Yazarın Ağzından
Ikili sabah zorlukla uyandıklarında Jungkook'un kasabadan arkadaşı Jinyoung onları almak için gelmişti.
Yarın tekrar evlerine döneceklerdi bu yüzden bugünkü hedefleri bugün bölgeyi biraz olsun gezebilmekti.
Gece hazırladıkları birkaç eşyanın bulunduğu çantayı alıp arabaya yöneldiler.
Jimin gidip arkaya bindiğinde Jungkook da onunla arkaya gitmişti çünkü yol biraz uzundu ve önde oturmayı arkada omegasıyla uyumaya tercih edemezdi.
Jimin arka koltuğa geçip hemen kafasını kapı tarafına yaslayıp gözlerini kapattığında Jungkook da Jinyoung'la selamlaşıp arkaya geçti.
Jimin'in yanına oturup bedenini aşağıya indirdi ve kafasını göğsüne koyduğunda Jimin de ona dönüp başını Jungkook'un basının üstüne bıraktı.
Ilk yolculuğu uyuyarak geçirdikten sonra gün onlar için fazlasıyla eğlenceli geçiyordu.
Özellikle Jungkook, burayı daha önce hiç görmemiş omegasının şirin hevesiyle onu içine sokmak istiyordu.
Jinyoung'un rehberliğinde bir süre gezdikten sonra kahvaltı yapmak için yakınlardaki bir restoranta yöneldiler.
Birlikte masaya oturduklarında yapılan güzel sohbet eşliğinde yemeklerini yediklerinde Jimin'in ilerideki içecek otomatını görmesiyle yanına gelmişlerdi.
"Hangisinden içelim bebeğim?"
Jimin dudaklarını büzerek bir süre düşündükten sonra konuştu,
"Seçemedim alfa.. Sence hangisi güzel?"
Jungkook da bir süre düşünüp ikisi için seçtiği bir içeceği almak için otomatı tuşladı.
Elindeki içeceklerden birini sevgilisine uzatırken konuştu,
"Ağır ve gazlı değil bebeğim tadı da güzel bunu içebilirsin."
Jimin'in kafa sallayıp hevesle onaylamasıyla Jinyoung'un da içeceğini alıp yanına yöneldiler.
Öğleden sonra zaten küçük kasabadaki çoğu yeri gezdikleri için eve dönmeye karar vermişlerdi. Akşam üstü çıkacaklardı zaten.
Jinyoung da onlarla geldiğinde birlikte terasa geçip sohbet etmeye başladılar. Sonrasında Jimin hazırladığı limonataları servis ettikten sonra alfanın yanına tekrar oturmuştu.
Jinyoung'a profesörün projesi hakkındaki görüşlerinden bahsederken Jungkook'un elinin içeceğini değmesiyle bir kısmı üstüne dökülmüştü.
"Iyi misin güzelim yanlışlıkla oldu."
Jimin kafasını iki yana sallayıp konuştu,
"Hayır, önemli değil Jungkook-ah. Gidip değiştireyim."
Jimin odalarına yönelirken arkadan Jungkook'un geldiğini bilmiyordu.
Odaya gelip tişörtünü göğsüne kadar çıkarmışken beline değen ellerle irkilip arkasını döndü.
Döndüğünde Jungkook'un arzu dolu bakışlarıyla karşılamayı beklemiyordu.
Jungkook, Jimin'in konuşmasına müsade etmeden eğilip boynuna öpücük kondurmaya başladı.
Jimin hareketlendiğinde onu duvara ittirip duvarla arasında hareketsiz kalmasını sağladı.
"J-jungkook ne y-yapıyorsun?"
Jungkook kısıkça mırıldandı,
"Omegamla ilgileniyorum."
Jimin'in nefesleri hızlanırken çekilmeye çalışırken Jungkook'un ellerini sabitlemesiyle hareketsiz kalmıştı.
Jungkook onun göğsüne eğilip izlerini bırakmaya başlamadan Jimin'in tişörtünü ağzına almasını sağladı.
Jimin tişört seslerini engellediği için daha iyiyken Jungkook'un göğsünü ağzına almasıyla derince inlemesine engel olamamıştı.
Alfa göğüsleriyle ilgilenirken ellerini Jimin'in pantolonuna indirmesiyle Jimin kaçacak yeri kalmadığını kabulenecekken merdivenin başından Jinyoung'un seslenmesini duymasıyla Jungkook'un boşluğundan yararlanıp kendini Jungkook kollarından çekmişti.
Jungkook gitmek üzere olan omegasının kolunu tutup kulağına eğildi,
"Benden kaçamayacaksın Jimin-shii."
Sonrasında banyoya yöneldiğinde Jimin sakin olmaya çalışarak odadan çıktı.
Aşağıya indiğinde Jinyoung mutfaktaydı.
"Jungkook da çıkmıştı arkandan Jimin. Nerde şuan?"
"Sıcak olduğu için gitmeden duş almaya karar verdi. Şimdi gelecektir."
Jinyoung'un onaylamasıyla birlikte tekrar bahçeye yönelip oturdular.
Bir süre sonra Jungkook da gelip Jimin'in yanına oturduğunda elini onun beline atmaktan çekinmemişti.
Akşam yemeği süreci de böyle Jimin'in kaçmaya çalışması ve Jungkook'un gizli ve kışkırtıcı bakış ve dokunuşlarıyla geçtikten sonra eve dönme zamanı gelmişti.
Eşyaları arabaya yerleştirdiğinde Jimin arabaya binmeden Jungkook'a sarılıp konuştu,
"Bana bunları yaşattığın için teşekkür ederim Jungkook-ah."
Jungkook da kollarını sıkıca eşine dolayıp konuştu,
"Asıl ben anlarımı güzel ve değerli hâle getirdiğin için sana teşekkür ederim. Hadi arabaya binelim, üşüyeceksin."
Arabaya binip evlerine yöneldiklerinde Jimin, Jungkook'un gerçekten en büyük şansı olduğuna emindi. Aynı zamanda ilk şansı.
✓✓✓✓✓
Geciktiği için üzgünüm ama okul yoğun geçiyor:"( Bu bölümü de şimdi ders aramda yazıyorum baktım tagda ikinci olmuşuz dedim hemen yazmam lazım zjsbsbhwvzhs
Kısa oldu ama hiç yoktan iyidir.. Hafta sonu eve gidince daha uzun aticam diğerlerine de . Ve final yakın maalesef dostlar..
Yurtta kaldığım için herşey olduğundan da yoğun geçiyor bide yks çalışmaları falan ömrümü yediler aowhbsdu
Bölüm hakkında fikirlerinizi ve ilerikiler için önerilerinizi belirtirseniz sevinirim ve final olmayabilir hemen.
Okuduğunuz için teşekkür ederim biraz ders çalışırim belki sonra uyuycam:_
Sonra görüşürüz 👋🏻💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria • Kookmin
FanfictionOmega Jimin ve Alfa Jungkook ailelerinin ortaklık kararıyla evlenmek zorunda kalırlar. Jimin, sessiz sakin fazla arkadaşı olmayan birisi tek arkadaşı beraber büyüdüğü Taehyung. Jungkook ise geniş bir çevreye sahip ama samimi olduğu kişi sayısı çok a...