"Benim güzel omegam."

3.5K 271 173
                                    

Yazarın Ağzından

Sabah İlk uyanan alfa oldu. Gözüne yansıyan güneşle zorlukla gözlerini açtığında omegasının göğsüne iyice sokulmuş ve derin bir uykuda olduğunu görmüştü.

Sabaha karşı uydukları için ve günlerdir onu hırpaladığı için omegasının fazlasıyla yorgun olması normaldi.

Bugün sabaha karşı kızgınlığı bitmişti. Tabi yüksek ihtimalle omegası da. Aklına dolan anılarla genişçe gülümseyip Jimin'in saçlarını okşadı.

Bir süre sonra Jimin'in kıpırdanması ile uyanacağını anladı. Jimin uyandığında ilk önce yüzünü gömdüğü hafif yanık ve kaslı göğüsle karşılaştı.

Birkaç gündür yaşananlar aklına dolduğunda yüzünde küçük bir tebessüm belirmişti. Birden yanağında hissettiği baskı ile başını şaşkınca kaldırıp alfayla göz göze geldi.

"Günaydın güzelim."

Jimin alfanın konuşurken elini yorganın altına indirmesi ile çıplak olduğunu anlayıp kızardı,

"G-günaydın."

Alfanın eli Jimin'in belini turlarken Jimin kendini gergince geri çekmeye çalıştı. Ama arkasındaki güçlü sızı yüzünden hafifçe inleyip yerinde kalmıştı.

Jungkook, Jimin'in ifadesiyle onu tutup konuştu hemen,

"Kalçan mı acıyor meleğim? Seni çok zorlandım değil mi, üzgünüm."

Jimin'in kafasını iki yana sallamasıyla Jungkook bakışlarını yüzünde gezdirdi,

"Önemli değil alfam, üzülme."

Jungkook, Jimin'den duyduğu hitapla omegayı hareket ettirmeden üstüne yerleşip sırıttı.

"Ne dedin sen? Tekrar söylesene."

Alfa konuştuktan sonra Jimin dediği yeni aklına geliyormuş gibi kızarıp olduğu yerde küçüldü.

Jungkook onun bu hâline gülümseyip yanağına öpücük konudurdu.

Öpücük koyup çekildikten sonra omeganın üzerini örtüp yataktan kalktı,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öpücük koyup çekildikten sonra omeganın üzerini örtüp yataktan kalktı,

"Küveti hazırlayacağım sevgilim duş almalıyız."

Jimin alfanın birden kalkması ile çıplak bedeninin gözler önüne serilmesi ile gözlerini kapatıp kızarmasını önlemeye çalıştı.

"Birkaç gündür olanlardan sonra benden utanma Jimin-ah." Alfanın giderken alayla konuşması ile daha da kızardı.

Birkaç dakika sonra Jungkook geldiğinde Jimin'i kucağına alıp banyoya yöneldi. İkisi de çıplak oldukları için alfa kucağındaki Jimin'le küvete uzandı ve Jimin'i de üzerine uzandırdı.

Jimin'in hâlâ yorgun olduğunu tahmin edebiliyordu. Yemek yedikten sonra biraz daha dinlenmesi iyi olabilirdi.

Jimin'in sıcak suya değdiği gibi üstüne uzandığı alfanın bedenine sığınıp mırıldanması ile Jungkook'un düşünceleri onaylanmıştı.

Jungkook elini Jimin'in sırtında, karnında ve saçlarında gezdirirken Jimin mayışmıştı. Biraz suda kaldıktan sonra alfanın elini deliğine hissetmesi ile titrek bir nefes almıştı.

Alfa hırpalanmış olan deliği biraz ovup ikisini de güzelce yıkadıktan sonra bornozunu giydirip Jimin'i kucağına aldı. Omegası yorgunluk ve sıcak suyun etkisiyle uyumak üzereydi.

Jimin'i koltuğa bırakıp çarşafları değiştirdi ve omegasının üzerindeki bornozu çıkarıp yerine sadece kendi tişörtlerinden birini giydirip banyoya krem almak için yöneldi.

Önceden hazırlıklı olarak tahriş olmuş deliğe sürmek için krem almıştı.

"Deliğine krem sürelim sevgilim acısını alacaktır."

Uyumak üzere olan bedenin tişörtünü yukarı çekip normalde beyaz, ama şuan alfanın el izleriyle dolu olan kalçayı ortaya çıkardı.

"Benim güzel omegam."

Krem sürdüğü elini sıkı deliğe getirince Jimin hissettiği soğuk kremle titrek bir nefes vermişti. Jungkook işini bitirdikten sonra yanağına derin bir öpücük konudurup omeganın üzerini örttü ve odanın ısısını artırıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi.

Jimin'le bu durumda olmak hayallerinden daha iyiydi. Yüzünden hiç eksik olmayan tebessümü ile aç uyuyan eşi için yemek hazırlamaya koyuldu.

✓✓✓✓✓

Kısa bir bölüm oldu ama bekletmeden atıyım dedim. Yine geceye kaldı be benim uyumam lazım yarın erken kalkmalıyım. Yarın öğleden sonra yine gelir yüksek ihtimal:)) Gece atmak istedim Jungkook'un doğum günü şerefine \⁠(⁠◎⁠o⁠◎⁠)⁠/
25 oldu bebeğim:""

Iyiki doğdun Jungkook-shii🎉

Smut bekleyenler üzgün ama daha muq planlarım var bekleyin;)

Umarım güzel olmuştur. Nasıl gidiyor sizce?

Taslakta birkaç fic var trans konulu fic ister misiniz mesela?

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın 👉🏻

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sonra görüşürüz (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠)

Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin