Üniversite

252 18 3
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba 🐣
Evet gençlerimizin üniversitesi zamanlarını göreceğiz bu evrende  ❤

Berk dersten çıkıp kampüsün kantinine oturmuş. Sevgilisinin de dersten çıkmasına 10 dakika kalmıştı evet sevgilisinin ders giriş çıkış saatlerini ondan daha iyi biliyordu.

Sevgilisi gelmeden kendine kahve almak istememişti onunla beraber içmek istiyordu. Masada oturmuş beklerken derin düşüncelere daldı, son lise seneleri baya olaylı geçmişti...

Sarp Kadir olayını patlattıktan sonra Doruk'un kaza haberini almıştık. Zor bir ameliyat geçirse de bırakmamıştı bizi sapasağlam kurtulmuştu. Doruk kurtulduktan hemen sonra Asiye ve Ömer abilerinin ölümünde kimin parmağı varsa hepsini polise şikayet etmişlerdi.Akif, Nebahat, Süsen, Şengül ve Orhan.. Direk içeri girmişlerdi birinin ölüme sebep olmanın hiç bir affı olmazdı..

Tabi kadir olayının ardından Hatice ve Veli olayıda patlamıştı. Akif ve Nebahat'ın yaktığı canlar bitmiyordu babamı da almışlardı benden, Süsen'in de Leyla'ı öldürdüğü çıkınca müebbet hapis cezasına çarpıldılar hak ettiklerini buldular sonunda. Bu durum Asiye Doruk'u etkiledimi derseniz başta sarsısalarda Doruk ailesini tamamen hayatından çıkarmıştı isimlerini bile anmıyordu artık, Melisa desen hala tedavi görüyor Doruk her ay düzenli olarak görmeye gidiyordu. Aybike'm ise anne babasının hapise girmesine sarılsada hak ettiklerini biliyordu, onu en çok yıpratan hapise girmeleri değil öz yiğenin ölümüne, amcanısın yengesinin ölüme susmaları yıkmıştı, ailesine ne kadar değer versede bu olaydan sonra asla ailesinin görüş günlerine gitmiyordu affedemiyordu onları...

Tabi güzel şeyler olmadı da değil Ayşe ve Harika aramıza geri dönmüştü. Ayşe ve Ömer yeniden sevgili oldu, Harika ise yaptıklarının pişmanlığı ile geri döndü biraz zaman alsa herkes yumuşıdı Oğulcan ile yeniden birlikteler. Talya ve Mazlum'un dönmesiyle ekip tamamlanmıştı. Sarp ve Yasmin cephesi de gayet iyidi Ömer ile tam bir aile oldular hatta Sarp Yasmin Asiye Ömer Emel ile birlikte aynı evde yaşıyorlar tabi Doruk da 7/24 orda, onların üskatın da Aybike ben, Umutcan ve Oğulcan kalıyor. Sarp son sene de okula yeni gelen Lidya'ya aşık olmuştu güzel bir birliktelikleri var, Yasmin ise Mahir ile birlikte olmuştu. Tüm acılara rağmen herkes mutlu olmuştu artık.

Berk'i bu düşüncelerden sırıyan sevgilisinin boynuna kondurduğu öpücük olmuştu.

"Aşkım ne bu derin düşünceler? "

"Öyle dalmışım tatlım ya. " Oda kızın dudağının kenarından öperken fısıldadı "Seni beklerken. " Yanağına da bir öpücük kondurmuştu.

"Hergün beni altı üstü 10 dakika bekliyorsun ne bu özlem? " Kıkırdırayak sormuştu.

"O 10 dakika 10 saat gibi geliyor bana aşkım. "

"Hadi eskiden doğru düzgün görüşemezdik anlarımda, şimdi hem aynı üniversitedeyiz hem aynı evde yaşıyoruz ama senin özleminde hala bir değişme yok. "

"Ben sana doyamıyorum be tatlım. "

"Ayrıca o evde Oğulcan da var, hala bir engel. "

"Neyin engeli abim Harika gelditen sonra seni ve beni görmez oldu zaten unutuyorum bazen bir abim olduğunu. "

"Orası çok iyi oldu Allah'tan Harika geldi de bizi saldı, yoksa hayatta biz birlikte olamazdık. "

Aybike Berk'in koluna vurdu.

"Berk söyle şeyler söyleme ya, utanıyorum. "

Berk gülerek "Niye bebeğim sevgilim değilmisin, benden mi uyanıyorsun? "

Moon PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin