"Seni sevmeme izin verir misin?"

4K 291 220
                                    

Yazarın Ağzından

Okulun ilk haftası ikili için güzel geçmişti. Jimin bazen alfanın ona bakan kişilere ters ters baktığını görüyordu. Alfa sinirlenmesin diye bişey demiyordu ama komikti.

Alfa onu hiç yalnız bırakmıyordu. Jimin'i arkadaşlarıyla tanıştıracaktı ama arkadaşlarının onu utandıracağını bildiği için ertelemişti şimdilik.

Haftasonunun ilk günü ise sabah kahvaltıdan sonra Jimin'le doktora gideceklerdi.

Jimin'in ilaçları bitmişti ve durumunu öğrenmek için kontrole gideceklerdi. Jungkook, Jimin'in daha iyi olduğunu düşünüyordu. İlk zamanlar teni çok soluktu. Şimdi ise güzel bembeyaz teni daha canlıydı.

Kahvaltıdan sonra doktora gittiklerinde kontrol anında Jimin'in elini bırakmamıştı alfa. Doktorun omegasına dokunması çok rahatsız ediciydi.

Jimin'in daha iyi olduğunu ve şimdilik ilaç kullanmasına gerek olmadığını aynı yeme düzeninde yemeye devam ederse atlatacağını söylemesiyle sevinmişlerdi.

Ordan sonra ise biraz dışarda dolaşıp ev için alışveriş yapmış eve öğleden sonra eve dönmüşlerdi.

Alfa biraz işi olduğunu söyleyip evden ayrılmıştı. Akşama eve birini gönderip onu aldıracağını ve yemek hazırlamakla uğraşmamasını Jimin'e söyleyip çıkmıştı.

Omega dışarda yiyeceklerini düşünmüştü. Arada yaptıkları bu aktiviteyi seviyordu bu yüzden onayladı. Saat öğleni geçmişti ve alfa birkaç saate geleceğini söylemişti.

Ne gireceğini bilmeyerek dolabına bakmaya başladı. Alfanın onları nasıl bir yere götüreceğini bilmiyordu. O yüzden çok abartılı olmayan sade bişey giymek istiyordu.

Bakınırken alfanın ona beğeneceğini düşünerek aldığı ama henüz hiç giymediği kıyafet takılmıştı gözüne. Giyebileceğini düşünüp giyindi.

Hazırlandığımda salona inip alfanın göndereceği kişiyi bekledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hazırlandığımda salona inip alfanın göndereceği kişiyi bekledi. Akşam üzeri hava yavaşça kararmaya başladığında sonunda adam gelmişti.

Jimin arabaya bindiğinde aracın sürücü tarafıyla arka tarafının tamamen ayrı olduğunu görmüştü. Yarım saat kadar sonra ulaştıklarında araçtan inip çevreye bakındı.

Sahile gelmişlerdi ve çevrede kimse görünmüyordu. Arkasını döndüğünde çok güzel hazırlanmış bir alan karşıladı onu.

 Arkasını döndüğünde çok güzel hazırlanmış bir alan karşıladı onu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Euphoria • Kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin