"Beni(M) için en iyisinin."

3.3K 230 271
                                    

Selaam(⁠ノ⁠^⁠_⁠^⁠)⁠ノ

Geciktim kusura bakmayın lütfen:""

Smut sözü vermiştim bi citira:*

Rahatsız olacaklar okumasın 🔞

İyi okumlarar<3

✓✓✓✓✓

Yazarın Ağzından

"Sınıftan çıktım güzelim, geliyorum."

Yorucu bir günün ardından sonunda dersler bittiğinde Jungkook sınıftan çıkıp Jimin'in sınıfına yöneldi.

Jimin'in hastalığının üzerinden 3 hafta kadar geçmişti ve artık iyiydi.

Sonunda eşinin sınıfına ulaştığında Jimin, Taehyung'la birlikte Tae'nin ona telefondan gösterdiği şeye gülüyorlardı.

Jungkook yanlarına ulaşıp kendini belli ettiğinde Jimin'in hızla yanına gelmesiyle onu kendine çekip beline kolunu sardı.

Kısa süre sonra Taehyung'la vedalaşıp arabalarına yöneldiler.

Eve geldiklerinde akşam yemeği yemiş ardından film izlemeye karar verip salona geçtiler.

Jungkook koltukta sırt üstü uzanmış, Jimin de onun üzerine tüm bedenini uzandırmış film izliyorlardı.

Jungkook'un bir kolu Jimin'in beline, diğer de boynunda ve saçlarında dolaşırken Jimin'in teninin sıcak olduğunu fark etmişti.

Bunu evin sıcak olmasına bağladı o an için. Oysa kızgınlığın habercisi olduğunu bilmiyordu.

Film bittiğinde saat gece yarısına yaklaşıyorken ikili odalarına çıkıp üzerlerini değiştirip yatağa girdiler.

Jungkook, kendisine sokulan omegayı kolları arasına aldığında ikisi de birbirlerine iyi geceler dileyip kendilerini uykuya bıraktılar.

✓✓✓✓✓

Jungkook uyuduktan bir süre sonra vücudunda hissettiği dokunuşlarla gözlerini kısıkça açtı.

Henüz uyuyalı çok olmadığı belliydi. Hava hâlâ karanlıktı.

Kendi tarafına uzanıp gece lambasını açıp loş ışığın odayı aydınlatmasını sağladı.

Kafasını Jimin'e çevirdiğinde omegası kendini daha aşağıya indirip yüzünü göğüs hizasına getirmişti. Bacaklarını da alfanın bacakları arasına iyice sokmasıyla tek beden olmuşlardı.

 Bacaklarını da alfanın bacakları arasına iyice sokmasıyla tek beden olmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in elleri Jungkook'un üzerindeki tişörtü sıvayıp sırtında geziyordu.

Jungkook, kafasını göğsüne bastırıp ellerini sırtında gezdiren omegasının çenesini kaldırdığında karşılaştığı mavi gözlerle Jimin'in kızgınlığa girdiğini anlamıştı.

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin