Genç adam erenlerin kapısınnın önünde dikiliyordu. Kapıyı çalmak ile çalmamak arasında kaldı.
Dün olaylardan sonra kendine söz vermişti, ne olursa olsun bu kadına kendini affettirecekti. Bu yüzden sabah kalkar kalkmaz arabasını erenlerin evine sürdü Aybike'lerin evden çıkmasını bekledi çünkü Şengül ile yalnız kalmak istedi.
Cesaretini toplayan Berk kapının zilini çaldı.
Ablasının bugünlük kendisine emanet ettiği 10 aylık yiğeni ile kapıyı açtı Şengül.
" Ay acaba yine neyi unuttuz!? " Söylenerek kapıyı açan Şengül karşısında Berk'i görmeyi beklemiyordu.
"Senin ne işin var burda? " Şengül'ün sorusunu takmamaya çalışan Berk direk kapıdan içeri girdi.
"Ay bide içeri girdi, kızıl kızıl. " Berk elinde ki çiçeği uzatarak " Kendimi affettirmeye geldim. "
"Kendini affettirceksin öyle mi!? " Berk gülümseyerek kafasını salladı. Şengül elimde ki 10 aylık yeğenini koltuğa koyup Berk'in elinde ki çiçeği aldı.
Berk bunun üstüne daha da gülümserken, kafasında parçalanmaya başlayan çiçek ile neye uğradığını şaşırdı.
Şengül çiçeği Berk'in kafasında param parça etmişti. "Al sana çiçek, Kızıl çilli seni . "
" Ya Şengül Teyze bir dur ya, gitti güzelim çiçek. " Çiçek tamamen parçalandıktan sonra, Şengül Berk'e vurmayı keşmisti.
"Bide kırmızı gül almış, hiç sevmem. "
Berk düşündü " Ala ala en nefret ettiği çiçeği almışım, gerçekten çok şanslıyım. " Berk yüzünde ki gülümsemeyi bozmadan konuştu.
"Valla burdan beni affetmeden ikinizde çıkmayacağız, Sayın Şengül Hanım. " Berk'in bu kararlı hali Şengül'ü şaşırttı.
" Ve beni affetmem için ne gerekiyorsa yapacağım. " Şengül düşündü, aklına gelen fikirle gülmeye başladı.
" Demek ne gerekiyorsa yapacaksın. "
"Aynen öyle, ne gerekiyorsa. "
"İyi o zaman gel benle. " Berk'i kolundan tutup içeri şürükleyen Şengül, a önce koltuğa koyduğu yiğenini Berk'in kucağına verdi.
"İyi ozaman Mert'in altını değistirerek başlaya bilirsin. " Berk bir anda kucağına verilen çoçuk ile şok oldu.
"Ne.. ne yapacağım? "
"Aklında sorun mu var oğlum? Altını değistirerekcin işte nesini anlamadın kızıl. " Berk bir elinde ki bebeğe, bir Şengül'e bakarken
"Ne ile değisiyor ki bunun altı? " Bunun üzerine Mert anlıyormus gibi hafifçe güldü.
"Bak orda hemen yanında bezi de var, ıslak mendili de sen değisitir, bende azıcık uzanayım şurda. "
Berk çoçuğa bakarak "kaldık mı baş başa, sarı. " Berk Mert'den gelen kokuyu fark edince
"Oğlum sen bu boyla ne yiyip, ne içiyon? " Diyerek çoçuğu koltuğa yatırdı. Yan taraf da duran Şengül'ün çemberini de alıp burnunu kapatmaya başardı.
"Evet olay malahindeyiz herkes uzak dursun. " Diyerek bezi açmaya başardı.
"Bravo sana, çok güzel bir çalısma olmuş. " Berk ıslak mendil ile altını silmeye çalışırken Mert'in üstüne isemesi bir oldu.
"Oğlum naptın? Mahvettin üstümü sarı oğlan. " Mert ise gülerek Berk'e bakıyor du.
"Napcam ben senle. " Artık Berk de gülmeye başladı.