"Seninle uyumamı ister misin?"

5.4K 406 115
                                    

Selam bebekler!

Sınır; 17 oy 25 yorum :*

Birkaç gün sonra

Jungkook'un Ağzından

Nişanın üzerinden birkaç gün geçmişti. Ve Jimin aile evimizde kalıyordu. Evlendikten sonra kendi evimize geçecektik.

Nişandan sonra hem Jimin'in bana ve aileme alışması için hem de düğün hakkında daha rahat fikrini alabilmemiz için bizim evde kalmasına karar vermiştik. Ya da vermiştim?

Babam bana bu evlilik teklifini ilk söylediğinde karşı çıkmıştım. Bir süre daha evlenmek gibi bir planım yoktu. Henüz 21 yaşındaydım!

Babama hayır diyecektim. Bilmiyordum ki cevabım ne olursa saygı duyacaktı. Ama evleneceğim kişinin  Park Jimin olduğunu öğrenince biraz düşünmek istediğimi söylemiştim.

Başka biri olsa hemen karşı çıkardım ama Jimin dikkatimi çeken biriydi. Aynı üniversitede okuyorduk. O daha hazırlık sınıfındaydı ben ise 4. sınıftım. Beni daha önce gördüğünü bile sanmıyorum ama o fazlasıyla ilgi çekici bir güzelliğe ve fiziğe sahip olduğu için dikkat çekmemesi mümkün değildi.

Her zaman kendi halindeydi. Onu okula başlamadan önce de görmüştüm ve hep aynıydı.

Sadece yanından hiç ayrılmadığı alfa arkadaşı ile konuşurdu. Başka kimse ile konuşmaz ya da konuşamazdı.

Eğer o da istiyorsa bu evliliği yapabileceğimi söyledim babama.

Babam onayladıktan sonra kısa süre içinde Bay Park'tan kabul ettiğine dair mesaj geldi.

Birkaç gün sonra da nişan tarihi görüşmek için evlerine gitmiştik zaten.

Iceri girdiğim gibi gözüm onda takılı kalmıştı gerçekten çok güzeldi. Şimdi bu mükemmel omega benim mi olacak diye böbürlenmekten kaçamadım içten içe.

Okulun en popüler alfası olduğuma şüphe yoktu ama Jimin ayrıydı her yönden.

Hakkında çok konuşulurdu ve çok kıskanılıyor olduğuna şüphe yoktu. Ama onun bunların farkında olduğunu sanmıyordum.

Evlerine gittiğimizde başta üstündeki bakışlarımı fark etmedi kafasını kaldırmıyordu asla.

Oraya ne için gittiğimizden haberi var mıydı acaba diye düşünürken yemek masasında sonunda kafasını kaldırınca göz göze geldik. Birkaç saniye şaşırıp bekledikten sonra hemen babasına kısa bir bakış atıp kafasını tekrar eğdi.

Neden böyle yaptığını anlamamıştım. Biz zaten evlenecektik?

Yemekten sonra salona geçtiğimizde bir süre babamlar konuştu ardından babam konuya girdi.

Geliş nedenimizi duymasıyla şaşkınlıkla kafasını kaldırmıştı Jimin. Bu tepki nedendi diye düşünürken babam tekrar eğdiği başını fark edecek olmalı ki istemediği bir evliliği yapmak zorunda bırakamayacağını söyleyip kalkıyordu.

Bay Park söylememiş miydi ona gerçekten? Iyi de neden?

Babam bakışlarını fark ettikten sonra istemeyeceği bir evliliği yapmayacağını söyleyip kalmıştı.

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin