anların bizim iic de özel ve çok değerli olduğu kesin olan şeydi. Sonunda Jimin'le tamamen birbirimizin olma hissi çok güzeldi.
Ilişkimizde cinsellik olmasaydı, Jimin kendini çekip - vücudunda şuan olmasa da bir zaman olan izler yüzünden - sevişmek istemeyebilirdi.
Bu ihtimalleri düşünmüştüm ve eğer Jimin mutlu olacaksa bunu sorun da etmezdim zaten. Onu herşeyiyle seviyordum ve bedenini geri çekmesi sevgimi zedelemezdi.
Ama yine de onunla tamamen bir olmamak beni üzmese de birşeylerin eksik olduğunu hissederdim sanırım.
Şimdi onunla hem ruhen hem bedenen en yakın ve bir olmak benim için mükemmeldi. Jimin'in bedenine her şekilde dokunabiliyor olmam eşsiz bir fırsattı.
O tüm çekincelerine rağmen kendini bana açmıştı. Ve ben de tüm yaralarını saracaktım. Jimin herşeyin en iyisini hak ediyordu ve ben de ona bunu verecektim.
Daha çok gençtik ikimiz de. Onu erken bulduğum için çok şanslıydım. Jimin'in olgunluk dönemlerinde de serefsiz babasının baskısında yaşaması ona daha fazla zarar verirdi. Bu olmadan onunla olduğum için ikimiz de şanslıydık.
Belki ileride çocuğumuz bile olabilirdi. Şuan Jimin 18, bende 20 yaşındaydım ve çok erkendi. Önce birbirimize yıllar ayırmamızı ve Jimin'in aşağılanmaların etkisinden çıkarmam gerekiyordu.
Ama ilerde Jimin de isterse ona benzeyen küçük yavrularımız olsun isterdim.
Aklımdaki düşüncelerle gülümseyip yemek yapmaya koyuldum.
Çok ağır şeyler yapmasam iyi olurdu çünkü Jimin zaten şuan daha da hassasken midesi zarar görebilirdi.
Bibimbap ve pirinç yapmaya karar verdim. Hızlı ve çok ağır olmayan bir yemek olurdu.
Yaklaşık yarım saat kadar sonra yemek hazır olduğunda tepsiye koyup odaya çıkardım. Orada yiyebilirdik.
Odaya çıktığımda Jimin hâlâ uyuyordu.Tepsiyi komodine koyup yanına gidip yatağa oturdum.
"Jiminie uyan artık kahvaltı yapalım."
Kafam boynundayken konuşmamla huylanarak kendini çekti. Boynuna bir öpücük konudurup kafamı kaldırdım.
"Hadi sevgilim uyan, yemek yiyelim."
Yazarın Ağzından
Jungkook, eşinin kıpırdanıp kendisine poposunu dönmesi ile gülüp diğer tarafa döndü. Yüz üstü yatan omega gözlerini aralayıp kendisine kısaca bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria • Kookmin
FanfictionOmega Jimin ve Alfa Jungkook ailelerinin ortaklık kararıyla evlenmek zorunda kalırlar. Jimin, sessiz sakin fazla arkadaşı olmayan birisi tek arkadaşı beraber büyüdüğü Taehyung. Jungkook ise geniş bir çevreye sahip ama samimi olduğu kişi sayısı çok a...